Ik hoorde de druppels op het raam tikken en werd wakker. Ik was inmiddels een weekje in Nederland en het was een doodnormale week. Ik ging naar school, trainen en inmiddels heb ik een baantje aangeboden gekregen van de broer van Imran. Jullie horen het goed Imran. I dont know, waarom hij mij vroeg maar als het om geld gaat dan ben ik aanwezig. Teminste hij heeft het niet persoonlijk aan mij gevraagd. Mijn moeder vertelde het mij toen ik terug kwam Frankrijk. Imran's moeder die Chaima heet vertelde aan mijn moeder dat ze thuis een gesprek hadden met ze alle en dat Imran zijn broer die ik nog nooit heb gezien een bedrijf aan het starten is. Hij was er al een tijdje mee bezig en moest voor zaken naar Dubai om daar wat te regelen. Dat was ook de reden dat hij er niet bij was bij het etentje. Ze vertelde me moeder dat hij opzocht was naar een knap meisje die sociaal was en met hersenen en knapheid dingen voor elkaar kon krijgen. Chaima bood mij aan, aan hem. Hij had nog nooit van me gehoord en was wel benieuwd naar me dus ga ik op solicitatiegesprek vandaag. Ik ben echt serieus dat ik zeg dat ik echt niet stress om het gesprek. De reden daarvan is omdat hij mij eigenlijk wil als werknemer en hij me denk ik aan moet nemen van ze ouders. Buiten dat ga ik me gedragen zoals ik me altijd gedraag gewoon netjes gekleed en sociaal. Het gesprek was om 10:00 in de ochtend. Mijn moeder had zijn nummer aan mij gegeven om de tijden etc door te geven.
Ik stond op en liep de woonkamer in waar me broer Rayan zich bevond. ' Amira, kom is' fluisterde hij zacht. Ik liep zijn richting op en zat naast hem op de bank. ' Heb je het tegen Mama vertelt' zei hij. ' Wat' zei ik. ' Dat je met Achraf gaat' zei hij. ' Nog niet, ik wou het na het gesprek doen want zou met haar gaan eten' zei ik. ' Zo laat, dacht dat jullie serieus waren' zei hij. ' Jaa zijn we ook alleen ik wil het rustig aan en je kent ma die wilt gelijk handvraging etc' zei ik. ' Denk dat ze wel een vermoeden heeft, want na Achraf ze wedstrijd heeft ze niets over Imran gezegd' zei ik. ' Je denkt dat ze het heeft gezien' zei hij ' Het is live uitgezonden' zei ik. 'Je hoofd was niet zichtbaar er stonden mensen voor' zei hij. ' Huh, maar pa heeft wel gezien dat jij het was' zei ik. ' Pa heeft die jurk gekocht en Mama kent die jurk niet' zei hij. ' Oh, dus in principe weet geen familielid ervan' zei ik. ' Alleen onze neven' zei hij. 'Dus ik hoef haar niets te vertellen' zei ik. 'Hoezo niet voordat ze je gaat koppelen aan een of andere illie' zei hij. ' Denk dat ze me al aan Imran wil koppellen' zei ik. Rayan grinnikte.
JE LEEST
Amira's Life
RomanceWelkom, Bij mijn allereerste boek. Leuk dat je op dit boek hebt geklikt. Dit boek gaat over een bloedmooi meisje genaamd Amira El Azrak. Ze zit nog op de middelbare school in haar examenjaar 6Vwo en ze is 18jaar oud. Ze woont in Amsterdam- west e...