#ShortyVstroublemaker
Part 7
"Back off bro. She's mine now"
Sy angkat kepala tengok muka dev. Merah2 ni tona muka dia. Macam urang yg bila2 masa saja bertukar jadi hulk😅😅.. Sy peluk dev lebih kuat. Dev tunduk tengok muka sy. Then dia senyum.
Hujung bibir sy dia usap2 pakai ujung ibu jari dia. Awww sweet gilaa tu gaya."No! She's mine. Baby please. U know I love u right?"
Bilang benny. Dia mau capai tangan sy tp sy kasi tapuk di dada dev. Neee kotoh nda dapat😂😂 benci sy tengok muka kau sudah ben.
Beside sy fed up dengan sikap mengongkong kau dulu. I need my own space but you never get me.Sy langsung tidak tengok benny. Sy kasi tutup muka sy di dada dev. Ish ni kusai ah wangi butul. Bikin terguda jaa. Aish sempat lg sy😋😁😁
"Bro please, vel now is my girlfriend"
Kali ni dev pula membalas sambil tulak tangan benny yang mau ambil sy dari pelukan dev.. Turun naik sudah dada dev menahan marah. Sy usap2 tuu dada dia supaya sabar. Jangan buat hal. Hahaha
Dev tarik jaa badan sy bawa sy pergi dari situu. Benny mau kejar tp dev teriak.
"Back offff!"
Ahh gitula dia teriak. Biarpun sy tau benny xtakut tp mungkin dia nampak sy begegar tu kali dia xjadi kejar n menikus. Ngamlaa. Sy xmau kena kejar2 begini. Bukan artis kama sy ni. Aiyaa. Sy cuma mau hidup bebas baa.
Bebass sebebas burung terbang di langit. Esehh..
Dev bawa sy pulang malam tuu biarpun tu event belum tamat.
Kesian dev. Gara2 sy cancel baa deal dia sama client time di event tu. Hmm😢Sampai di rumah sy masuk p bilik then mandi di bwah pancuran. Berabis sy nangis. Biarpun sy xmau balik sama benny tapi di sudut hati sy benny memang wujud. Dia lelaki yg buat sy rasa apa tu syang. Tp oleh sebab sikap dia tuu sy xble terima dia lg. Sy xmau gduh sama orang yg pernah duduk dalam hati sy. Huh! Ssh oh kan kalau soal cinta ni.bagus jangan bercinta kunun ni😅😅
Nda lama sy dengar dev panggil2 nama sy cepat2 sy ambil towel..
Sy keluar snaa dev duduk siring katil sy. Apaa ni kusai mau.sudahlaa pakai2 boxer sama singlet jaa. Aish. Mau goda sy ka dia ni.
Dev tingu sy dari atas smpai bawah.. Ya ya i know. I look sexy dengan hanya pakai tuala. But....
Eeeeee astagaa kenapa sy xpakai tu bathrobe. Astagaaa😳😳😳😳..
Sy terus berpusing mau melangkah masuk p bilik air semula tp dev lebih pantas. Kena peluk pinggang sy..
Tersandar ni badan sy di badan dia terus.
Leher sy dev kiss n jilat. Ahhh shit! Sy suka.. Then mulaa tangan dev naik p twin tower sy. Kena ramas2 twinnie sy.. Punyaa meremang bulu buluan sy. Atuk.. Dev tarik tu towel dr badan sy. Ok! Now im all naked infront of him.. Sy tutup twinnie sy biarpun yaa xdapat juga tutup semuanya. Tuu miss V Sy kasi kepit pakai paha. Eeee malu sy ohh. Dev angkat badan sy then bawa p katil. Shit! Bukan mimpi kaini.Sy dapat rasa dev sedang gigit leher sy. Apa dia buat tu. Dia mau hisap darah sy ka? Arghhh no!
Budu punya velvel. Bulih2 terfikir begitu😂😂. Actually dia buat tuu anuu tu baa love bite kaituu☺☺ malu sy mau cakap baa. Eseh.
Siap jaa telinga kanan sy dia jilat n gigit2 lembut. Sy stim sudah. Punyalaa.
Belakang kepala dev sy ramas2.. Waaa automatik tu okay. Bukan sy mau.hihihiAda sudah bunyi kucing beranak keluar dr mulut sy bilaa lidah n bibir dev sana puting sy😍😍
Punya kesiukan sy time tuu rasa macam terbang2 di angkasa sudah tu feeling. Tangan dev ntah belah mana tuu ramas2 nenen sy yg satu n satu tangan dia p miss V sy. Awww. Dia main c*it sy.the sensation drive me crazy. Gigit bibir sy dengan nikmat yg dev bagii. I like it soo much.
Dev is really good guy in bed.
YOU ARE READING
SHORTY vs TROUBLEMAKER [COMPLETED]
General FictionSHORTY ialah gadis bernama Velencia Raymond .. gadis kacukan Sino Philipines(adaa kacukan cina sikit) yang berasal dari sabah .. vel(singkatan kepada Velencia) seorang gadis yang hidup serba kekurangan sejak kematian orang tuanya .. dia anak tunggal...