Hazırlanan yemek masasına Hicran ablanın eşinin konağa gelmesiyle geçilmişti. Baranın eniştesi sert bir yapıya sahipti, fakat görünenin aksine çok saygılı güler yüzlü biriydi. Eyşan dayısıyla benim ortama oturmuştu, babasıyla beraber geldiğinde herkesten önce Barana koşarak sarılması Baranı ne kadar çok sevdiğini gösteriyordu, ve sanırım beni biraz sevmiyordu. Yada dayısına yakınlığından dolayı beni kıskanıyordu biraz. Ömer yemeğini yemiş uyumuştu, akşam yemeği sohbet edilerek geçiyordu. Yemekten sonra kahveler pişmiş, çaylar içilmişti. Eniştenin gece uçağı olduğunu söyleyerek biraz erken kalkmışlardı .
-Yenge
-Efendim kuzum
-Ya yenge sana dersle ilgili bir şeyler sorsam olur mu?
-Tabi bildiğim konuysa yardımcı olurum, şu bardakları mutfağa bırakayım geliyorum.
Dicle'nin sorduğu soruları bildiğim kadarıyla çözmüş ama hocasına da sormasını söyleyip odasından ayrılmıştım. Konaktaki herkes odalarına çekilirken bende odamın yolunu tutmuştum. Baran çoktan odaya gelmiş ,gözlerini kapatmış ellerini başının altında koymuş yatmıştı bile. Uyandırmamak için sessizce pijamalarımı giyip yatağın diğer ucuna yavaşca yatmıştım. Yarın hafta sonu olduğu için bir rahatlık vardı. Bir kol tarafından yatakta geri çekilmiştim.
-Uyumuyor muydun sen?
-Sence
-Dicle neden çağırmış seni?
-Bilemediği sorulara varmış onları sordu
-Hmmm diyip sarılmıştı.
-Fırat'ın morali bozuktu bugün işle alakalı bir konu mu var?
-Yoo işle alakalı değil bende sordum ama bana da bir şey demedi
Saçlarımla oynuyordu,
-Bana çocukluğundan bahsetsene Baran
-Bu da nerden çıktı şimdi Yağmur ?
-Bilmem merak ettim sadece
-Yaramaz bir çocuktum, genelde babamla şirkete giderdim.
-Çocuk yaşta ?
-Evet kızlarla evcilik oynayacak halim yoktu herhalde
-Desene insan yedisinde neyse yetmişinde de o
-Siz peki gelinağam ?
-Ben çok uslu bir çocuktum, hep konağın önünde oyunlar oynardım.
-Peki kardeşin olduğunda ne hissettin?
sorduğum soru karşısında gerilmişti Delali hatırlayınca, demek ki doğru yoldaydım.
-Hatırlamıyorum
-Neyi hatırlamıyorsun sevindin mi kıskandın mı? Mesela ben kesin kıskanırdım, kaçma sorumun cevabını bekliyorum
-Annem hamileyken kıskandığımı söylerlerdi, ama doğduktan sonra çok mutlu olmuştum sonuçta ben bir abiydim. O an büyümüş gibi hissettim kendimi ve Delalinde hiç büyümeyeciğini. Hadi uyuyalım yeter bu kadar çocukluk, yarın yorucu geçecek.
-Yorucu mu niye hafta sonu yarın?
-Yarın akşam şirketin lansman yemeği var ve sende geliyorsun.
-Bende mi geliyorum bunu ne zaman söylemeyi düşünüyordun peki bana ?
-Duydun işte doktor hadi uyu artık
-İyi geceler o zaman
-İyi geceler diyerek saçımı öpmüştü.
Baranın bir anda böyle samimi davranması beni şaşırtıyordu ama ona engel koyacak duyguyu kendimde bulamıyordum. Her şeyi akışına bırakacaktım. Zamanla her şey yoluna girecekti. Yarın kuaföre gitmeyi planlamıştım ama bu lansman gecesi planlarımı bozacağa benziyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MARDİN MASALI🔱
Chick-LitSert karizmatik bir o kadarda sinirbozucu Baran Ağa ve İnatcı yardımsever doktor Yağmurun hikayesi..🎈🎈 Başlangıç tarihi: 1 Ağustos 2018