Sol gözüme yediğim yumrukla geriye sendelerken ikinci yumruğu son alda fark etmiştim. Burnumdan akan kanı elimin tersiyle silip, rakibime soğuk bir gülüş verdim.
Başımın dönmesini aldırış etmeden gelen yumruğu yere eğilip savuştururken çoktan rakibimin arkasına geçtim. Bacaklarına attığım tekmeyle diz çöküp yere kapaklandı.
Seyirciler çoşup havaya attıkları paralarla ismimi haykırıyorlardı.Zhang Yixing.
Şuan ki durumuma bakarsak karışımda ki iki adam karşısında şansım olup olmadığını tartıyordum, 5.raundun sonu olduğunu belirten zille köşeme gidip soluklanmak dışında başka bişey yapamıyordum.
Koçum terimi silerken diğer yandan da patlayan kaşımdan oluk oluk akan kanı durdurmaya çalıyordu.
Kafamı trübüne çevirdim ön sırada seyircilerin arasında beni endişeyle izleyen kardeşime ilişti gözlerim.
Luhan.
Bana buruk bir gülümseme sunarken sargılı ellerimi öpüp ona doğru kaldırdım. Ardından ringin dışında adımı çılgınlar gibi haykıran insanlar ringi inletti.
6.raund ziliyle kendime gelirken tekrar Luhan'a döndüm ve kafa salladım.Hakemin başla sesiyle attığım kafayla rakibimin çoktan yere serilmişti bile, üstüne çıkıp yüzüne attığım yumruklardan altımda bayıldığını hissettim.
Boynuma dolanan ellerle geriye çekilirken boğazım parçalanırcasına öksürdüm.
Dizlerimden tutunup derin bir nefes alıp kendime gelmeye çalıştım. Kafama inen sopayla yere düşerken çevremdeki sesler boğuklaştı. Sürünerek geri çekişmeye çalıştım. Kararan gözlerim işimi zorlaştırıyordu.
Kendi köşeme gelip sırtımı dik tutmaya çalıştım.
Diğer rakibim yerde kanlar içinde yatarken diğeri sopayla üstüme geliyordu.
Gülümseyerek yerimden doğrulurken sargılı ellerimi öpüp tekrar havaya kaldırdım, ardından adımı haykıran seyircilere döndüm.Ringin kenarındaki lastiklere zıplayıp bana koşan rakibime havada dönerek tekme attığım da o yere düşerken çoktan ringin kenarında ki kafes havalanmaya başlamıştı bile. Nakavt.
Hakem içeri girip baygın olan rakiplerimi kontrol ederken soğuk gülümsememi yüzüme çoktan yerleştirmiştim.Gözlerimi alan ışıklara aldırmadan kafamı ringin dışına kaldırdım, milyonlarca insanların ismimi haykırmasını keyifle izledim.
Zhang Yixing.
Zhang Yixing.
Zhang Yixing.Herkesin çılgınlar gibi ismimi haykırışı karşısında yumruklarımı biraz daha sıktım ve havaya kaldırdım. Ardından hakemin anonsu,
Şampiyon Bay Yixing.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boksör
Fiksi PenggemarGözlerimi alan ışıklara aldırmadan kafamı ringin dışına kaldırdım, milyonlarca insanların ismimi haykırmasını keyifle izledim. Zhang Yixing. Zhang Yixing. Zhang Yixing. Herkesin çılgınlar gibi ismimi haykırışı karşısında yumruklarımı biraz daha s...