V

1.7K 256 121
                                    

Louis, Harry çıktıktan 10 dakika sonra anca kendine gelebilmişti.

Dük'ün kendisi üstünde etkisi olduğunu biliyordu, ondan hoşlandığının da farkındaydı ancak, Tanrı aşkına, yanağına kondurulan masum bir öpücüğün deprem etkisi yaratması normal miydi?

"Değil," diye kendi kendine mırıldandı Louis elini yanağının üstüne bastırarak "Ondan bu kadar etkilenmem hiç normal değil."

Louis sarhoş gibi yalpalayarak yeni takımıyla aşağı indiğinde ailesinden kimseyi görememiş ve içeceklerin olduğu yerde durmaya karar vermişti.

Harry onu izliyordu, tam üç aydır yaptığı gibi.

Louis'nin kendi başına orada durduğunu fark ettiğinde yanına doğru emin adımlarla yürümeye başladı.

Louis onu görünce görmemiş gibi yapıp uzaklaşmaya çalışmak için arkasını dönmüştü ki kolu nazikçe tutuldu.

Harry onu kendine çevirip elinin üstüne bir öpücük kondurdu.

"Bana bu dansı lütfeder misiniz Bay Tomlinson?"

Louis'nin yüzünde bir gülümseme belirdi. Harry çok...güzel gözüküyordu. Ona hayır demek imkansızdı.

Harry'nin elini hâlâ bırakmamış olması dolayısıyla Louis konuşma yetisini yitirmişti.

Sadece başını sallamakla yetindi.

Harry elini Louis'nin beline koyup onu yine nazikçe dans edenlerin olduğu açıklığa doğru yönlendirdi.

Açıklığa gelip karşı karşıya durduklarında Louis telaşla gözlerini kocaman açtı.

O bir soyluydu ama dans etmeyi bilmiyordu ki! Yani tabi ki her soylunun bilmesi gerekirdi ancak bir kaç dans dersinden sonra babası becereksiz olduğunu söyleyerek bir daha ders almasını istememişti.

"Ha- Yani Dük,"

"Bana Harry demen gerektiğini söylemiştim." dedi Harry kaşlarını çatarak.

Louis gülümsedi. "Harry...ben, şey," biraz bekledi. "Dans etmeyi bilmiyorum." dedi bir çırpıda.

Utançtan yanakları kızardı çünkü bilmesi gereken bir şeydi.

Harry kahkaha attı, al işte şimdi de Harry Styles onunla dalga geçiyordu.

"Tanrım, Louis canını sıktığın şey bu muydu? Bilip bilmemen önemli değil ki." biraz durdu.

"Etrafındaki insanlara bir bak. Hepsi eğitim almış, güya dans etmeyi bilen ama bir halt beceremeyen aptal insanlar. Ama senin dans etmeyi bilip bilmemen önemli değil, her halinle göz kamaştırıyorsun Louis. Sadece yürümen bile her dans hareketinden daha güzel."

Louis'nin yanakları Harry'nin her söylediğiyle sanki mümkünmüş gibi daha çok kızarırken derin bir nefes aldı.

Onun tüm bu söyledikleri, fazla güzeldi.

"Şimdilik sadece bana uyum sağlamaya çalış olur mu?" dedi Harry bir elini Louis'ninkiyle buluşturup diğerini onun kıvrımlı beline koyarken.

Başlamalarından daha birkaç saniye geçmemişken Louis Harry'nin ayağına bastı ve hemen gözlerini kocaman açarak kendini geri çekmeye çalıştı.

"Ben çok özür dilerim Harry." dedi gözlerini ondan kaçırarak.

"Hey,sorun değil." Harry ayrılmış ellerini tekrar birleştirdi. "Ben ilk başladığımda daha kötüydüm. Sen çok iyi idare ediyorsun."

Birkaç dakika sonra şarkı değişmişti ve onlar hâlâ dans ediyorlardı.

Louis şaşkınlıktan küçük dilini yutmak üzereydi çünkü ciddi ciddi dans ediyordu.

Arada yanlışlıkla Harry'nin ayağına basması dışında gayet iyi gidiyordu ve bu mucize gibi bir şeydi.

Harry öne gittiğinde o an onun öne gideceğini anlamış gibi onunla uyumlu olarak arkaya doğru adım atıyordu.

Sanki birbirlerine bağlılarmış gibi.

Sanki birbirlerinin ne düşündüklerini ve ne yapacaklarını biliyormuş gibi.

Sanki birbirlerinin ruh eşleriymiş gibi.

Harry de şaşkındı. Daha önce bir çok insanla dans etmek zorunda kalmıştı. Hepsi dans eğitimi almış soylulardı. Ancak bu çocuk, dans etmeyi bile bilmiyorken, onunla uyumlu hareket ediyordu. Harry daha önce böyle bir uyum hissetmediğine yemin edebilirdi.

Bunları düşünen sadece Harry ve Louis olmasa gerek tüm dans edenler durmuş ve herkes kenardan onları izliyordu.

Louis ve Harry bunu fark etmediler, edemediler.

Çünkü onlar o an, tüm o insanlardan uzakta, sadece kendilerine ait olan bir dünyadalardı.

Şarkı bitti ve yavaşça durdular.

Harry tekrar Louis'nin eline öpücük kondurdu.

Ve o an hiç kimsenin beklemediği ve herkesin şaşkınlıktan kalakaldığı bir şey yaptı.

İnsanların kendisinin önünde reverans yapıp eğilmesinden zevk alan ve hayatında hiç, küçük bir çocukken bile, başkasının önünde asla eğilmeyen kişi,

Harry Styles, hayatında ilk defa, hem de herkes izlerken, Louis'nin gözlerine bakarak hafifçe başını eğdi.

ufak bir not: biraz araştırdım ve video izledim falan veeee soylularda teşekkür ve saygı amaçlı olarak kadınlar reverans yapıyorlar (ayağını diğerinin arkasına atarak baya yere kadar eğilme) ve erkekler sadece başlarını eğiyorlar ya da karşıdaki kişinin elini öpüyorlar (eğer kadınsa). Ve bu bir b!l hikayesi olduğu için *obviously* Louis reverans yapıyor ve Harry başını eğiyor.

Ve Harry'nin başını birinin karşısında eğmesi çok büyük bir olay şuan çünkü bu hareket genelde senden bir şekilde üstün olan kişilere yapılır. Yani bir diğer anlam olarak Harry Louis'nin ondan üstün olduğunu söylemiş oldu awww dndmxnndkxkxkd

YA BİR DE BEN BAYA UĞRAŞIYORUM BİRAZ OY VEREBİLİRSENİZ SEVİNİRİM SNDKDMXNXJDKFJ

My Last Duchess |l.s|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin