Part 20

2.3K 121 0
                                    

#ShortyVsTroubleMaker

Part 20

"Dev .."

jantung sy macam mau stop bila kami sampai di destinasi . tempat tu habis bersepah nii ..
Dev pun stress betul suda . berabis dia tumbuk tu stereng kereta ..

"I'm sorry baby!"

Dev peluk sy tp mata sy langsung inda lepas pandang tuuu rumah .. kami hantar twins pigi sini and now tempat tu really chaos !!
adakaa semua ni ada kena mengena sama kejadian kami kena kejar frontier hitam tadi . tapi siapa durang ?

"tell me !! what excatly happen? oh god dev ! don't tell me you adaaa kaitan sama bnda gelap2 ni!".

Cepat2 sy turun dr kereta and cari twins ..

tp bru saja kaki sy melangkah masuk mcm mo jatuh jantung sy nii sebab betul2 ba ada tanda pergelutan dalam rumah tuu .. apa jadi sebanrnya 😫

"Veraa! Vanesa!"

sy teriak panggil Twins tp tiada sahutan .. jantung sy laju suda ni dub dab dub dab . sy berlari pigi bilik yg Dev kasi khas untk twins stay masa kena jaga oleh Nanny yg dev upah ..

tiada baa kehadiran diurang sini .. god ! where is my babies ? apa jadi ni ..

inda lama sy nampak Dev ikut sy masuk .. sibuk dia pegang hp dia . tp bila dia nampak sy terus dia pigi dekat sy n pluk n kiss dahi sy .. balik2 dia say sorry ..

ee bukan tu baa sy mau . sy mau tau mana twins sy ! mana diurang ???! what the fukking hell happen ??

"mana diurang dev ?! tell me??!!!!"

sy tulak badan dev and teriak dev ..

"Calm down baby ! please !! I know you were worry but please calm down!!"

Dia suruh sy tenang ?! aduii dia inda tau kaa hati sy ni macam kena siat2 bila tida nampak twins n tempat twins last sy kasi tinggal bersepah cmni . cm ada something bad happen here before ..

"Calm down!!!??? ko mau sy chill ???! where are they? semua ni ada kaitan sama ko ka ??!! tell me !! tell me all!!!"

mcm mau hilang suda ni sabar sy .. marak betul mata sy . bulih tambus nii pandangan mata sy pigi tengkorak kepala Dev .. sy betul2 meradang nii ..

"Okay2 I'll tell u but now we need to find some safe place first! come"

Bila Dev mau pegang tangan sy , sy tepis and jalan keluar and masuk pigi kereta . langsung sy inda tingu muka dev .. sakit hati sy .. sy serahkan sama dev n bagi kepercayaan but baru beberapa hari begini suda jadi ? apa juga masalah yg dia trikut terlibat ni ?? apa kena mengena sama twins ? ughhh !! sakit kepala sy . now my only focus is my twins . mana diurang ? diurang ok ka ?

sy mulai ingat mimpi sy semalam . oh damnit !!

makin sy rasa takut .. 😢

Inda lama dev ikut sy masuk kereta .. tp sy tutup mata n menyandar tnpa peduli dev .. sakitt hati sy . dia cakap Twins akan ok .. tp apaa ni ? apa semua ni ????

"baby .."

kena pegang bahu sy tp sy tepis kasar .. then kasi alih bdn sy mengiring tingu cermin . fikiran sy btl2 melayang ingat twins . mana diurang .. god please jangan laa ada apa2 berlaku sama diurang . please I beg u . diurang sajaa family sedarah sedaging yg sy ada ..

Bila sy diam tida layan dia .. Dev kasi start enjin and bawa kami pergi dari situ . sy tida tanya p mana sebab fikiran sy sibuk fikir di manaa twins .. ok kaa diurang ? itu saja sy fikir ahh smpai inda sedar kami sampai di sebuah rumah atas bukit .. kecil saja rumah tuu .. tp cantik ..

SHORTY vs TROUBLEMAKER [COMPLETED]Where stories live. Discover now