Daar zaten we dan samen in een wannabe Skylounge van Marokko. Gedwongen door onze moeders. Ik kon het niet vermijderen dit afspraakje. Welk excuus ik ook vertelde ze hadden er beide een antwoord op. Juist vandaag had ik me best gedaan om er goed uit te zien. Waarom? Geen idee puur omdat ik Achraf miste wilde ik dat op me uiterlijk afreageren. Met mijn moeder en ik waren we in de Sok ( Marokkaanse markt) gaan kijken voor leuke spulletjes. Toevalligg kwamen we weer Imran en zijn moeder tegen. Dit keer bood me moeder aan om wat te gaan drinken. Vervolgens had ze als smoes dat ze wat vergeten was en uiteindelijk werd ik gedwongen om met hem hier te gaan blijven en te drinken met hem. Ze wilde me vakantie niet verpesten nou dat heeft ze nu juist gedaan. Lekker dan he. Maar back to the point.
Daar zaten we dan met ze tweeen en ik die geen oogcontact wilde maken. 'Weet je toevallig al wat je wilt drinken Amira' vroeg Imran met nadruk on Amira. Hahah hij heeft al geleerd hoe hij moet praten, sukkel. ' Doe maat juice d'orange' zei ik. ' Nog iets?' Vroeg hij. ' 2 Kipbriwat' zei ik. Hij zei dat tegen de ober en de ober maakte wat oog contact met me. Hij pakte ze telefoon erbij en begon wat te appen. Lekker dan wil ik al niet hier zijn dan wil hij niet met mij praten. Ik ben diegene die eigenlijk op zijn telefoon moet zitten. Binnen paar minuten kwam het eten en drinken er aan. De ober serveerde het ons en bleef bij mij extra lang staan. Hij keek me aan in me ogen en gaf me een knipoog met een briefje die ik expres aannam . Imran pakte mijn hand en dat briefje uit me handen. ' Beter maak je dat je weg komt, voordat ik je doodsla' zei Imran in het Arabisch. Okkey dacht ik. De ober liep weg. ' Raak nooit maar ook nooit me hand daar aan' zei ik. En haalde me handen weg. ' Wat staat er op dat briefje' vroeg ik. ' Zijn illie nummer met Call me Zina' zei hij chagarijnig. 'HAHAHAH geweldig' zei ik. Hij keek me heel raar aan. ' Ik ga ff een snap maken hoor' zei ik. ' Gooi het weg' zei hij. ' Sinds wanneer ga je voor me bepalen' zei ik. ' Vind je wel leuk met andere jongens te flirten' zei hij. ' Vriend, rot op ' zei ik. ' Wat boeit jouw nou met wie ik aan het flirten ben? Wij hebben dus echt niets' zei ik. ' Hebben wij niets' zei hij verwarrend. ' er is nog noooit een wij geweest vriend' zei ik. ' Je vond het anders wel gezellig' zei hij. ' Jij bent echt gek hoor, laat me met rust' zei ik. Ik stond op en liep weg richting een taxi. Onderweg belde ik me moeder. ' Waar ben je' vroeg ik haar. 'Thuis en jij? Vroeg me moeder. ' Onderweg naar huis wil je me dus nooit maar ook nooit meer met hem alleen achterlaten' zei ik. ' Hoezo wat is er gebeurd' zei ze. ' Hij denkt dat ie me kan fixen, helemaaal gek' zei ik. ' Heeft ie je aangeraakt' zei ze. ' Alleen me hand maar toen werd ik boos' zei ik. ' Sgoed kom maar naar huis' zei ze. Ik sloot het gesprek af en keek uit het raam.
JE LEEST
Amira's Life
RomanceWelkom, Bij mijn allereerste boek. Leuk dat je op dit boek hebt geklikt. Dit boek gaat over een bloedmooi meisje genaamd Amira El Azrak. Ze zit nog op de middelbare school in haar examenjaar 6Vwo en ze is 18jaar oud. Ze woont in Amsterdam- west e...