#ShortyVsTroubleMaker
Part 19
V E L
Banyak betul songeh Dev bila sy bawa balik .. apa ba dia nii🙄 .. sy mau balik! dia kenapaa mau larang2 sy ni .
"Baby! stop lets stay here for awhile .."
masi juga dev dengan cubaan memujuk dia tu 😑 .. inda sy padulii .. sy kasi masuk baju2 sy and barang2 dlm beg .. ligat tangan sy tp ligat lagi tangan dev kasi keluar tu barang2 sy .. eeee😠 ..
"Jangan kacau baa !! sy mau pulang . I need to see my twins!"
Cepat2 sy rebut baju sy d tangan dev .. kasi masuk dlm beg .
done ! fuhhh cabaran juga ni mau paking barang bila Dev sanalaaa juga kasi keluar semula barang2 sy dr beg . esh ! dia inda mau pulang dr dia sajala . sy call teksi saja baaa atau naik bas mini pigi bandar .."twins okay baa ! kita kan bru call diurang td"
err . okay yess we did .. but sy still rasa inda sedap hati ni . I can feel something bad happen ..
"No! sy still mau jumpa twins!"
sy angkat beg sy then bersedia mau jalan tp Dev peluk sy dr belakang ..
"Ko tida percaya sy?"
percaya??
"Dev .. sy .. sy .."
"Kalau ko tida pcya sama sy pigilaa ko!"
debilang then lunggar pelukan dia ni . macam dia pasrah kunun and kecewa . eiihh mau buat sy serba salah pula ko ahhh dev .. ish ! sy pusing tingu dia .. twins or him ? errr ..
"Sy mau jumpa twins . sy harap ko boleh faham . diurang tu nyawa sy and now sy tida sedap hati .. kalau ko mau merajuk macam budak kecik up to u!"
nehhh !! kejam baa sy😅 .. what to do .. twins memang nyawa sy . malahan lebih berharga dari nyawa sy . and I miss them soo much !! even I know they were okay so far tapi sy still mau jumpa and biar diurang dalam pelukan sy supaya hati sy tenang ..
tanpa buang masa sy angkat beg sy tapi Dev lagi cepat . dia pigi rebut tu beg dari tangan sy ni .
"okay fine! wait for me!"
dia angkut beg sy jalan pigi bilik dia . uii apa dia buat bawa beg sy sekali . dehh takut la tu sy hilang atau balik sendiri .. hehe bukan dia merajuk kaa tadi tu😂 ..
***
40km/J ...
tit ....!!!
Bunyi hon yang putung kereta kami . 😑
sy tida salahkan kenapa kami kena hon .
40km/J saja kelajuan kereta dia bawa . apaaa ni ?? dia fikir kami bersiar siar kira tu batu jalan di siring jalan kaa😒😒😒
"Ughh! dev......."
gerigitan suda sy nii .. terlampau gerigitan sama gaya dev yg selamba saja bawa kereta begitu slow di jalan besar macam ni . setiap kali kereta putung kami kena hon baaaa .. apa tida slow baa dia bawa .. inda bulih kaa dia kasi laju ??!
"What?!"
Tingu tingu😑 selamba lagi dia tanya sy balik .
"Bawa laju sikit baa!!"
"No! kita kena hati2 masa di jalan raya laa baby! sy bawa begini untuk keselamatan kita pun"
keselamatan apa ?? slow begituu macam saja kereta ni kena surung nii . eeee ..
YOU ARE READING
SHORTY vs TROUBLEMAKER [COMPLETED]
General FictionSHORTY ialah gadis bernama Velencia Raymond .. gadis kacukan Sino Philipines(adaa kacukan cina sikit) yang berasal dari sabah .. vel(singkatan kepada Velencia) seorang gadis yang hidup serba kekurangan sejak kematian orang tuanya .. dia anak tunggal...