Ξύπνησα το απόγευμα απ'τα ηρεμιστικά. Δίπλα μου ήταν ο Harry και με πρόσεχε. Αυτός είχε βάρδια για απόψε. Αύριο ο Niall. Φώναζα τον Zayn με χαμηλούς τόνους αφού ήμουν απ'τον ύπνο και απ'την μαστούρα των ηρεμιστικων. O Harry δίπλα μου με κράτησε και μου είπε να ησυχάσω κ να ξαπλώσω. Επέμενα φωνάζοντας τον, αλλά ο τόνος μου να αυξάνεται όλο και πιο πολύ μέχρι να ουρλιάζω και να χτυπιέμαι. Έριχνα κάτω ότι έβρισκα μπροστά μου. Ο Harry με έπιασε απ'την μέση, με κοιτούσε και έβαλε το κεφάλι μου στον ώμο του για να κλάψω. Έκλαιγα γοερά. Παρακαλούσα το Θεό να έρθει δίπλα μου αυτός που είναι στα κάτεργα. Εκεί που είναι όλοι οι εγκληματίες και οι ληστές. Και κάθε είδους κακοί άνθρωποι. Αλλά ένας αθώος; Γιατί; Γιατί να το κάνουν αυτό; Ο Harry μου είπε πως πήγαινε λίγο σπίτι του και θα ξαναερχοταν έτσι έμεινα με την Christine που καθόταν στο σαλόνι. Εγώ περιπλανιομουν ήσυχη στον διάδρομο του πρώτου ορόφου μέχρι που συνάντησα το κλειδωμένο δωμάτιο. Ήταν έτσι για αρκετά χρόνια. Απ'τα χρόνια μου στο γυμνάσιο. Μπορεί και πιο παλιά αλλά τότε ήταν το δωμάτιο του Zayn. Απ'την τρέλα μου και την περιέργεια μου, δεν ξέρω πως έγινε βρήκα αμέσως το κλειδί. Σαν να ήξερα πού ήταν. Ήταν σε ένα χρηματοκιβώτιο. Και πως πέτυχα τον κωδικό με την πρώτη; Ο κωδικός ήταν ο εξης "165616" (ο αριθμός του Zayn στο xfactor ως συμμετέχοντα.) Μπήκα μέσα. Μες στην σκόνη, στο σκοτάδι και πολλά graffiti και ημερολόγια. Μα καλα.. Το αληταράκι του γυμνασίου έγραφε ημερολόγια; Έκατσα στο δωμάτιο του και χάζευα το περιβάλλον αφού πρώτα σήκωσα τα πατζούρια και μπήκε λίγο φως. Μες στην σκόνη το δωμάτιο αφού έχει να το ανοίξει τόσα χρόνια. Βρήκα στο κρεβάτι ένα ημερολόγιο της Α'Λυκειου. Με έφαγε η περιέργεια και το άνοιξα. Έκατσα στο κρεβάτι. Έκλαιγα με ότι έλεγε.
12 Φεβρουαριου 2009
Αγαπημένο μου ημερολόγιο,
Είμαι ένα κάθαρμα. Το παραδέχομαι. Από τότε που μπήκα στο γυμνάσιο ήμουν ο νταης. Μα εδώ στο λύκειο είμαι λίγο μαλακός. Φαίνονται οι αδυναμίες μου. Δεν είμαι όπως ήμουν τότε. Κλεινομαι στον εαυτό μου και βρίσκω τον ευαίσθητο εαυτό μου. Ο James τα φτιάξε με την κοπέλα που ήμουν κρυφά ερωτευμένος μαζί της. Την Jasmine. Ή αλλιώς Jasmy όπως την φωνάζουν όλοι. Θα έκανα τα πάντα για να την είχα έστω για λίγο. Άλλα o James την έχει και την θαυμάζει. Όταν αυτή η κοπέλα, περνάει από μπροστά μου, μου χαμογελάει ενώ εγώ ο ηλίθιος την κοιτάω με μίσος. Λες και της έχω κάνει κάτι κακό. Είναι αυτό που σιχαίνομαι να κανω. Μακάρι να μην τα έφτιαχνε με αυτόν αλλά να ήταν μαζί μου. Θα την έκανα χαρούμενη. Απλα.. Δεν προσπάθησα. Ποτέ."
KAMU SEDANG MEMBACA
Another World | Z.M GR
Fiksi PenggemarΜια κακοποιητική σχέση οδηγείται σ' έναν μερικώς κατεστραμένο γάμο ο οποίος κρέμεται από μια κλωστή. Ο Ζέιν καλείται να σώσει τον γάμο του μα ένα ξαφνικό γεγονός και μια καταγγελία τον απομακρύνει από αυτόν. | zayn malik fanfic | arranged marriage t...