Açıklama/Teşekkür

1.1K 85 80
                                    

şey...özür dilerim?

şimdi, öhöm, bu hikaye bir şiirden esinlenilerek yazıldı ve şiiri okuduysanız (birinci bölümde UMARIM OKUMUŞSUNUZDUR) finalin mutsuz son olacağını az çok tahmin edebilirdiniz.

şimdi bazı şeylere açıklık getirelim.

harry bedensel olarak ölmedi, hâlâ yaşıyor.
yaşadığı üzüntüyü anlatabilmek amacıyla, ruhunun öldüğü anlamında yazdım.

gerçekten elimden geldiğince harry'nin louis'yi neden öldürdüğünü açıklmaya, bir sebep bulmaya çalıştım. umarım yapabilmişimdir.

kitap bir şiirden esinlenilmemiş olsaydı KESİNLİKLE böyle bitirmezdim, ama böyle bitmesi gerekti. (ben biraz da beğendim aslında ama neyse şşşş)

harry'nin louis'yi neden öldürdüğünü kısa ve öz bir şekilde açıklamak gerekirse de;

1)fazla kıskançlık (gerçek hayatta nefret ettiğim bir şey, desteklediğimi lütfen düşünmeyin)

2)louis'yi koruyamadığı düşüncesi (ki bu düşünce onu tam anlamıyla yıktı, çünkü ilk defa bir şeye gücü yetmiyor)

3)hiç sevmemiş ve sevilmemiş olması (nasıl sevileceğini bilmiyor kısaca)

tekrar söyleyeyim, böyle bir şeyi HİÇBİR ŞEKİLDE DESTEKLEMİYORUM ama böyle olması gerekti :(

özel bölüm (harry'nin gelecekteki hayatı gibi şeyleri içeren bir bölüm) yazmak konusuna gelirsek;

ÖLDÜRSENİZ YAZMAM.

şiirde adam kadını (yani kitaba göre harry louis'yi) öldürdükten sonra başkasıyla evleniyor (biliyorum şerefsizin teki) ve böyle bir şey yazmayı kalbim kaldırmaz.

eğer başka bir sorunuz veya anlamadığınız yer varsa buraya yorum olarak bırakabilirsiniz.

teşekkür kısmına gelirsek;

hepinize teker teker teşekkür ederim.

bu hikayeye başlamamın sebebi o sırada bu şiiri çalışıyor olmamdı, şiiri iyice benimsemek amacıyla başlamıştım ve sonra okunma ve beğeni sayısı artmaya başlayınca (her ne kadar amacım bu olmasa da) ne kadar sevinmiştim anlatamam.

cidden, yorumlarınız beni acayip mutlu etti,iyi ki varsınız.

umarım kalbinize dokunabilmişimdir. 💚💙

sizi seviyorum, renkli kalın. 🌈 💐

My Last Duchess |l.s|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin