3.~KUTU~

65 5 0
                                    

Bu kutuyu kim göndermişti ki ?

İki seçenek vardı ya Kutay göndermişti yada sapığım?Sapığım neden göndermiş olsun ki hem benim sigara içtiğimi nereden bilecek olsa olsa Kutay olabilirdi .

Tartıştık ya ondan vicdan yaptı heralde .

Hemen sigara paketini elime alıp içerisinden çıkardığım sigarayı dudaklarımın arasına yerleştirdim .

İçinde 10 taneden fazla paket vardı ve bunu içeri sokmam zordu ama ben sokacaktım ,çünkü işten yeni atılmıştım 18 yaşımı geçtiğim için aylık harçlık yoktu .

Sigaramı çöpe attıktan sonra yurttaki odama ilerleyip yatağımın altına sokuşturdum .

Cebimdeki telefonumu alıp Kutayı aramaya koyuldum .

Çalıyor...

"Efendim Umay ."

"Nereden anladın benim olduğumu ?"

"Numaranı kaydetmiştim çok zor olmadı herneyse ,"

"Teşekkür ederim."

"Ne için teşekkür ediyorsun birşey yapmadım ?"

"Nasıl yapmadın ya ?Sigaraları sen göndermedin mi ?"

"Hayır göndermedim aptal kız .Kesin o sapığın olacak piç göndermiştir ."

"Bana aptal deme salak herif ben nerden bileyim?"

"Beni azarladın ya bugün o çok sevdiğin sapığına bağırdığım için ."

"Ya ne demezsin hep bir sapığım olsun istemiştim zaten değil mi?"

"Sen istemişsindir .Var sende o potansiyel görüyorum ben."

"Geçmiş olsun canım kör olmuşsun ."

"Canım?"

Anında telefonu yüzüne kapatmıştım. "Canım ne ya canım ne demek sensin canım salak Umay"

Yanaklarımın fazlasıyla kızardığını hissetmiştim.Hep sinirlendiğimde böyle oluyordu kendimi tutamayıp ağızıma geleni sayıyordum .

Saatin erken olmasına bakarak iş aramak için çıktım yurttan .Telefonu elime alıp Derya'yı aradım şayet iş bulma konusunda gayet yetenekli biriydi .

-Alo

-Efendim kanka ,

-Derya işe ihtiyacım var benim hemde çok acil .

-Lan ne işi yeni bulmadın mı kızım ben sana iş .

-Ya itin tekiyle kavga edince kovuldum Derya sen yardım edicek misin yoksa kapatayım mı ?

-Tamam gelicem ama gelince anlatıcaksın tamam mı ?Hem kahve içeriz .

-Derya para mı var?

-Benden kuzum senin ısmarlamana gerek yok hem görüşmedik uzun zamandır .

-Tamam canım öyle olsun o zaman Demir Avm de buluşalım olur mu ?

-Tamam canım olur tabiki .

Telefonu kapatan Umay durakta otobüs beklerken bir tane sigara çıkardı paketinden ve dudaklarına yerleştirdi .
Sigarayı içine çekip tekrar dumanın çıkmasına izin verdi .

Kutayı düşünüyordu .Acaba nasıl olmuştu .O patlamada bacağına, patlayan camlardan büyük bir parça saplanmıştı .Ve buda sinirlerinin yanına denk gelmişti içerisi çok karanlık olduğu için hastaneye gittiğinde öğrenmişti olanları .

KAZA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin