Bölüm 3

637 66 86
                                    

Yazım yanlışları varsa kusura bakmayın,
İyi okumalar...










Ensemde ki acı başıma doğru yayılırken elimi enseme götürdüm. Acıyı dağıtmaya çalışırken nerde olduğumu kavramaya çalışıyordum.
Purslu görüş açıma Kris ilişikti , yüzündeki morluklar çürüklere dönüşmüş, kaşının kanayan yerleri kabuk bağlamış göz altları uykusuzluk çökmüştü . 

Dün gecenin görüntüleri gözümün önünden geçti. Şakaklarımı ovarken odada göz gezdirdim. Luhan aklıma gelince hızla ayağa kalktım.
Başımın dönmesiyle yanımdaki duvara tutunmak zorunda kaldım.
Soo Man'ın bana doğru yürüyünce odada olduğunu yeni fark edebilmiştim

Adımlarımı Kris'e yönlendirdiğimde kararan gözlerim beni Kris'in kucağına götürdü.
Bacaklarım artık beni taşıyamayınca kollarına


yığıldım.

Kris beni taşımak yerine yere oturup sırtını duvara yasladı. Bacaklarını iki yana açarak, beni kendine çekti. Sırtımı onun göğsüne yaslarken başımı geriye atıp omzuma koydum.

'Kris' dedim sesimin titremesine bastırmaya çalışarak yutkunurken ' Luhan'ı kimin aldığını biliyorum' diye devam ettim.
Aklıma Sehun'a söylediğim sözler geldi .

'' Sahibine söyle Bay Oh ! Ben kimse için dövüşmem''

Gözlerimi kapatıp derin bir nefes aldım.
Dolan gözlerimi Soo Man'a çevirdiğimde, oda yanımıza gelip oturdu.



Odayı dolduran telefon sesiyle bakışlarımı Soo Man'a çevirdim. Ekrana baktı, bakışları tekrar beni bulunca paniklemişti.

'O arıyor değil mi ? ' dişlerimin sıkarken diyebilmiştim ,telefonu hışımla elimden alıp ,ayağa kalktım. Odadan çıkarken telefonu açıp çoktan kulağıma götürmüştüm.

Merdivenlerden inip geniş salona ulaştığımda Luhan'ın dün akşamdan kalan hırkası ilişti gözüme , ona ben almıştım.
Bu durumda olması benim suçumken bile onu özlemiştim, aşağılık herifin tekiydim.

Kardeşini koruyamayan defalarca şampiyonluk alan işe yaramaz bir boksör.

Telefonun diğer ucunda nefes sesi gelince dişlerimi sıktım. Tanıdık ses kulaklarımı


doldururken, avucumun içi kaşınıyordu.

'Sana ne söylemiştim Yixing ? ' sesindeki dalga beni daha çok sinirlendiriyordu.

Kris ve Soo Man' ın yanıma geldiklerini göz ucuyla görmüştüm.

'Ne istiyorsun? 'sorusunu umursamadan sordum.

'Biliyor musun Yixing kardeşinin sesi çok güzel , tüm gece altımda defalarca çığlık atarken fark ettim ' sinirden salonda turlarken , önümdeki kum torbasına yumruk attım.

Derin nefes aldım. Bunların hepsinin benim suçum olması canımı daha çok sıkıyordu.



Luhan'ın çoktan beni bırakıp gitmesi gerekiyordu ama ben her seferinde onu bu durumda buluyordum.
Gözyaşlarım izin ister gibi gözlerimi doldurdu.

Boksör Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin