Chapter 24

78 4 0
                                    

We liepen hand in hand door de straten van Frankrijk. Richting een groot winkelcentrum aangezien Achraf vertelde dat hij het goed wilde maken. Nooit vind ik dit soort dingen leuk dat hij dingen voor me gaat kopen, maar hij heeft wat goed te maken. Als eerst liepen we kledingzaken binnen en ik koos wat ik wou en dat wou ik op mijn kosten betalen. ' Laat mij nou betalen' zei hij. ' Het hoeft echt niet' zei ik. Ik kreeg me zin, omdat als ik het niet zelf mocht betalen zou ik rechtstreeks naar huis gaan. Hij liet me het allemaal betalen. Vervolgens liepen we Balenciaga store binnen. 'Kies schoenen uit' zei hij. ' Ziet het eruit alsof me vader Bill Gates is' vroeg ik hem. 'Hahahaha, ik betaal toch' zei hij. Hij kreeg ze zin en ik besloot schoenen te kopen. Deze zijn pas uit en die koos ik.

Hij koos ook een paar schoenen hij rekende die af. Vervolgens stapte we een sieraden zaak binnen die ik vervolgens gelijk uit liep. ' Doe normaal, je hoeft het niet zo goed te maken' zei ik hem. ' Loop met me mee ik wil je voorstellen aan een vriend' zei hij. Hij pakte me hand en liep de zaak binnen. Hij begroette de man achter de balie. ' Is dit het knappe meisje van je' zei hij. ' Ja, dit is me wifey' zei Achraf. ' Hahahah , zolang het niet Islamtisch vast is gesteld ben ik zijn wifey' zei ik. ' Ga je me nou echt voorschut zetten, Mirra' zei Achraf. De jongen achter de balie, lachtte Achraf uit. 'Maar wat brengt je hier, Achraf' zei hij. ' Nou, ze doet altijd stoer dat ze niet bezet is, omdat er geen ring om dr hand staat' zei Achraf. ' Het was maar eeen grapje, Ach' zei ik. ' Dus daar moeten we even verandering in brengen' zei Achraf. ' Het was maaar eeen grapjee' zei ik. 'Maakt niet uit, ik heb al besloten' zei hij. De man achter de kassa ging naar een soort magazijn en kwam met een doosje.

Amira's LifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu