Er werd aangebeld en me broer stond op om open te maken. We hoorden gepraat op de gang en iedereen werd stil. We hoorden voetstappen en uit de deuropening zagen we me broer verschijnen met Anass. Hij liep iedereen langs om netjes te groeten met Salam alaikoem. Ik zag alle dames hem scannen. Ik keek wat ie aan had. Een super simpele joggingspak en toevallig precies hetzelfde donker groene als de mijne. Dit is serieus niet afgesproken. Ik was de laatste die hij moest groette en ik begroette hem met onze handshake die we al vanaf onze geboorte doen. ' Mirraaa, heb je me niet gemist' zei hij. ' Hahahaha heb jij mij niet gemist' zei ik. 'Tuurlijk wel' zei hij en gaf me een knuffel terwijl iedereen ons aankeek. Hij nam plek naast me en er werd hem drinken aangeboden.
' Stel jullie allemaal ff voor' zei Sabrine. Iedereen stelde zich voor en Anass zichzelf ook. ' Ik ben Anass, 19 jaar en ben profvoetballer' zei hij. ' Ahaai waar' zei Imran geintresseerd. 'Az. ' zei hij. ' Team?' Vroeg Rayane. ' Jong Az' zei hij. ' Positie?' zei Sabri. ' Linksbuiten' zei hij. ' Heb je al contract' vroeg Imran. ' Jaa, al hamdoullilah' zei hij. ' Mirra, deed Rayan stoer toen ik weg was' vroeg Anass. ' Jaaaaaa alleen maar hij was hayekk irritant' zei hij. ' Ze liegt hayek ergg' zei hij. ' helemaal niet je bent altijd irritant en je snitcht alles' zei ik. ' Oh ik snitch alles? 'Zei rayan met een Amuserende blik. Dit terwijl iedereen ons aankeek. ' Jaaa' zei ik. ' Oh dan heb ik nog niet alles gesnitcht' zei hij. 'Huh wat dan?' Vroeg ik. ' Waar sliep je na de bruiloft van 3 dagen geleden' zei hij hard zodat iedereen meeluisterde. Me ogen werden groot naar die woorden. Ik keek Anass aan en hij keek me aan zovan ik wacht op je antwoord. ' Je was niet thuis en sliep ook niet bij Leyla die ging trouwen' zei hij. ' Ze was bij een vriendin die haar de volgende dag kon brengen naar Ghiz want ze zouden vroeg gaan trainen' zei Sabrine om me te dekken.' Oh ja je belde me nog die dag, want hoe gaat het met Ghizzie en hoe ging het trainen' speelde Anass. ' Ja gaat goed met dr Al hamdoullilah, want we trainen nu voor haar wedstrijd in Frankrijk over 2 maanden' zei ik.Mijn moeder kwam binnen met twee tantes. Ze gaven Rayan een dvd die hij moest aansluiten. Ik stond op en liep naar de keuken en achteraan zag ik Anass lopen. ' Waar was jij op die dag' zei hij. ' Niets raaar denken Anass' zei hij. ' Je vertrouwt me niet?' Vroeg hij. ' Tuurlijk well, maar niet oordelen' zei hij. ' Oordelen? Jouw? Nooit! Je hebt zelfrespect, mirra ik geloof je altijd' zei hij. ' Ik was met Achraf' zei ik. ' Achraf, als in je beste vriend? Waarvan iedereen jullie als koppel zag vroeger' zei hij. 'Hahahaha jaaa ' zei ik. ' Wat hebben jullie gedaan?' Zei hij. ' Niets heftigs' zei ik. Hij ging grinniken. ' Waarom lach je' zei ik. ' Omdat je eindelijk je ergens mee bezig houd als in jongens' zei hij. ' je bedoelt eindelijk dat ik me niet gedraag als een goed meisje' zei ik. ' Niet zoo, maar ik bedoel je bent 19 en je hebt altijd gezegd dat je vroeg wou gaan trouwen toch?' Zei hij. ' Hahaha ja dat klopt' zei ik. Ik nam lekkere dingen mee zoals: verschillende soorten van Chips, snoep, Chocolade, frisdranken, koekjes etc. We verdeelde het in borden en legde het op tafel.
De avond verliep gezellig. We keken een film, kletsen wat met ze alle en maakte allemaal grapjes met elkaar. Na 00:00 ging iedereen naar huis, omdat de volgende dag de bruiloft is.
Achraf zou er ook bij zijn, want hij is vandaag zijn contract gaan tekenen en is er morgen voor de bruiloft.
Kort deeltje vandaag. Welk personage vinden jullie tot nu toe het leukste ?
JE LEEST
Amira's Life
RomanceWelkom, Bij mijn allereerste boek. Leuk dat je op dit boek hebt geklikt. Dit boek gaat over een bloedmooi meisje genaamd Amira El Azrak. Ze zit nog op de middelbare school in haar examenjaar 6Vwo en ze is 18jaar oud. Ze woont in Amsterdam- west e...