-Umay kuzucum uyan hadi .Müdüre hanim seni cağırıyor .Yine ne yaptin da bu kadar delirdi yine bu kadin .
Gözlerini ovuşturan Umay Esma ablaya sıcak bir gülümseme sunarken Esma abla tekrar etti .
-Müdüre hanim seni çagırıyor .
-Ya yine derdi ne artık bıktım bunun azarlarından,şimdi sinirimi bozacak sabah sabah ya !
***
Kapıyı tıklayan Umay içeri girdi .-Ooo asi kızımız Umay en sonunda gelebildiler .Yormadık sizi inşallah .Haliniz vaktiniz yerinde mi?
-Bunları sormak için mi sabah uykum bölündu .
-Terbiyesiz seni .Okulundan aradılar çocugun burnunu kırmışsın .
-Az bile yaptim ona !
-Umay !
Dedi sesini yükselten müdüre ve sözüne devam etti .
-18 yasina gireli 1 sene olmak üzere .Yetimhanemizde istedigin zamana kadar kalma hakkın var elbette.Ama bu şekilde devam ederse bir rapor üzerine kaydını sildireceğim,bunu bil .
-Hayir gitmeyeceğim eğer rapor ederseniz'de bizde sizi rapor ederiz .
-Siz akıllanmassınız!Neyimi gördünüz bebek gibi baktım hepinize!
-Hatırlıyor musunuz bilmiyorum ama Pelin adında bi küçük kız altına kaçırdığı için onu soğuk suyla yıkamıştınız...
-Çocuğun ailesini zor ikna ettik dava etmesin diye hatsiz sen hala beni tehdit etmeye çalış.ÇIK DIŞARI !
Yazardan..
Kız odanın kapısını çarparak dışarı çıktı.Koridor da ağlama sesi duyan kız oraya doğru ilerledi.
Minik Selin ağlıyordu.
Yavaşca yanına gitti.Selin Umayı görünce ona sıkıca sarıldı Umay'da ona karşılık verdi.
5 dk geçti yada geçmeden kız uyuya kalmıştı sürekli annesinin ismini sayıklıyordu.
Minik kızı kucağına alan Umay yatağına yatırdı ve odasına çıktı.Sigara paketini kulaklığını alıp çıktı.
Bahçede sigarasını yaktı yasaktı bahçede sigara içmek ama yasakları umursayan biri değildi .
Müdüre hanım sinirli bakışları ile ona doğru geliyordu.
-Ya bu yurtta sigara içmek yasak demedik mi biz sana .Ne laf anlamaz bir kızsın. Annende 12yaşına kadar terbiye verememiş belli oldu.
-Annem'den bahsederken düzgün konuşun dedim size !
Kız bağırıyordu bahçedeki insanlar pür dikkat onları izliyordu .
-Bağırma bana !
-Bir daha sakın annem hakkında birşey söylemeyi bırak ağzınızı bile açarsanız olucaklardan sorumlu olmam!
Kız tehditkâr şekilde müdüre'nin üstüne yürüyordu.Müdür ise etrafda onları izleyen insanlara dönüp bağırmaya başladı .
Umay sigara paketini ve telefonunu alıp yurttan çıktı .Kulaklıkları kulağında son ses müzik dinliyordu .Arkasından gelen korna sesini duymamıştı .
UMAY DAN DEVAM...
Kalçama gelen darbeyle yere düştüm.Gözlerim dolmuştu canım çok fazla yanıyordu ,bacağımı kıpırdatmaya çalışırken bir genç indi arabadan .