Κεφάλαιο 13

453 29 3
                                    

Βγήκα από το μπάνιο τρομαγμένη φορώντας μια πετσέτα για να καλύψει τα σημεία μου. Ο Zayn ήταν ξαπλωμένος στο κρεβάτι και σκεφτόταν, ίσα-ίσα να τον έπερνε ο ύπνος. Έκατσα μπροστά του επίτηδες. Αυτός να κοιτάει την γυμνή μου πλάτη καθώς έβαζα πρώτα το κάτω εσώρουχο και μετα το σουτιέν μου. Ο Zayn σηκώθηκε στα γόνατα και μου άγγιζε την πλάτη φιλώντας τον ώμο μου.βΈκλεινα τα μάτια επειδή το απολάμβανα... Αναστέναξα και γύρισα από πίσω εκεί όπου ήταν και τον ξάπλωσα ώστε να είμαι από πάνω του και να τον φιλάω μέχρι τον λαιμό και να τον δαγκώνω. Άρχισε να μου χουφτωνει το μπούτι και μετά τον κωλο μου. Ήταν τόσο τέλεια στιγμή.. Ήμουν με τα εσώρουχα κι εκείνος με το μποξεράκι του.

Ζ: Μωρό μου....Είσαι το κορίτσι μου.

J: Zayn... Είσαι τέλειος... Άλλα θέλω να σου πω κατι.

Ζ: (σταμάτησε) Τι είναι;

J: Για το βράδυ σου έχω μια έκπληξη.

Ζ: Τι έκπληξη;

J: Θα δεις το βράδυ.. Άσε με να κοιμηθώ λίγο... 15:30 πήγε.

Ζ:;Εισαι κουρασμένη ε;

J:;Αχ ναιι.. (είπα καθώς σκεπάστηκα με το σεντόνι και με αγκάλιασε)

Ζ: Σε λατρεύω.. (κοιμήθηκα αμέσως) Κοιμήσου κορίτσι μου και συγνώμη. Σου υπόσχομαι πως θα κάνουμε ενα παιδί και όταν θα το εγκυμονείς θα είμαι συνέχεια δίπλα σου και θα σε προσέχω. Την ημέρα που θα το γεννήσεις θα είμαι δίπλα σου και θα σε βοηθήσω. Στο υπόσχομαι.

Πήγε απόγευμα. 18:00 περίπου. Ξύπνησα πρωτη. Ο Zayn κοιμόταν ακόμα. Τόσο γλυκός καθώς κοιμόταν.. Έκανα ησυχία καθώς σηκωνόμουν απτό κρεβάτι. Κατέβηκα στην κουζίνα και ήπια ένα ποτήρι καφέ. Όταν τον ήπια μέσα σε είκοσι λεπτά ανέβηκα πάνω, ήρθα δίπλα στον Zayn και του έτριβα την πλάτη λέγοντας του χαϊδευτικά λόγια. Ξύπνησε. Τεντώθηκε και με έριξε επάνω του φιλώντας με και να με κρατάει σφιχτά στην αγκαλιά του.

J: Άντε Zayn σήκω! Θα πάμε σινεμά;

Ζ: Τι ώρα είναι η ταινία;

J: 19:15

Ζ: Ε καλά τότε ας σηκωθούμε.

Μπήκαμε και οι δύο στο μπάνιο και φτιαχνομασταν. Αυτός τα μαλλιά του κι εγώ βαφομουν ελαφρά. Και μετά έβαλα στα μαλλιά μου μια στέκα. Βγήκα εγώ και φορεσα ένα τζιν σορτσάκι και μια μπλούζα με ένα καρτούν πάνω. Ο Zayn φόρεσε ένα τζιν μια άσπρη μπλούζα κ ένα κάρο πουκάμισο. Πήγε 18:55 περίπου και φύγαμε. Όταν φτάσαμε στο σινεμά πήραμε εισιτήρια και ποπ-κορν και μπήκαμε στην αίθουσα. Διαλέξαμε το πιο απομονωμένο σημείο της αίθουσας ώστε να είμαστε μόνοι. Αφήσαμε τα ποπ κορν στο πάτωμα κ αρχίσαμε πάλι να φιλιομαστε. Ναι έχει πει πως δεν χορταίνει να με φιλάει αλλά υπερβολή. Σε όλη την διάρκεια της ταινίας με είχε αγκαλιά αλλά πάλι όρεξη είχε με φιλούσε στον λαιμό παθιασμένα όταν υπήρχε ερωτική σκηνή. Προσπαθούσα να τον κάνει να σταματήσει. Ευτυχώς σταμάτησε και πήρε το χέρι του από πάνω μου. Όταν τελείωσε η ταινία, ευτυχώς για εκείνον, φύγαμε, μπήκαμε στο τζιπ και πήραμε τον δρόμο για το σπιτι. Επιτέλους ήταν η ώρα. Η ταινία τελείωσε κατά τις δέκα. Με έναν κόμπο στον λαιμό, επιτέλους. Ανυποψίαστος ο Zayn ανέβαινε τις σκάλες μαζί μου χωρίς να ξέρει τι τον περιμένει. Τον έριξα στο κρεβάτι και του έβγαζα γρήγορα τα ρουχα. Ο Zayn τα έχασε.

Ζ: Τι κανεις;

J: Zayn θέλω να ολοκληρώσω μαζί σου αυτό που δεν έχω ολοκληρώσει ποτέ.

Ζ: Αγάπη μου είσαι εντάξει με αυτό;

J: Zayn είμαι έτοιμη! Έλα σε παρακαλώ!

Ζ: Ότι θες μωρό μου!

Με άρπαξε στην αγκαλιά του και μου έβγαζε τα ρούχα γρήγορα και με άφησε με τα εσώρουχα. Του έβγαλα το μποξεράκι ενώ την ίδια στιγμή να φιλιομαστε. Οταν μου ξεκουμπωσε το σουτιέν μου δάγκωνε τον ώμο και με μια απότομη κίνηση μου έβγαλε το εσώρουχο. Η έκφραση του προσώπου του ήταν η εξης "Μην με παρακαλέσεις να σταματήσω". Ήταν επάνω μου και με φιλούσε. Τον κατάλαβα να μου βάζει ήρεμα δύο δάχτυλα μέσα μου κι αυτό να με κάνει να βογκήξω το όνομα του.

Ζ: Έτσι μπράβο. Απόψε θα ακούω το όνομα μου απ' το στόμα σου με κάθε ήχο.  Έτσι;

J:Zayn... Ό,τι πεις...

Ζ: Έτσι μπράβο... Είσαι αρκετά υγρή.. Τι πρέπει να κάνουμε για αυτό;

Έβγαλε κατευθείαν τα δάχτυλα και χωρίς καμία προειδοποίηση έμπαινε σιγά-σιγά μέσα μου. Τραβουσα τα σεντόνια και μετά έβαλα το μαξιλάρι πάνω μου για να μην ουρλιάξω. Μου το τράβηξε και το πέταξε κάτω.

"Φώναξε μωρό μου." Χαμογέλασε.

Αποκορυφώθηκε η στιγμή όταν κατάλαβα πως τελείωνα. Τη στιγμή που τα πόδια μου είχαν παραλύσει. Έκανε αργές κινήσεις κάνοντας με να το απολαύσω. Αυτό διήρκεσε για άλλα πολύ λίγο ακόμα. Από εκεί και μετά ένιωσα ολοκληρωμένη σαν γυναίκα. Βγήκε ήρεμα και ξάπλωσε δίπλα μου παίρνοντας και οι δύο μας βαθιές ανάσες. Κοιταχτήκαμε και φιληθηκαμε.

Ζ: Σου άρεσε που ήμουν ο πρώτος σου να φανταστώ έτσι;

J:Zayn μου άρεσε... Σε αγαπάω.

Ζ: Κι εγώ.

Και κοιμηθηκαμε αμέσως γυμνοί στα λευκά σεντόνια τα οποία κάψαμε.

♡♡♡》—Zasmine είναι αφού 😉
Vote/Comment/Follow Back bye. <<3

Another World | Z.M GR Where stories live. Discover now