Ο Zayn τελικά είναι γεννημένος για καυγάδες. Ο τόνος της φωνής του ήταν αρκετά υψηλός για να ακουστούμε σε όλο το τετράγωνο και να βγουν όλοι να ακούσουν ή να καταλάβουν αν θα με χτυπήσει.
Ζ: Γιατί μου το είπες αυτό πριν!;
J: Εσύ επέμενες! Και ορίστε αφού μου το θύμισαν, στο θύμισα και εγω! Με αποτελέσμα αυτό! Είσαι βλάκας!
Ζ: Τι είμαι!; Βλάκας!;
Εκείνη την στιγμή που έφευγα απτό δωμάτιο με αρπάζει απ'τον καρπό και με κολλάει στον τοίχο, φιλώντας με επικίνδυνα και άγρια, ενώ κατέβαινε στον λαιμό αφήνοντας μοβ σημάδια. Εγώ προσπαθούσα να φύγω από εκεί αλλά δεν έλεγε να με αφήσει. Έβγαλα μια κραυγή ευχαρίστησης φωνάζοντας το όνομα του μες στο δάγκωμα και γέλασε.
Ζ: Θες κ άλλο;
J: Όχι.. Άφησε με...(λαχανιασμένη)
Ζ: Δεν θα σε αφήσω άμα δεν με παρακαλέσεις να σταματήσω.
J: Σταμάτα Zayn σε παρακαλώ...
Ζ: Οχι. Δεν θα σταματήσω γιατί αυτήν τη στιγμή δεν κρατιέμαι.
Είπε και με ξάπλωσε στο κρεβάτι χωρίς να σταματήσει να με φιλάει. Υποτάχθηκα. Άφησα το κορμί μου ελεύθερο σε αυτόν. Καθώς βρισκόταν στον λαιμό μου, κατέβαζε την τιράντα του φορεματος μου. Μου άρεσε πολύ αυτό που έκανε. Μετά από καυγά κι όλας. Τον είδα να προχωράει λύνοντας το φερμουάρ απ' τό φόρεμα μέχρι που μου το έβγαλε όλο ενώ αυτός το δερμάτινο μαύρο τζάκετ του.Με άφησε με τα εσώρουχα, έβγαλε τη μαύρη μπλούζα του και την στιγμή που πήγε να μου βγάλει το σουτιέν, τρόμαξα και τον κοίταξα. Δεν ήθελα ακόμα...
J: Όχι Zayn...
Z: Τι όχι;
J:Δεν θέλω να προχωρήσουμε τώρα.
Ζ: Πάλι;
J: Zayn δεν θέλω.. Δεν είμαι έτοιμη. Ντρέπομαι και φοβάμαι. (Πήρα το μαξιλάρι αγκαλιά κ έκλαιγα) Δεν ξέρω ποτέ θα είμαι έτοιμη Zayn για την στιγμή εκείνη. Φοβάμαι μήπως πονέσω ή γίνει κάτι που δεν το περιμέναμε.
Ζ: (ηρθε και με αγκάλιασε) Μικρή μου, μην κλαις.. Πρώτον γιατί να σε πονέσω απ'την στιγμή που δεν θέλω; Απλά να με εμπιστεύεσαι. Σου υπόσχομαι πως δεν θα το κάνω αυτό. Θα δεις που θα νιώσεις έτοιμη που δεν θα κρατιέσαι. Αλλά να είσαι σίγουρη γι'αυτό πως εγώ θα είμαι αυτός που θα σου το πάρω.
J: Zayn έτσι κι αλλιώς εσένα θέλω και αγαπώ. Αλλά να.. Όταν πας να με ρίξεις είσαι επικίνδυνος.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Another World | Z.M GR
ФанфикΜια κακοποιητική σχέση οδηγείται σ' έναν μερικώς κατεστραμένο γάμο ο οποίος κρέμεται από μια κλωστή. Ο Ζέιν καλείται να σώσει τον γάμο του μα ένα ξαφνικό γεγονός και μια καταγγελία τον απομακρύνει από αυτόν. | zayn malik fanfic | arranged marriage t...