14~MESAJ~

25 4 2
                                    

Allahım nasıl bir olayın içindeydim ben acaba şuan.Karşımdaki uzun boylu adının Beril olduğunu öğrendiğim kız bana ben ona Berto ise ikimize bakıyordu.

Kimse konuşmuyordu.

''Bertu bu kız kim hemde senin evinde ne oluyor lan burada!''Dedi Beril.

''Sanane kızım hasta mısın nesin git burdan sinirleniyorum.''Dedi Berto.

''Bana hemen kim olduğunu açıklıyorsun!''Dedi Beril.

''Bana bak benimle doğru konuş alırım aklını.Emir veriyor birde!''Dedim sinirle.

''Bak ben başkasına benzemem sinirlenirsem zararlı çıkarsın kızım!''Dedi Beril.

''Hadi ben zararlı çıkayım.Hadi denesene zararlı çıkartmayı.Ne oldu hiç bir eylemin yok korktun mu yoksa?''Dedim alay edercesine.

Beril tam hamle yapacakken Berto hızla yanımıza geldi.

''Beril git buradan istemiyorum kızım ne anlıyorsun?''Dedi Berto.

''Tamam bu kız kim söyle gideceğim.''Dedi Beril.

''Kız arkadaşım artık benimle yaşıyor.''Dedi Berto.

Hass*ktir neden böyle dedin şimdi Berto.Beril'in gözleri dolmuştu.Koşarak uzaklaştı Berto ise arkasından baktı sadece.

''Neden öyle söyledin Berto?''Dedim.

''Bu kız bana takık Umay.Daha önce sevgilide olduk ama ilişki de yaşanacak kız değil.Saplantı geliştirmiş bana karşı ancak böyle bırakır peşimi kusura bakma lütfen sanada sormadım ama.''Dedi Berto.

''O kadar mı manyak lan bu kız.Tamam problem değil kardeşim.''Dedim

''He birde beni bozmadığın devam ettirdiğin için teşekkürler.''Dedi Berto.

''Hadi pizzaları yiyelim karnım çok aç.''Dedim gerçekten acıkmıştım.

''Evet çok açım zaten.''Dedi Berto.

Pizzaları yememiz yaklaşık 10 dakika sürmüştü.Aç olduğumuz belli oluyordu.

Şimdi de keyif sigarası yakmış onu içiyorduk.Bu arada Deryaları aramaya karar verdik.

Çalıyor...
Çalıyor...
Çalıyor...

''Alo Umay.''Dedi Sinan.

''Alo Sinan kardeşim.''Dedim.

''Nasılsın Umay.''Dedi Sinan arkadan Derya'nın sesi geliyordu 'Ya Sinan ben konuşayım ver'.

''İyiyim ben sen nasılsın?Derya değil mi yanındaki?''Dedim.

''İyiyim bende.Solutmuyor Derya hanım.''Dedi gülerek.

''Hahahah versene onu bir güzel sesini duyayım.''Dedim Sinana.

''Alo Umay nasılsın kuzum.''Dedi Derya.

''İyiyim bebeğim sen nasılsın asıl.''Dedim.

''İyiyim yani sensiz ne kadar iyi olunursa o kadar iyiyim.''Dedi sonra sesine bir an hüzün çöktü.

''Derya beni ağlat diye aramadım kanka.Okula gitmeyi ihmal etme tamam mı ayrıca bizimkilerin yanından ayrılma.''Dedim.

''Tamam ya demedim bir şey.Ee Bertu nasıl biri Umay.''Dedi Derya.

''Çok iyi biri baya iyi anlaştık şuan için problemimiz yok.''Dedim.

''Kızım tipi nasıl peki çok merak etti ya seni nasıl birine emanet ettiğimizi.''Dedi Derya.

KAZA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin