Chapter 14

82 6 1
                                    

' We moeten praten' zei Achraf. ' Ik ook met jouw Achraf' zei ik. ' Ik begin' zei hij. ' Nee ik moet eerst iets uitleggen' zei ik. ' Dit keer ga je mij laten praten, want ik ben je leugens zat' zei hij. ' Leugens?' Vroeg ik. ' Ja, Amira ik heb geen zin in dit gesprek. Dus zeg ik het maar gelijk, Jij en ik bestaat niet meer.Het is klaar tussen ons' zei hij. ' Wat ben je gek ofs' zei ik. ' Je hoort me Amira! Wij hebben nooit wat gehad! Het is over' zei hij en hij hing op. WHAT THE FUCK dacht ik. Ik belde hem opnieuw maar hij legde af en weer belde ik hem. Ik belde hem zo een 10x tot ik door kreeg dat hij me nummer had geblokkeerd. Wat moet ik nu doen dan ?

'Mam' riep ik. Ik bekeek in haar kamers en vond haar niet. En ja daar ging me eerste traan al naar beneden. ' Maaam' zei ik. Nog geen antwoord. Daar ging nog meer tranen en uiteindelijk was ik aan het janken als een baby. Ik liep naar de woonkamer waar ik me moeder en Imran zag. 'Kan ik je telefoon ff gebruiken' zei ik. 'Ja hij ligt daar maar wat is er' vroeg ze. 'Niets' zei ik. Ik pakte haar telefoon en rende naar boven. Ik zocht de telefoon nummer van Achraf zijn moeder. Hij ging over....

' Salam Alaikoem Ghelti' zei ik. ' Wa Alaikoem Salam' zei ze. ' Amira ben jij dit' zei ze. ' Ja dat ben ik en ik heb een vraagje' zei ik. ' Vertel maar' zei ze. ' Heeft Achraf iets over mij gezegd' Vroeg ik. ' Nee hij heeft niets gezegd' zei ze. 'Oh' zei ik. ' Wat is er aan de hand dan' zei ze. ' Hij heeft het uitgemaakt via de telefoon en ik weet niet eens wat zijn reden is' zei ik. ' Oh goddd, Amira ben je serieus' zei ze. ' Ja en ik heb niets verkeerds gedaan ' zei ik en de tranen gleden van me gezicht. 'Ik bel hem vanavond' zei ze. ' Dankuwel' zei ik. ' Voor mijn Schoondochter doe ik alles' zei ze. Ik lachte en sloot het gesprek af.

'Amira niet boos worden' zei Sabrine. ' Hoezo wat is er' vroeg ik. Bekijk is zijn instagram. 'Jezus zoveel volgers heeft ie' zei ik. ' Ja 10!
000, maar dat is het probleem niet' zei ze. Ik klikte op de eerste foto en daar zag ik iets waar me hart brak. Het meisje die meeging naar Frankrijk met Achraf hand in hand bij de eifeltoren. ' HIJ IS KANKER GESTOOOORD' zei ik. ' IK MAAK HEM DOOOD' zei ik. 'rustig Amira' zei Sabrine. 'Rustigggg? Die flikkeer heeft me belooft dat hij haar uberhaupt nooit zou aankijken en kijk wat hij doet. ' Dit is waarom hij het uit heeft gemaak en hij heeft mij vervangen voor haar en hij doet dat via de telefoon' zei ik. ' omg Amira hij verdient je echt niet' zei ze. ' ahahah ik ben klaar me die gozer, hij bestaat niet meer voor mij' zei ik.

'Heb je ze nummer' vroeg ik Sabrine. ' Ja, wat wil je doen' vroeg ze. ' Ik ga hem appen via jouw telefoon' zei ik. ' Wat ga je dan zeggen' zei ze. ' Geef nou maar' zei ik. Ze gaf me haar telefoon en zocht de naam Achraf op. Ik begon te typen:
Amira: Als jij gelooft wat andere vertellen over mij en dan gelijk een chick fixt en de hele wereld nu ziet dat je met dat meisje gaat. Zal ik je beloven dat ons 18 jaar vriendschap nooit heeft bestaan. Als die foto niet van je insta is en je haar niet skot dan wil ik je nooit in me hele Kanker leven zien.
Ik klikte op zijn naam en liet hem blokkeren. 'Ik hoef hem dus niet meer te zien' zei ik. Sabrine keek me aan en las het berichtje wat ik naar hem verstuurde. Ik verliet de kamer en pakte me telefoon. Hij denkt dat ie hard kan zijn met 10 000 volgers. Ik haal hem over een week in, Watch me!

Achraf heeft het uitgemaakt for no reason? Heeft hij Amira nu al vervangen voor een dame die hij sinds kort pas kent ?

Amira's LifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu