Věčně jsem se držela u Leviho. Nemohla jsem dovolit, aby ho Erwin zase někde čapnul.
Nemohla jsem přijít na to, jak přimět Erena, aby si vzpomenul.
Na mě, na Leviho, na svou rodinu...
Štvalo mě to. Proč se to tak všechno pokazilo? Co se vůbec stalo, že si nic nepamatují?Každodenní vyptávání černovláska už štvalo. Nechtěl o minulosti mluvit.
O tom, co se mezi ním a Erenem událo.
Byla jsem z toho nesvá. Chtěla jsem to vědět. Potřebovala jsem to vědět.
Ale musela jsem se smířit s faktem, že o těch dvou se snad nikdy nic víc nedozvím.,,Levi, kde jsi vůbec byl, když jsem tě hledala?" optala jsem se menšího muže, jež kráčel vedle mě.
Visela jsem mu na krku, od rána do večera.
Jen si povzdechl, otočil se na mě a dal ruce v bok.,,Už nejsi malé děcko a i když by mě Eren nejspíš napomenul, že před tebou takhle mluvit nesmím, budiž.
Erwinovi ruplo a zavřel mě v nedaleké chatrči, kam mě chodil pravidelně šukat. Pak se mi povedlo zdrhnout. Tečka. Konec příběhu, už se na nic neptej," odpověděl a já zůstala stát jako zamrznutá.
Tušila jsem, co mu Erwin nejspíš dělal, ale... Já se ho ptala jen kde byl!O věcech jako je sex semnou nikdo nikdy nemluvil. Vše jsem se doslýchala od okolí. Zvlášť tady v legii mezi puberťáky se tohle téma řešilo v jednom kuse. Vždyť je nám patnáct, nemáme nic lepšího na práci.
Dodnes si pamatuji, jak jsem se cítila, když jsem se dozvěděla, že děti nenosí čáp a ani vrána...
Špatně...
Trapně...
Pohoršeně...
Znechuceně...
Taky si pamatuji, jak divně mi bylo, když mi došlo, že ani Eren ani Levi nejsou žena, tudíž proces sexu mezi těmi dvěma je zcela odlišný, než klasický muž a žena.
Zkrátka, myslela jsem si, že umřu...Stála jsem zaseknutě na chodbě. Ani jsem si nevšimla, že Levi zmizel.
Z představy Erwina a Leviho mi nebylo nejlíp, a tak jsem se rozhodla dnešní večeři vynechat.
(Nic proti Eruri shipu),,Jsi v pořádku?" ozval se hlas chlapce, se kterým jsem dlouho nemluvila.
Myslela jsem si, že je snad naštvaný nebo tak něco, když jsem se s ním nebavila.,,Ne... Jsem v pořádku..." usmála jsem se na Sebastiana, jež mi hřejivý úsměv oplatil.
Posadil se vedle mě. Seděli jsme na střeše hradu legie a pozorovali noční oblohu. Byla krásná... Hvězd bylo víc než nespočet.,,Omlouvám se... Že s vámi už netravím tolik času..." prohodila jsem.
Sebastian se jen uchechtl.,,Prosím tě. Sice nám chybíš, ale chápeme tě. Tommy je trochu uražený, ale pořád si jeho dobrá kamarádka," bouchnul mě trochu pěsti do ramene. Zasmála jsem se a dal pozorovala oblohu.
,,A jak se ti s těmi dvěma daří? Všiml jsem si, že Heichou nechodil chvíli na tréninky," optal se tiše... zvědavě...
,,Hmm... Levi si už vzpomněl, ale Eren mi dělá starosti. K tomu, Leviho prý Erwin odvezl někam do nějaké chatrče a tam ho-"
,,Nepokračuj. Chápu," zasmál se a povzdechl si.
Bylo ticho. Ne to nervózní, ale takové to příjemné, kdy nepotřebujete žádný přebytečný hluk. Jen šustění listí, sem tam hlasy hlídky a mírné svištění větru.
,,Anno, j-já-" promluvil náhle Sebastian a až teď jsem si uvědomila, že jsem si položila hlavu na jeho rameno.
,,Promiň, neuvědomila jsem si to," prohodila jsem nervózně a postavila se.
,,Asi už půjdu, je chladno, měl bys jít taky," usmála jsem se na svého kamaráda, zamávala mu a otočila se k odchodu.
,,Počkej," zastavil mě tak, že mě chytil za ruku. V tu chvíli jsem nevěděla co dělat. Tělem mi projela taková vlna něčeho, co ani neumím popsat.
Díval se na naše spojené ruce a až po pár extrémně dlouhých vteřinách mě pustil.,,Půjdu kousek s tebou," prohodil a vydali jsme se zpět do hradu.
Šli jsme potichu jeden vedle druhého, nervózní z předešlé události a já byla k tomu zmatená z pocitu, jež jsem měla.Došli jsme na rozcestí chodby, jež nás každého zavede do pokoje.
Popřála jsem mu dobrou noc, ovšem... Sebastian udělal něco, co mi zamotalo myšlenky v hlavě.
Letmý polibek, jež mi daroval na rty rozechvěl mé ruce i nohy.
Pak mi přání dobré noci opětoval a rychle se ztratil ve své chodbě.Omlouvám se, že dlouho nic nevyšlo. Teď mám v plánu ještě napsat kapitolu k Rewrite the Stars, takže ji můžete očekávat snad ještě dnes.
BTW:
Co říkáte na Tokyo Ghoul 8.díl??
Rozbrečela jsem se jak želva, když se tam ,,objevila" jistá osoba 😭😂
ČTEŠ
You're my family//Never Stop Dreaming 2 (Ereri/Riren)
FanfictionDruhý díl Never Stop Dreaming... Je to sedm let, co jsem zjistila, že Eren už není s Levim. Ani se na sebe nepodívali. Trvalo dlouho, než jsem si vše v hlavě urovnala. Ale teď mám možnost to vše dostat zpět. Ty dva k sobě klidně dokopu...