Κεφαλαιο 23

329 31 1
                                    

Niall 's POV

Ήμασταν χαμένοι. Πιστεύαμε παράλληλα ότι θα σωθεί απ'την μια και απ'την άλλη θα πεθάνει. Θα το αντέξουμε αν πεθάνει; Ο Zayn? Δεν θα αντέξει απ'την στεναχώρια του. Πήγε η Lou και η Ifi στο κρατητήριο που βρισκόταν και τον κατηγορούσαν. Εγώ φταίω που είναι τώρα στο νοσοκομείο έχοντας η κοπέλα εσωτερική αιμοραγια. Αν πεθάνει θα πεθάνω κι εγώ δν ξέρω πως άλλα θα γίνει κάτι. Καθώς όμως περιμέναμε ήρθε μια κύρια που θεωρούσαμε νεκρή. Η μαμά της Jasmy. Νομίζαμε όλοι πως σκοτώθηκε στο αεροπορικό δυστύχημα μαζί με τον κύριο Wilson. Τότε το 2013, 5 μήνες μετά τον γάμο της Jasmy με τον Zayn... Νομίζαμε πως πέθανε. Άλλα πως έγινε αυτό; Αναστήθηκε; Είχαμε χάσει τα λόγια μας. Την κοιτούσαμε. Φορούσε λευκά ρούχα. Μα δεν μας ειδε, κατευθύνθηκε αμέσως προς το χειρουργείο. Εκεί που βρισκόταν η κόρη της. Δεν μας είχε μιλήσει καν. Βγήκε μετά από 5 λεπτά. Την είπα: "...Κύρια Edward..." με αγνόησε κι έφυγε με συνοδεία μια ακτίνα ήλιου να γεμίζει την έξοδο του νοσοκομείου. Τι γίνετε; Ήρθε ο γιατρός μετά από άλλα δέκα λεπτά χαμογελώντας.

C: Γιατρέ! Τι έγινε;

Γ: Ηρεμήστε... Συνήλθε απ'το κόμμα. Τα κατάφερε. Σώθηκε και το μωρό είναι ένα υγιέστατο κοριτσάκι. Και οι δύο τους είναι υγιής. Συγχαρητήρια. Είναι τελικά πολύ δυνατή η κοπέλα. Κύριε Horan? Τι πάθατε! Είστε καλά ;Κοπέλα μου σήκωσε του τα πόδια! Να ανέβει το αίμα στο κεφάλι.

C: Niall! Ξυπνά! Θα σου δώσω ξύλο για να συνέλθεις!

H: Niall!

N: Ναι... εεε.... τι εγινε;

Η: Εσύ τι έγινες ρε βλάκα! Η Jasmy και το μωρό είναι υγιης. Δεν υπάρχει πρόβλημα! Σώθηκε..

Ν: Δεν μπορώ να το πιστέψω... Πριν δεν ήρθε η μαμα της Jasmine?

H: Οχι. Δεν την είδα καθόλου να μπαίνει στο νοσοκομείο. Ρε αφού έχει πεθάνει η συγχωρεμένη κι ο κύριος William στο αεροπορικό δυστύχημα, πως γίνεται να έρθει!

J: Την είδα και μπήκε στο χειρουργείο!Και εφυγε χωρίς να μου μιλησει! Χάθηκε μες στις ακτινες του ήλιου! Απέξω!

C: Niall μου, πολλά σήριαλ βλέπεις. Δόξα τον Θεό που σώθηκε η κοπέλα και το παιδί. Πάρε τηλέφωνο Harry την Lou να της το πεις και να το πει στον Zayn. Εκεί είναι τώρα.

Η: Ναι πρέπει να την παρω.

Ν: Αλήθεια λεω! Αφού με κοίταξε!

Η/Ν: Niall!

Another World | Z.M GR Место, где живут истории. Откройте их для себя