Κεφαλαιο 10

485 28 2
                                    

Σηκώθηκα απτό κρεβάτι και πήγα κατευθείαν στο μπάνιο μιας κι ο Zayn έφυγε κ δεν έκανε δύο ώρες να φτιάξει το μαλλί του. Όταν ετοιμάστηκα, πήγα στην ντουλάπα μου, φόρεσα ένα ριχτο ροζ φόρεμα με συνοδεία φλατ παπουτσιών και τελείωσα την εμφάνιση μου με μια γαλλική πλεξούδα. Έβαλα ροζ σκιά, μάσκαρα και φούξια λιπ-γλος. Πήρα τηλέφωνο την Αντι.

J: Αντι η Jasmy είμαι.

Α: Έλα βρε Jasmy! Θα βρεθούμε τελικά;

J: Ναι στα Starbucks σε μισή ώρα.

Α: Οκευ!

J: Θα είναι και η Ifigene.

A: Ωωω τέλεια! Ξέρει;

J: Ναι κανονίσαμε χτες! Έλα τα λέμε!

Α: Μπαιι!

Έκλεισα το κινητό, κατέβηκα στην κουζίνα, έφαγα ένα μικρό κρουασάν, ήπια λίγο γάλα, πήρα τα λεφτά που μου άφησε ο Zayn και έφυγα. Πήγα με τα πόδια κάτω στα starbucks. Βρήκα την Ifigene να μου κάνει νεύμα έξω απτό μαγαζί πήγα στο μέρος της. Αγκαλιαστηκαμε, φιληθηκαμε σταυρωτά και μπήκαμε μέσα .Δεν αργησε να έρθει κ η Anti. Η Anti ήταν η κολλητή μου στα νήπια. Άλλα χαθήκαμε τελευταία. Ευτυχώς η Ifigene μου έδωσε το κινητό της.

Α: Λοιπόν; Πως πάει Jasmy? Έχω να σε δω απτό Λύκειο.

J: Πολλά πράγματα... Είμαι παντρεμένη.

Α: Με ποιον!; Απο τα 20 παντρεμένη!; Ποσά χρόνια!;

J: Με παντρεψαν πέρυσι με τον Zayn. Ο οποίος στην αρχή δεν μου φερόταν και τόσο καλά...

Α: Δηλαδή;

J: Εε να.. Με χτυπούσε και με έβριζε.

I: Τώρα;

J: Δωξα τον Θεό μου ζητουσε απεγνωσμένα συγγνώμη και είμαστε τώρα αγαπημένοι.

Ι: Που ειναι τώρα;

J: Πήγε πάλι με τον Harry και τον Niall για καφέ. Κάθε μερα μαζί με αυτους.

Ι: Με σένα δεν ασχολείται;

J: Ασχολείται απο την ώρα που θα έρθει μέχρι την ώρα που θα κοιμηθούμε το βράδυ. Καταλάβατε;

Α: Δηλαδή, σου δίνει το κορμί του τα βράδια; Αυτός κι εσυ μαλωνατε σαν τον σκύλο με την γάτα θυμάσαι; Σε είχε κάνει και ρεζίλι μια φορά.

J: Τα είχα ξεχάσει αυτά. Σήμερα τα θυμηθήκαμε αυτά από το γυμνάσιο. Και παραδέχτηκε ότι ζήλεψε όταν τα είχα φτιάξει με τον Λιαμ τον οποίο σαπισε χτες στο ξύλο.

Α: Σοβαρα!;

J: Ναι.. Είχα βγει χτες με τον Zayn σε ένα μπαρ και έτυχε να είναι εκείνος. Πήγα τουαλέτα ήρθε κ με στρίμωξε. Ευτυχώς ήρθε ο Zayn και με έσωσε αλλά ο λιαμ είναι αστυνομικός.

Another World | Z.M GR Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ