Κεφαλαιο 18

357 34 3
                                    

Μου είπαν πως είχα μόνο 5 λεπτά να του μιλήσω. Πως να του μιλούσα αφού κλαίγαμε μαζί στην αγκαλιά του άλλου. Η αγάπη μας ίσως να είναι πιο δυνατή από όσο πίστευα.

J: Zayn.. Σε συγχωρώ....

Ζ: Για πιο πράγμα;

J: Γι'αυτό που έγραψες στον τοίχο...

Ζ: Μπήκες στο δωμάτιο μου; Πώς; Ήταν μπαρωμενο και τον κωδικό;

J:Όλο αυτό ήρθε αυθόρμητα. 165616

Ζ: Ήταν τότε... Παλιά... Αλλά ας το ξεχάσουμε και ας ζήσουμε το τώρα.

Με άρπαξε ξανά και με φιλούσε παθιασμένα. Ίσως να μου εννοεί: Δεν αντέχω. Εκείνη την στιγμή με έπιασε πάλι πονοκέφαλος αλλά με ταρακούνησε πιο πολύ. Ο Zayn τρόμαξε και με κράτησε.

Ζ: Τι έχεις μωρό μου;

J: Δεν ξέρω... Και πριν το έπαθα..

Z: Είσαι καλά; Δεν μπορώ να σε φροντίσω. Πες τον Niall. Και τις φίλες σου και τον Harry.

J: Ελπίζω να είναι μόνο απλός πονοκέφαλος. Zayn.. Δεν μπορώ.. Κλαίω συνέχεια.. Σε θέλω δίπλα μου.

Ζ: Μα σε παρακαλώ μην κλαις.. Δεν ωφελεί σε τίποτα. Είναι μόνο 10 μήνες. Ησύχασε.

J: Χωρίς εσένα δεν μπορώ...

Α: Τέλος. Άντε βγες έξω κοπελια!

Ζ: Δώστε μας μόνο ένα λεπτό!

J: Όχι Zayn! Θέλω κι άλλο! Μην με πάρουν από εσένα! Σε θέλω!

Ζ: Φίλα με και μετά φύγε... Διάβασε το ημερολόγιο μου. Να μάθεις όλη την αλήθεια. Είναι καλύτερα.

J: Την ξέρω ήδη. Τα διάβασα μέσα σε ένα βράδυ. Και τα έμαθα. Αγκάλιασε με και φίλησε με τώρα!

Ήταν η χαριστική βολή. Με αγκάλιασε σφιχτά και με φίλησε πίσω απο τα κάγκελα της φυλακής. Δεν άντεχα αλλο πια. Ήρθε ο φύλακας με άρπαξε και με έβγαλε έξω. Να μην έχω σταματήσει να κλαίω... Ο Niall με αγκάλιασε και με έβαλε στο αυτοκίνητο. Με πήγε σπίτι. Έτρεξα βολίδα στο μπάνιο κ έκλαιγα. Κλειδώθηκα. Με ξανάπιασε το κεφάλι αλλά αυτήν την φορά έντονα και έπεσα κάτω. Μα τι πια.. Έκανα μπάνιο μήπως χαλάρωνα. Βγήκα. Μα πάλι τα δάκρυα έτρεχαν βροχή στο πρόσωπο μου. Βγήκα απο τό μπάνιο, πήγα στην κρεβατοκάμαρα και έβαλα τις πιτζάμες μου να ξαπλώσω. Ίσως περνούσε ο πονοκέφαλος. Ήρθε η Lou πάνω στο δωματιο και με άκουσε να κλαίω. Μπήκε μέσα. Έκατσε δίπλα μου. Με χάιδευε με παρηγοριά.

L: Προσπάθησε να το ξεχάσεις...

J: Πώς να το ξεχάσω; Δεν είναι εδώ. Η ζωή μου είναι κενή πια. Δεν έχει νόημα πια να είμαι στην ζωή.

Another World | Z.M GR Место, где живут истории. Откройте их для себя