Κεφαλαιο 21

352 30 1
                                    

Ηρθε η Ifi και η Lou απ' το αστυνομικό τμήμα. Αφού οι εξετάσεις ήταν σωστές, αναστατωμένες απ'την κατάσταση με ρωτούσαν πως έγινε η απαγωγή και όλη αυτη η διαδικασία. Τους τα εξήγησα όλα μέσα σε όλη την διαδρομή για το σπίτι. Όταν φτάσαμε κλειδώθηκα στο δωμάτιό μου ενώ με έπνιξαν στις ερωτήσεις. Δεν απάντησα σε καμιά. Κλειδώθηκα στο δωμάτιο κι έκλαιγα. Σκεφτόμουν οτι μου ελεγε ο Zayn σημερα και άγγιζα το μάγουλό μου απ'την στιγμή που με χάιδευε τρυφερά. Με έφαγαν πάλι οι σκέψεις βάζοντάς με σε βαθύ ύπνο. Έβλεπα εμένα και τον Zayn να είμαστε αγκαλιά και να με αγκαλιάσει. Αλλά, ξαφνικά ένιωσα κάποιον να μπαίνει στο δωμάτιο..

Ν: Σε αγαπάμε πολύ και θέλουμε το καλό σου. Jasmine, μπορείς να ξυπνήσεις σε παρακαλώ να σου μιλήσω; Πρόκειται για τον Zayn...

Με το πού άκουσα το όνομα του, σηκώθηκα λες και ήμουν από εφιάλτη. Ο Niall με αγκάλιασε και μου είπε να ησυχάσω.

J: Niall τι ήθελες να μου πεις;

Ν: Ο Zayn θα επιστρέψει κανονικά σε 5 μήνες. Δεν μπορούν να του μειώσουν μήνες ή μέρες.

J: Αυτό ήθελες να μου πεις;!

Ν: Σταμάτα να πανικοβάλλεσε!

Άρχισα να τρέχω στο δωμάτιο και να ουρλιάζω φωνάζοντας τον Zayn. Βγήκα έξω απ'το δωμάτιο ενώ αυτός από πίσω μου προσπαθούσε να με ηρεμήσει. Όταν όμως καθώς κατέβαινα τις σκάλες, στραβοπατησα και έπεσα από το έκτο σκαλοπάτι. Απόσταση δηλαδή αρκετή απ'το τέλος. Έχασα τις αισθήσεις μου. Ο Niall με είδε αναίσθητη στο πάτωμα κ σωριασμένη.. Με πήρε στην αγκαλιά του και με έβαλε στο αυτοκίνητο. Έβαλε γρήγορα μπρος την μηχανή με προορισμό το νοσοκομείο. Με έβαλαν μέσα στα επείγοντα. Ο Niall έκλαιγε. Πήρε αμέσως τα παιδιά τηλέφωνο να έρθουν. Ήρθαν όλοι. Εκτός απ'τον Harry. Προφανώς πήγε στον Zayn να του πει τι έγινε. Δεν θέλω να μάθω ποτέ την αντίδραση του.

HARRY'S POV

Μόλις το έμαθα έπαθα σοκ. Δεν ήξερα τι μου συνέβαινε. Πήγα κατευθείαν στις φυλακές. Τους είπα λαχανιασμένος τι έγινε και με άφησαν να τον δω στην αίθουσα επισκεπτών. Έβαλαν τον Zayn σε ένα μικρό δωμάτιο κι εμένα απ'το έξω.

Ζ: Τι έγινε πες μου, πως είσαι έτσι;

Η: Η Jasmine.

Z: (τρομοκρατηθηκε και σηκώθηκε πανικόβλητος) Τι έπαθε;!

Η: Ο Niall ήταν εκεί. Της μιλούσε στο δωμάτιο και της είπε για σενα. Ταράχτηκε, έκλαιγε και φώναζε. Όταν κατέβαινε τις σκάλες, έπεσε μπρούμυτα και μετά έμεινε αναίσθητη στο πάτωμα. Την πήρε και την πήγε στο νοσοκομείο όλοι εκεί ειναι. Ο Niall κλαίει. Εσύ τώρα; Είναι έγκυος...

Another World | Z.M GR Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ