Chapter 15

75 5 0
                                    

Met de hele familie zaten we bij mijn opa en oma bij hun huis in Marokko. Mijn opa is gisteravond overleden en omdat wij al in Marokko waren zijn wij als een van de eerst bij hun ouderlijk huis. De familie komt ook zo en de moeder van Achraf ook, want die is familie van de opa zijn kant. Me opa gold als een beste vriend dus dit verlies is niet niets.

Ik had een zwarte jurk aan met daarover heen een zwarte hoofddoek, want we zouden gaan bidden voor me opa. Ik had een klein Lv tasje om waar me telefoon in zat. Langzamer hand kwam elk familielid binnen die ons begroetten.
Na het begraven van mijn opa en het accepteren van het feit dat hij nu op een veel betere plek wilde we allemaal lopen naar mijn huis met de hele familie. Om met elkaar te kletsen en dankbaar te zijn voor wie we nog wel om ons heen hadden. Ik had niet echt zin om mee te gaan en vertelde Sabrine dat ik bij het graf bleef. Ik liep naar me opa's graf toe en pakte water en strooide dat langs zijn graf zodat de bloemen hun werk konden doen. Ik nam plaats voor zijn graf om vervolgens een Duaa te verrichtten voor hem en stukje koran te lezen. Vervolgens deed ik alsof hij er echt was en een gesprek met hem hield. Daar liepen de tranen weer. In de verte zag ik Imran staan naast zijn auto. ' Amira , ik moet je brengen naar huis' zei hij. Het boeide me ff niet wie me naar huis bracht als ik maar weg van hier ging het werd me allemaal teveel. Ik knuffelde hem perongeluk en hij beantwoorde me knuffel. Op dit moment moest ie me niet loslaten. Ik had iemand nodig die vertelde dat alles goed kwam en me in ze handen hield. Na dat Achraf me heeft verlaten en nu me Opa. Wie wordt de volgende? ' niet huilen, Amira daar ben je te mooi voor' zei hij. Ik stapte in en de hele weg was het stil. We liepen samen naar de deur van me huis en ik had de sleutel dus maakte die open. Hij liep achter me aan en samen liepen we de woonkamer binnen waar al onze ogen gericht op ons waren. AKWARD. Zonder iemand gedag te zeggen liep ik alleen naar boven. Ik kleedde me om in iets netjes. Tot dat Sabrine me kamer binnenkwam. ' Hij is er he' zei. ' Heb hem niet gezien en het boeit me vrij weinig' zei ik. ' Die meisje Imane is ook mee' zei ze. ' Hahhah jezus hij gaat snel he' zei ik. 'Jaa wtf' zei ze. ' Maar Sabrine heb je het geld bij je' vroeg ik. ' Ja ik pak het ff' zei ze. Ze liep naar haar kamer om het te pakken. Ze kwam terug met het geld en gaf het aan mij. ' Ga je het echt doen Amira' zei ze. ' Na dit is het klaar dan heb ik niets meer van heb en ben ik niets meer van hem' zei ik. Ik telde het geld en het was precies €102 500. Ik liep met het geld naar beneden en zag hem zitten met dat meisje. ' Je auto is verkocht en het geld is van jouw' zei ik. ' Dit is teveel he Amira, hoe heb je hem zo duur verkocht' zei hij. ' Met Beauty en Brains kan je veel voor elkaar krijgen' zei ik en liep naar een leeg stoel ver van hem. ' Ik hoef het geld niet het is van jouw' zei hij. ' Hoeft niet' antwoorde ik enkel. ' Neem het aan' zei hij. ' Als je het niet wilt doneer ik het wel op Opa's naam' zei ik. Hij stond op en gaf het geld. Hij keek me aan en ik keek weg. Koud hart is het nu.

Amira's LifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu