2.~PATLAMA~

99 7 0
                                    

Hayatı asla bir düzene girmezken elinde olanlar da tek tek kayıyordu genç kızın elinden...

***
Öksürerek uyanan genç kız gözlerini yavaş yavaş açtı .Nerede olduğunu biliyordu ama ne olduğunu bilmiyordu tek bildiği telefonun çalışıydı sonrası yoktu .

Evin içinde yoğun bir duman etkiliydi .Yerde yatan genç adama baktı kaşı ve dudağı patlamıştı .Ve bacağı kanıyordu."Kutay "dedi ve genç adamı dürttü."Kutay kalksana hadi"İstemsizce gözünden yaşlar firar etmişti .

"Uyan hadi Kutay kalk. Korkuyorum hadi uyan Kutay."Ses çıkmıyordu genç adamdan ,gözlerinden firar eden yaşlar daha da artıp hıçkırıklara karışıyordu .

Dışarıdan sesler geliyordu.Genç kız kapıya doğru koşmaya başladı aniden açtı kapıyı.Kalabalık toplanmıştı ve sadece konuşup eve bakıyordu .Kapıdaki kızı görünce bütün bakışlar ona dönmüştü .

-Bakmayı kesin yardım edin!diye bağırdı genç kız .Herkes yaşıyor biri kurtulmuş derken tekrar bağırdı ."O -o ölücek yardım edin ambulansı arayın birşey yapın nolur .

-Sakin ol kızım aradık biz ambulansı şimdi gelir kim var içerde?

-Abi yardım edin kurtarın onu nolur .Ölmesin nolur abi ölmesin.Kızın acı dolu sesine karşılık adam araladı dudaklarını ve;

-Kızım sakin ol geliyor ambulans nerde arkadaşın beni ona götür .

Adeta şoka girmişti genç kız tek dediği onu kurtarındı .Kız tekrar eve yöneldi ve Kutay'ın elini avcuna aldı .

-Ölme tamam mı sakın ölme daha sigara borcum var sana ölme ne olur ölme .

Genç adam zorlukla araladı dudaklarını ve ;

-Üzülme cadı sigara borç değildi dedi.

Dudakları titredi genç kızın ;

-Kutay ölme dedi .

Ambulans sesleri çok yakından geliyordu ve tam evin önünde durdu açılın diyordu hemşire .

Umay bağırdı:

-O burda yardım edin ölecek yardım edin nolur.

Hemşire düz bir sesle konuştu"Sakin ol .Onu kurtaracağız sakin ol dedi ."

Sedyeye alınan Kutay ambulansa koyuldu tam kapı kapatılıcaktı ki Umay da bindi ambulansa .

Genç adama'a ilk önce oksijen takıldı sonra ise bacağını sedye ye sabitlediler.Genç kız olanları korku içinde izliyordu .Ne olmuştu neden olmuştu hiçbirşey bilmiyordu tek bildiği telefonu açmasıyla gözlerinin kapanması olmuştu .

Hemşire genç kıza seslensede genç kız  duymamakta ısrarlı gözüküyordu ."Başın kanıyor bakmamız gerekiyor ."

"Bişeyim yok benim siz ona bakın."

"Hadi güzelim gel bakalım oda senin iyi olmanı isterdi değilmi hadi."

Gerçekten istermiydi tanışalı birkaç saat olmuştu bir kaza sonucu tanışmıştık vede şimdi onun için göz yaşı döküyordum kimdi bu adam içimden bir ses "Olaylar senin yanında oldu onun için ağlıyorsun "desede bir yanım"Ona sebebsiz değer verdiğimi söylüyor."Mantıklı olan ilk düşündüğümdü .Hemşirenin sesi tekrar kulaklarımı doldururken "Bak başında ciddi bir kesik var bakmamız lazım ."

"Tamam o halde bakın."

"Dikiş atmamız şart güzelim."

Sadece kafamı sallamakla yetindim konuşacak halim yoktu .

KAZA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin