16.~DERYA~

29 2 0
                                    

Gözlerimi soğuk bir yerde araladım.Her yerim ağrıyordu.Neden bu kadar soğuktu yattığım yer?

Bir dakika burası?Burası benim odam yada malikane değildi?Burası neresi?

Ayağa kalkmaya çalışsamda başaramamıştım.Ellerim ve ayaklarım bağlıydı.

Neler olduğu düşündüm.Birer birer sıralandı aklımda olanlar.Ben,ben kaçırılmıştım.

Ama neden?
Kim kaçırdı beni?

Umay için kaçırıldıysam.Kardeşim için canımı feda etmeye hazırdım ben.Tek kişilik ailemdi o.Gerçi beni kaçırabilecek başka kimse yoktu...

İşin ilginç tarafı ben ölmekten değilde...
Söylemeye dilim varmıyordu.

İçinde bulunduğum deponun kapısı büyük bir gıcırtıyla açıldı.

İçeriye 2 tanesi koruma olan 3 kişi girdi.Bir tanesi çok yakışıklıydı ve üstündeki rahat giyiminden anlamıştım onun koruma olmadığını.

Sanki bir yerden tanıyor gibiydim bu adamı.

''Merhaba güzel hanımefendi.''Dedi adam.

''Kes sesini ne merhabası ne işim var benim burda onu söyle bana! ''Dedim bağırarak.

''Ovv baya etkilendim senden ama lütfen sesini alçalt ki zarar görme bak sonra çok üzülürüz.''Dedi.

''Bak bu gözümü korkuttu yoksa öldürür müsün beni?Ne olur öldür yalvarırım.''Dedim alayla.

Karşımdaki adam şuh bir kahkaha attı.Cidden o kahkaha bu adamda değilde başkasında olsa çok etkilenirdim.

''Sana kıyabilir miyim ben güzelim.Sadece seninle eğlenirim anlarsın ya.''Dedi .

Hayır hayır hayır böyle bir şeyi kaldıramazdım.

''Ne istiyorsun adi herif ne?Eğer istediğin Umay ise onu sana asla söylemem ne yaparsan yap!''Dedim.

''Umayda kim?Benim derdim baban!''Dedi.

''Babam mı?Onun için çok yanlış kişiyi kaçırmışsın be.O benim için asla bir şey yapmaz asla!''Dedim.

''Ah be güzelim senin için dünya yakılır.Baban neler yapar düşünemiyorum.''Dedi.

''Kesin yaşanır bu dediklerin.''Dedim.

''Biliyor musun Derya?Normal hayatta sevgilim olman için uğraşırım ama şuan lanet baban yüzüne senle çıkamıyorum.''Dedi.

''Üzgünüm ama ben seninle asla çıkmam çünkü çok sevdiğim bir erkek arkadaşım var zaten.''Dedim.

Sert bir şekilde bağırdı.

''Kim lan o?''Dedi.

''Bağırmayı kes bunu sana asla söylemem biliyorsun.Hadi git babama ulaş cevabını al ve beni bırak.''Dedim.

''Seni asla bırakmayacağım Derya taki bana aşık olana kadar.''Dedi.

''Uzak dur benden adi herif.Asla böyle bir şey olmayacak.''Dedim.

''Babanı arayacağım ve eğer ihaleden çekilmezse seni öldüreceğim.''Dedi aklınca beni korkutacaktı.

''Tamam.''Dedim rahatça.

Sinan'dan...
Derya'nın peşinden çıktım hemen ama Derya yoktu.Peşimden gelen Anıl ile birlikte hemen ayrıldık.Ne kadar arasakta yoktu.

Malikaneye ve Derya'nın evine baktım.Ama oradada yoktu.Saatler olmuştu arasamda cevap vermemişti.

Telefonum'a gelen mesaj ile hemen ayaklandım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 26, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KAZA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin