Part 11

2.4K 121 1
                                    

#ShortyVsTroubleMaker

Part 11

Lepas kejadian sy jumpa dev kali pertama setelah sekian lama kami tida berjumpa .. tiada suda dev datang tapi ada pula tunang dia datang siap warn sy lagi .

ugh wateva ... malas sy mo layan😒 ..

bgus sy focus sama life sy n besarkan twinnies sy .. lagi bagus .. so far sy dapat tapuk dr dev pasal Baby Vv sebab jarang baa sy bawa twins tu keluar .. ada pn pigi taska .

bila balik keja sy ambil durang n bwa balik rumah .

sy kerja d rumah lg .. buat bisnes online tempahan kek kn .. lg pn twins tida pnah merungut mau minta bwa kluar sbb di taska pn drg busy main smpai penat ..

tp one day .. steppy datang pigi rumah ..

oh oh rumah steppy ni sekarang sy yg ambil ahli bayar sewa and bil semuaa memandangkan steppy smaa sugar dady dia mauu serius suda ..yihuuuu😆 im happy for her . finally steppy jumpa banana yg dpt buat dia setia 😂😂😂

"haii mamy Vv .."

steppy pigi paluk paluk sy n kiss2 pipi sy. deii talabih juga tondu ni .. rindulaa tu dia sama sy . hahahah🤗

"uiii hahahaha!"

kami bapalukan .. meningu saja twins ni .. hari ni kira day off sy tapi sy still terperuk di rumah ambil order online .

"rinduuu ohh.."

"tulaa ko lama btl pigi honeymoon snA thai . sy pikir ko mauu tukar jantina!"

pap ! steppy tapap bahu sy..

"budu!" steppy ..

ishh terus sy jeling dia😒 .. nemauu baa kasi dengar ayat inda bgs sama twins sbab umur twins skg ni sedang belajar perkataan .. takut drg tercopy perkataan inda bgs .

steppy tutup mulut dia .. 🤐

"upss sorry .. hehe!! babe .. come kita keluar bawa twins!"

debilang .. ombooohhh sy busy baa .. banyak tempahan sy mo salin ..

"alaa sorry sibuk sy ni ton!"

steppy buat muka menyampahhh .. 😂 silakak !!

"Jum la bhhh eee nanti pun bulih sambung
. kan ko cuti sampai bisuk juga!"

hmmmm .. actually kamurang mau tau kenapa sy tiba tiba bercuti?? actually tunang Dev tuuu balik balik buat kacau di bakery sampai mrs.chew pening and cakap better sy cuti dulu smpai laa keadaan balik cool . aduiiii habis lubuk mata pencarian sy ..kimaii punya tonduu . pigi laaa ba cari oyouuuu dev .. buat apa sy .. ish !!🙄

"hmmmpp.."

juling mata sy pigi atas.. bepikir kn😝😝 ..

sy tingu twins sibuk drg main dgn sesama .. jaranggggggggg okay jarang sy bwa drg ni jalan .. hmmmp .. kesian juga .. drg kena buka minda jugaa di luar baa kn . besides ngam la juga jalan lama sda sy tida bawa twins shopping sndiri ..

selama ni sy sendiri saja shopping msa drg di taska ..

"baa oklaa . kijap sy kasi siap dlu ni twins!"

terus sy pigi ambil twins . steppy excited !

"yeahhhh! ko pn bersiap . pakai lawa lawa . jangan jd mother yg kusam .. kasi tunjuk hot mama punya aura .. yg grrrr .. auhh"

gete !😒 .. tp haha sejak branak ni kn . tu boobs sMa tuu pantat sy ada shape suda . size bra terpksa tukar😝😝😝😝 .  dr cup B pigi cup C .. 34 pigi 36 .. araiii jauhh beza sebab baby Vv dlu menyusu nenen gantung sy kan . banyak baa susu gantung sy dluu .. smpai tpksa pam n mo damam sy sbb sakit kalau tida pam !

SHORTY vs TROUBLEMAKER [COMPLETED]Where stories live. Discover now