Bölüm 8

391 47 49
                                    




Yazım yanlışları varsa kusura bakmayın,
İyi okumalar...









'Nereye gittiğini sanıyorsun ' dedi peşimden gelen Junmyeon. Umursamadan yürümeye devam ettim. Bileğimden yakalayıp durdurmaya çalışması ona olan sinirlerimi daha da artırıyordu, istemsizce kaşlarım çatılırken ona bakmamak için kendimi zorluyordum.

Soğuk parmakları bileğimi sıkarken aniden yüzüne eğilip , dudaklarına bakarak konuşmaya başladım.
'Evime ' dedim bastırarak, benden etkilendiğini biliyordum. Afallamış yüz ifadesi içimde gülme istediği uyandırırken, gülmemek için dudaklarımı ısırdım. Yutkunup gözlerime bakmaya devam ediyordu. Kolumu hızla çekip elinden kurtardım.




Düşüncelerinin arasında onu yalnız bırakırken Kai'yi almak için yukarıya çıktım.

Junmyeon hala gidemeyeceğime dair tehditler savururken , gördüğüm kare kekelememe neden olmuştu. Durduğum için Junmyeon sırtıma çarpmıştı.

'S-sen sen' dedim işaret parmağımla küçücük koltukta Luhan'ı kucağına alıp uyuyan Sehun'u gösterdim.

Junmyeon sırıtarak kollarını göğsünde birleştirip sırtını duvara yasladı. Nadir görünen bir şeyi izler gibi koltukta uyuyan ikiliye bakıyordu.

Luhan'ın burnu Sehun'un boynundaydı.




Yüzünde ki aptal gülüşü beni iyice sinirlendirmişti.

Yumruklarımı sıktığımın farkında bile değildim. Adımlarını onlara yönlendirirken, Junmyeon bileğimden tutup beni durdurdu.

Kolumu geriye çekip ondan kurtarmaya çalıştım. Sert bir şekilde dönüp yüzüne baktım, bişeyler söylemesini bekledim.

' Bunu yapma ' dedi sakince, beklediğim sözcükler bunlar değildi.

Söylediklerini algılamamıştım. Gülerek ona baktım.
' Ne sanıyorsun ha ? ' karşımda ilk defa uysal bir şekilde beni dinleyen Junmyeon görmek




şaşkınlığımı artırdı.

' Ne sanıyordun?' sorumu tekrarladım.

' Bir gece de Luhan bunları yaptı diye' Baekhyun'u gösterdim,
' Arkadaşımı vurup , bizi zorla buraya getirip teklifini kabul ettirirken, beni öperken bişeylerin değişeceğini falan mı sandın ' dedim acımasızca. Her kelimemde omzuna hafifçe vuruyordum.
Buruk gülümsemesini bana sunarken hala aynı şekilde uyuyan çifte baktı.
Sönük bakışlarını inatla gözlerime dikti.

' Sehun hala bir pislik ve sende öyle ' yüzüne tükürür gibi söylediğim sözler onu etkilemiş gibi görünsede o, Junmyeon du söylediğim




sözler iğrenerek gönderdiğim bakışlarım onu etkilemezdi. Bugün beni öpüp yarın sırtımı döndüğümde yine bana zarar veren o olurdu.

Luhan'ı kolundan tutup kendime çekerken Sehun'un elleri belinden tutup kalkamasını engelledi. Sehun hala kapalı olan gözleriyle belindeki silahı çıkarıp bana doğrulttu. Diğer eli hala Luhan'ın belindeydi.

Luhan uyku sersemliğiyle neler olduğunu anlamaya çalışırken beni görmesiyle ayağa kalkmaya çalıştı. Sehun rahat tavırıyla Luhanla birlikle ayağa kalkıp silahı indirdi.

Boksör Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin