2.

454 53 10
                                    

Jediné, co mě drželo nad zemí byla lana. Používat manévrovací zařízení nebylo snadné, ale když jste už od malička šplhali po stromech, jste zvyklí udržet rovnováhu.
Dalo se to. Sebastian a Tommy s tím chvíli zápasili, ale nakonec se jim to povedlo.
Nechci se chlubit, ale mně to šlo hned.

Brzké vstávání mi snad dělalo největší problém. Ráda jsem se válela v peřinách, ale když k vám doleze ráno Shadis a začne vás budit s křikem, donutí vás to vstát ihned.
Tommyho prý polil i vodou...

Na oběd byla bramborová kaše, která nám nedá skoro žádnou potřebnou sílu, za to byla výborná. Kuchařka se prej v bramborách a obecně v jídle vyzná...

,,Myslíte, že se nám to povede?" šeptl Sebastian a sklesle se podíval do talíře.

,,Co?" zeptal se Tommy rýpajíc se v kaši.

,,No... Dostat se do průzkumné..." řekl trochu hlasitěji a podíval se na mě. Jen jsem se usmála a přikývla. I tohle mu stačilo, aby byl klidnější.

Po obědě jsme dostali hodinové volno, po kterém následoval boj z blízka.

Seřadili jsme se na cvičišti a čekali, kdy dorazí někdo z kapitánů.
Nakonec dorazil heichou Levi a v závěsu za ním Eren. Pane Bože. Ten se vláčel, jako kdyby musel jít za trest.

,,Takže! Do dvojic! Chlapi s chlapy a ženské s ženskýma!" křikl a celý napřímený pozoroval, jak se všichni dělí.
Já mu dám ženský...děda jeden!
Problém byl, že chlapců je počet sice sudý, za to holek lichý.
Jedna bude muset být s... Vlastně ani nevím. Ale bude to muset být buď Levi nebo Eren. Tuhle šanci nemůžu propásnout.

,,Heichou? Ale dívek je lichý počet..." oznámila jsem mu klidně. Mám štěstí, že ho znám. Neublížil by mouše (pokud by ho neotravovala)...
I když má svůj chladný obličej a přísný pohled, pod tím vším je na nás pyšný, že vůbec něco děláme...

Jen si povzdechl a prohodil:,,Fajn. Jedna z vás bude s Jaegerem..."
Eren vypadal chvilku zmateně, ale jakmile jsem se na něj usmála a naznačila mu, že s ním budu já, povzdechl si stejně jako Levi a přešel ke mně.

,,Tak jo... Zaútoč na mě, ukážu ti to, co ve většině případech bude nejúčinnější..." prohlásil a dal ruce v bok. V tu chvíli jsem pěstí zamířila k jeho obličeji. Jenže on se vyhnul a kopnul mě kolenem do břicha.
Ten se se mnou nesral... Kdy se z Erena stal chlap?!

Skončila jsem samozřejmě na zemi. Zvedla jsem se a oprášila.

,,Ty jsi menší postavy, takže to uděláš ty. Když k tobě útočník přijde ze předu, hlavou mu vyraz zuby. Pokud se jedná o chlapa, kolenem pak do rozkroku, pokud o ženskou, do břicha. Loktem mezi lopatky a kolenem do nosu. Pak ho jednoduše odkopni. Pojď... Jsem zvyklej, takže se s tím neser..." vysvětlil. Hleděla jsem na něj jak na Svatý obrázek. Co?
Jako... Pamatovala jsem si to, ale to opravdu chce, abych ho zmlátila?
Žádný problém...

Udělala jsem přesně to co mi řekl. Eren ležel na zemi a já vítězoslavně položila nohu na jeho bok. Přišla jsem si jako ten největší drsňák v okolí...

,,To tě naučil heichou, co?" vyklouzlo mi, ale abych na sobě nedala znát, že to byl omyl, dal jsem se šklebila a čekala jeho reakci.

,,Jo... Jak to víš? A dej ze mě sakra tu nohu..." odsekl a já nohu sundala. Přemýšlela jsem, co mám říct. Měla jsem si napřed rozmyslet, co řeknu.

,,No... Zdá se mi, že jste si celkem blízcí," prohodila jsem a okamžitě si uvědomila, co za věc jsem vlastně zase řekla. Eren se na mě zmateně podíval.

,,Jak to myslíš?"

,,Heh... Já ani nevím..." promnula jsem si zátylek. Ale...proč toho nevyužít?

,,Hodíte se k sobě," usmála jsem se a pohledem sjela jak Erena, tak Leviho, který nás propaloval pohledem, jelikož jsme byli jediní, co nebojovali. Erenovi oči se snažily dostat z očních důlků a pusa čekala, až mu do ní vletí nějaká mucha.

,,Jak-"

,,Žila jsem s kluky, co byli spolu. Takže poznám, jestli seš na holky nebo kluky...
Jenže... Pak přišla jedna paní a odebrala mě jim, protože homosexuálové mají prej špatný vliv na děti," usmála jsem se. Byla to pravda. Od té doby, vždy když jsem uviděla nějakého muže, dokázala jsem určit, zda je na ženy nebo muže.

,,Ti dva se pak začali hádat a nakonec se rozhodli, že začnou znovu...?" prohodil a uchechtl se. Nadějně jsem se na něj podívala. Že by?

,,To mi něco říká, ale nepamatuju si co..." dodal a nadzvednul ramena.

Já měla ale stále dobrý pocit. Eren totiž neřekl, že by s Levim nikdy nic nechtěl mít. Nic se nesnažil vyvrátit.
Tohle mi stačilo...

Omlouvám se za dlouho nevydávané ff...
Střední škola a jiný kolektiv na mě mají nějaké špatné dopady...😅
Budu se ale snažit to nějak časem zlepšit 😅😘

You're my family//Never Stop Dreaming 2 (Ereri/Riren)Kde žijí příběhy. Začni objevovat