Chapter 16

96 4 0
                                    

Daarzitten ik dan in een hotel in Frankrijk met Leyla. Haar vriend vecht een kickboks wedstrijd in Frankrijk. Uhg wat haat ik de woorden kickboks en Frankrijk in een zin. Ik hoop dat het bij haar wel goed verloopt met haar vriend. Vanavond vecht hij een wedstrijd tegen een Franse jongen. Hij wilde dat ze erbij was en zij wilde niet alleen gaan dus ging ik ook mee. Haar vriend had 2 kaartjes geregeld voor ons, zodat we erbij konden zijn. Ze maakte zich helemaal mooi en klaar.

Ik wilde me broer bellen om hem wat te vragen. ' Rayane, wat moet ik nou eigenlijk aan op zo een gala' zei ik. ' Trek dat roze jurkje aan ' zei hij. ' Hahah is dat niet te ? ' zei ik. ' Zolang je niemand aandacht geeft van alle jongens is het niet te' zei hij. ' Isgoed meneer' zei ik. Ik zocht dat jurk en trok het aan vervolgens deed ik heel weinig make up op en me haar werd niet zoveel aangedaan. Het eindresultaat?

' Wauw Amira' zei ze

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

' Wauw Amira' zei ze. ' Is het niet te en helemaaal naast jouw' zei ik. ' Nee is echt mooi en met jouw lichaam mag je het wel dragen' zei ze. ' Awh lief, het is jouw vriend en ik heb een jurk aan en jij niet pfff zei ik. ' Nee Amira, geloof me ik weet als ik zoiets aan ga doen dan gaat Rida weer parra doe en dan hebben we weer ruzie. Anders had ik het allang aan gedaan' zei ze.' hahah gelukkig maar dat ik geen vriend heb' zei ik. ' Imran ziet je wel staan' zei ze. ' Stop alsjeblieft, Ik vind hem niet leuk en hij is niet mijn type' zei ik. ' Hahah ik vind hem aardig en niet lelijk jongen, maar hij trekt mij op de ene of andere manier niet aan' zei ik. ' Wie trekt je wel aan dan' zei ze. ' Achraf' zei ik zachtjes. ' Wattttt' vroeg Leyla. ' Nee nee niets' zei ik. ' Hahahaha je was toch over hem heen' zei ze. ' Jaaaa was ik oook maar je snapt het niet' zei ik. ' Leg het uit dan' zei ze. ' Hij was me jeugdliefde of eigenlijk is nog steeds, maar hij heeft het uitgemaakt om iets waarvan hij niet eens uitleg gaf' zei ik. ' Schat, vergeet hem serieus want je verdient echt beter' zei ze. ' Hahaha vanavond denken we niet aan hem en hopen we dat je vriend wint' zei ik. ' Hahahaha sgoed' zei ze.

We namen plaats aan een gereserveerde tafel vlakbij de ring waar ze straks zullen vechten. Aan tafel zaten we met me broer Rayane , Leyla haar neven en natuurlijk Imran is ook aanwezig. We zaten daar en ik keek de zaal rond en jezus het was helemaal val. Er waren al een aantal gevechten geweest maar nog niet voor hetgeen waarvoor we kwamen. ' Faka Rayane' hoorde we. ' Ewa mooooo' zei Rayane. 'Amiraaaaaa' zei mo. ' Hooooi' zei ik. ' Wat zie je er prachtig uit ' zei mo. ' Hahaha dankjewel' zei ik. Voor de mensen die het nog niet wisten Mohammed is de oudere broer van Achraf en dus de man van Youssra.

Amira's LifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu