#ShortyVsTroubleMaker
Part 17
D E V
tok tok !
sy ketuk pintu bilik Motel vel sbb bunyi tngisan kedengaran dr bilik dia ..
"Baby . open this door please.. are u okay in there?"
Aduii kenapa dia tida mau buka pintu ni .. sy macam mo kasi pecah sja tp nanti banyak pula kecoh . aish .. sy ketuk2 lg berharap sgt ni pintu kena buka .
tida lama tuuu pintu kena buka .
"baby?!"
Muka Vel habis pucat and basah air mata . apa jadi sama dia ni ?? kenapa dia begini ? sy sempat belek badan dia manatau ada luka .. tp macam tiada juga .. tiba tiba dia mcm mau jatuh .. cepat cepat sy tahan and dkung dia ..
tu pintu sy tutup pakai kaki ..
Sy angkat badan Vel pigi katil then sy kasi duduk dia di birai katil .. sy berlutut depan dia . air mata dia sy lap .. ee kenapa dia tiba tiba emo subuh2 ni pula .
"Hey .. kenapa ni?"
Vel masi sirut sirut ..
"He loves me ! He never stop loving me"
Apa ? siapa pula dia cakap ni ?? tp sy nampak ada satu video cam atas meja kecil tepi sofa .. sy pelan pelan bangun n capai tu video cam
Video >>>
"haiii .. Hmmm very awkward beckap seorang diri depan camera . haha (garu2 belakang leher) .. ehemmmm .. ok ok (Tutup mata and take a deep breath) ..
Vel .. haii baby .. bila ko nampak video ni sy mungkin suda tiada di dunia ni .. but jangan sedih atau nangis ah . syg tu air mata ko .. sangat berharga tu bagi sy .. bila sy npk tu air mata ko sebab Devansly Hans .. sy akui sy ada pigi tumbuk dia .. hahah but after that we become friend . he did explain everything to me baby .. U should listen to him .. people do change and we as a human , we will never be perfect . all of us ada kesilapan macam kesilapan sy masuk perangkap chicks and akhirnya buat sy kehilangan baby and our love relationship .. Baby I love youu . sy tida pernah berenti syg ko .. sy menjauh untuk bg ko ruang tp bila sy balik I saw u look happy with him ..
your smile made my day .. so i take a risk .. sy lukakan hati sy untuk tingu ko bahagia but ... vel listen to me this time .. don't be like me ( mata dia berair) . I let u go and thought u will be fine and kept that beautiful smile but sy salah .. kalau sy tau ko akan terluka sy akan berada di sisi ko .. but sy tiada di sisi ko masa ko betul betul terluka . I was damn stupid!! kalu saja sy tida kasi lepas ko and be around u , sy tida akan biarkan ko lalui kesakitan tu sangat . I will there to protect every minutes and every second in my life .. but sy stupid ! sy tinggalkan ko and let u suffer alone ( Pukul kepala) ..
if u love him . stay by his side .. protect him from anything or u will regret like I did ..
sy tau vel .. setiap kali sy ucap I love you .. ko tida balas sebab hati ko masi sama dia .. u still loves him . jangan torture u heart lagi baby .. please don't be liked me ..
Actually Dev ada reflection of myself . kmi ada buat salah di masa lampauu tp bila kami jumpa ko ! everythings change .. we change become a better person .. we want the best for u baby and we change .. percayalaa Dev suda berubah .. he change like I did .. we become more better person because of u baby ..
I change but sy tida kekal lama di sisi ko but him .. he will be your side forever . hargai la dia vel . jangan hargaii dia macam ko hargai sy ..hehe now I'm gone masa ko tingu video nii .. Hargai sy masa sy suda tiada .. its useless vel .. trust me ..
YOU ARE READING
SHORTY vs TROUBLEMAKER [COMPLETED]
General FictionSHORTY ialah gadis bernama Velencia Raymond .. gadis kacukan Sino Philipines(adaa kacukan cina sikit) yang berasal dari sabah .. vel(singkatan kepada Velencia) seorang gadis yang hidup serba kekurangan sejak kematian orang tuanya .. dia anak tunggal...