Κεφαλαιο 14

392 25 1
                                    

Το επόμενο πρωί βρέθηκα στην αγκαλιά του και να μυρίζω τον θώρακα του. Αντρικό άρωμα.. Ήταν τέλειo.. Τον φίλησα στο στόμα απαλά και ξύπνησε. Με αγκάλιασε πιο σφιχτά και μου χαμογέλασε.

Ζ: Καλημέρα μωρό μου..

J: Καλημέρα Zayn..

Z: Πως κοιμήθηκες;

J: Τέλεια...

Ζ: Σου άρεσε το βράδυ;

J: Ναι.. Πολύ... Εσένα;

Ζ: Τι με ρωτάς; Αφού ξέρεις! Το ευχαριστήθηκα όσο ποτέ.

J: Μμμ... Θα φύγεις πάλι σήμερα;

Ζ: Θα πάω με τον Niall και τον Harry για καφέ. Εσύ που θα πας;

J: Έχω κανονίσει με κάτι παλιές φίλες μου να πάμε στα flocafe.

Z: Να πας.. Και να πας πρώτη στο μπάνιο. Εντάξει;

J: Επιτέλους θα πάω πρώτη στο μπάνιο. Άντε παω..

Ζ: Είσαι γυμνή.

J: Φύγε απτό δωμάτιο να ντυθώ.

Ζ: Γιατί με ντρέπεσαι;

J:Όχι αλλά...

Ζ: Ντυσου μπροστά μου δεν έγινε κ τίποτα!

J: Καλα...

Δεν είχα άλλη επιλογή. Ντύθηκα μπροστά του. Του έκανα την χάρη ενώ έχει κάνει πρόσφατα και σε μενα. Αφού πήγα στο μπάνιο και ετοιμάστηκα,έβαλα μαύρη μάσκαρα, απαλό ροδακινί ρουζ και ροζ λιπ-γκλος. Βγηκα απτό μπάνιο και ήταν ακόμα ξαπλωμένος και γυμνός. Θεε μου.. Αφού κοίταζα το σώμα μου στον ολόσωμο καθρέφτη ο Zayn φόρεσε το μποξεράκι από το πάτωμα και ήρθε από πίσω μου. Με αγκάλιασε απ'το στήθος μου μέχρι την κοιλιά μου και μου φιλούσε τον λαιμό.

Ζ: Είσαι η πιο γλυκιά κοπέλα στον κοσμο. Με έχεις αλλάξει εντελώς.

J: Και εσύ Zayn με έχεις κάνει χαρούμενη αυτές τις μέρες. Τώρα άσε με και πήγαινε να ετοιμαστείς.

Ζ: Καλά παω.

Πήγε στο μπάνιο κ εγώ ντύθηκα. Φόρεσα ένα σορτσάκι και ένα t-shirt και αφησα τα μαλλιά μου έτσι όπως ήταν το βράδυ, "after sex" style. Βγήκε απ'το μπάνιο και με φίλησε αρπαχτά. Ντύθηκε και φόρεσε το μαύρο του τζιν κ ένα tshirt "cool kids don't dance". Κατεβήκαμε κ οι δύο στην κουζiνα.

Z: Δεν θα ξεχάσω την πρώτη μας φορά μαζί. Ούτε εσύ;

J: Φυσικά και δεν θα ξεχάσω την πρώτη μας φορά. Την δική μου τουλάχιστον. Ηταν πολύ ωραία...

Ζ: Πρέπει να φύγω τώρα. Θα τα πούμε μετά. Εντάξει;

J: Μπορείς να με πας στα flocafe?

Another World | Z.M GR Onde histórias criam vida. Descubra agora