Κεφάλαιο 5

588 37 1
                                    

Καθίσαμε για αρκετή ώρα. Φύγαμε κατά τις 5 τα ξημερώματα. Ήταν μαγική βραδιά.. Όταν φτάσαμε σπίτι, ο Zayn με πήρε αγκαλια και με ανέβασε στην κρεβατοκάμαρα. Φοβόταν την αντιδραση μου έτσι ρώτησε.

Ζ: Θες να σου βγάλω τα ρούχα και να σου βάλω το νυχτικο;

J: Ναι αμε!

Μου έβγαζε με αργές κινήσεις τα ρούχα και με άφησε με τα εσώρουχα. Είδε... Μια μελάνια στο πλευρό μου και το είδα στα μάτια του. Κύλησε δάκρυ απ' το μάγουλο του Μαλικ. Απίστευτο! Μου φόρεσε αμέσως το νυχτικό και με ξάπλωσε. Έβγαλε τα ρούχα κ έμεινε παλι με το μποξεράκι. Με πήρε αγκαλιά και μου χάιδευε την πλατη. Κάτι που με χαλαρωνε και μου έδωσε κουράγιο να τον αγκαλιάσω κι εγώ. Πραγματικά η αγκαλιά του ήταν ζεστή και με έκανε ν νιώθω ασφάλεια.. Πρώτη φορά με αγκάλιαζε τόσο ωραία και σφιχτά. Κάποια φάση,έτυχε να μιλήσω στον ύπνο μου λεγοντας "ΆΦΗΣΤΕ ΤΟΝ ΜΗΝ ΤΟΝ ΠΑΤΈ ΕΚΕΊ!!" και ξύπνησα κλαίγοντας. Ο Zayn μου χάιδεψε τα μαλλιά και μου έδωσε από ένα μπουκαλάκι να πιω νερο.

Ζ:Ηρέμησε τι είδες στον ύπνο σου;

J:Είδα.. Να σε.. παίρνουν μακρυά... Πολύ.. Μακρυά από... Εμένα... Κάπου όπου κανείς δεν θέλει να πάει.. Εκει.. Πάνε αυτοί.. Που κάνουν εγκλήματα... Στην... φυλακή,., Τι σημαίνει αυτό!; (κόλλησα γονατιστη στην αγκαλιά του) Μην φύγεις από εμένα.. Ποτέ.

Z: Τίποτα δεν σημαίνει. Μην πιστεύεις στα όνειρα. Δεν είναι αλήθεια. Κοιμήσου ξανά...

J:Σίγουρα εε;

Ζ:Ναι κοπέλα μου έλα ξάπλωσε στην αγκαλιά μου...

J:Ευτυχώς είναι το άρωμα σου που μου δίνει οξυγόνο.

Δάγκωσε τα χείλια του από αυτό που του είπα. Με ξαναπήρε αγκαλια. Μπορώ να παραδεχτώ εκεί που ήταν κακός μαζί μου να τον αγαπούσα ακομα. Με την ελπίδα πως θα άλλαζε. Θα ήθελα πολύ να εννοεί τα λόγια του. Μακάρι να είναι αλήθεια. Μου υποσχέθηκε οτι θα με κάνει ευτυχισμένη. Έχω ανάγκη να μιλήσω στην κολλητή μου την Leigh. Μόνο εκείνη στέκεται στα εύκολα και στα δύσκολα. Ξέρει τι περνάω με τον Zayn. Εγώ όμως δεν ξέρω αν θα το κάνω μαζί του.. Δεν τον εμπιστεύομαι. Τον φοβάμαι λίγο-πολύ. Κοιμήθηκα γλυκά μαζί του για πρώτη φορά. Ουφ.. Το πρωί ξύπνησε ο Zayn πρώτος. Το πρωί; Το μεσημέρι μάλλον κατά τις 2. Την ώρα που κοιμόμουν, ο Zayn στεκόταν από πάνω μου ξαπλωμένος έχοντας τους αγκώνες του δίπλα απ' τά χέρια μου. Με φίλησε τρυφερά στο στόμα κ αυτό με έκανε να ξυπνήσω και να τεντωθω από κάτω του. Κάτι μου θύμισε αυτή η πρωινή στάση.

Ζ:Καλημέρα μωρό μου.

J:Καλημέρα; Καλησπέρα Zayn!(τον αγκάλιασα απ'τον σβέρκο και τον φίλησα) Μεσημέρι πήγε..

Ζ:Και λοιπόν;

J:Εεε.. Πρώτη φορά που ξυπνάω τέτοια ωρα..

Ζ:Ε; Πρώτη φορά που ξυπνάς τέτοια ώρα μαζί μου ήθελες να πεις!

J:Zayn να σε ρωτήσω κάτι;

Ζ:Ναι ρωτα με..

J:Να έρθει η Leigh σπίτι να τα πούμε;

Ζ:Ας έρθει!;Εγώ θα φύγω το απόγευμα.

J:Πού θα πας πάλι;

Ζ:Πάω να κανονίσω κάτι. Θα βγούμε το βράδυ. Τι λες;

J:Έχεις πυρετό;

Ζ:Μια χαρά είμαι. Άμα είμαι μαζί σου ειμαι καλύτερα! Θα βγούμε εντάξει;

J:Zayn τι σκαρωνεις;

Ζ:(μουρμούρισε) Μια βραδιά ευχαρίστησης.

J:Τι είπες;

Ζ:Είπα,ωμια βραδιά, βραδιά! Θα πάω να σου πάρω κάποια ρούχα και όταν γυρίσω κατά τις 8 θα ετοιμαστείς.

J:Καλά. Πού θα πάμε όμως;

Ζ:Ίσως για ποτό;

J:Πάλι;

Ζ:Δεν σε έχω πάρει ποτέ μαζί μου!

J:Ε καλά τότε όπου θες! (σηκώθηκα απτό κρεβάτι και ο Zayn ήταν ξαπλωμένος) Ουαου.. Με τρελαίνεις έτσι! Οι κοιλιακοί σου!

Ζ: Έλα επάνω μου Jasmy.

J: Οχι! Δεν είμαι πρόστυχη.

Ζ: Άμα το κάνουμε κάποια μερα τότε θα δεις πόσο σκληροί θα γίνουν οι κοιλιακοί μαζί με κάτι αλλο.. Ξέρεις.

J: Zayn!!

Έφυγα απο το δωμάτιο - Μα τι προστυχομουτρο είναι! Στο σεξ βασίζονται όλα!; Δεν το καταλαβαίνω! Είναι κούκλος ο Zayn δεν μπορώ να πω! Άλλα ώρες-ώρες είναι βλάκας! Ναι θα το κάνω μια μέρα μαζί του αλλά όταν λέμε κάτι καταλήγουμε σε αυτό! Άντε άμα τολμήσει και μου κάνει μια τέτοια κίνηση θα τον βαρεσω μα την Παναγία με τις γοβες στο κεφάλι! Να δούμε αν θα ξαναζητησει μετά κρεβάτι!

Another World | Z.M GR Where stories live. Discover now