' Niet met andere meiden omgaan want anders ben je me dit keer echt kwijt' zei ik. ' Komt goed, Als jij maar uit Imran ze buurt blijft en bel me als er wat is' zei hij. ' Zal ik doen' zei ik. 'Ik ben over 3 maanden terug in Nederland' zei hij. ' Drie maanden? Ik dacht dat je hier een jaar zou blijven' zei ik. ' Ja, maar denk dat ik het een jaartje niet vol zou kunnen houden zonder jou' zei hij. ' Oh' zei ik alleen. ' Dus dan ben ik terug' zei hij. ' Hmmm' zei ik. ' Waarom zo droog' zei hij. ' Is gewoon vaag dit allemaal' zei ik. ' Vaag? Hoe bedoel je vaag? In welke zin?' Zei hij. ' Dit gaat allemaal te snel' zei ik. 'Wat bedoel je nou' zei hij. ' Maandje terug had je me gezegd dat je wat voor me voelt en nu hebben we soort van iets en zijn we in Frankrijk' zei ik. ' Dus?' Zei hij. ' Ik weet niet is gewoon vaag' zei ik. 'Je wilt gewoon zekerheid en duidelijkhei' zei hij. ' Jaa, we moeten een strak plan hebben zeg maar en de familieleden zijn we een verklaring verschuldigd' zei ik tegen hem. ' Dat is toch goed, vertel jouw familie het en ik de mijne' zei hij. ' Ja, dat is het dus wat moet ik vertellen want zelf weet ik niet wat er gaat gebeuren' zei ik. ' Dat we over 3 maanden gaan verloven' zei hij. ' 3 maanden? Je gaat nu echt heel erg snel' zei ik hem. ' Wat wil je dan?' Zei hij. ' We zeggen dat we beide serieus met elkaar zijn en we nog willen wachten op onze handvraging, omdat we beide financieel in orde willen zijn en alles goed op een rijtje willen hebben en we het rustig aan willen doen ' zei ik. ' Pff, ik heb nooit gezegd dat ik het rustig aan wil doen. Als het aan mij ligt dan waren we nu al getrouwd he' zei hij. 'Dan veranderen we het in: Omdat Amira het niet wil overhaasten' zei ik. ' Hmm' zei hij. 'Niet droog doen, want probeer alleen een goed meisje te zijn' zei ik. ' Amira, dit heeft niets met goed meisje te maken. Dit gaat om het feit dat je me niet helemaal vertrouwd en je geen fouten wilt maken in je leven' zei hij. ' Dat van fouten klopt, maar dat ik jou niet vertrouw klopt niet' zei ik. ' Waarom doen we het niet' zei hij. ' ik kan honderd redenen geven maar enkel van die zal je toch geloven of goedkeuren' zei ik. ' Ik zie je over drie maanden' zei hij enkel. ' Dus we gaan dit zo afsluiten' zei ik. 'Hoe afsluiten? Ik doe niets ergs toch?' Zei hij. 'Ik spreek je wel over 3 maanden' zei ik. Ik liep weg en hij pakte me hand terug. ' Gaan we zo afscheid nemen?' zei hij. ' Jij begon zo he' zei ik. ' Sst, Geef Achraf een kusje' zei hij. Ik gaf hem een kus en liep weg, voordat ik hem uitzwaaide.
JE LEEST
Amira's Life
RomanceWelkom, Bij mijn allereerste boek. Leuk dat je op dit boek hebt geklikt. Dit boek gaat over een bloedmooi meisje genaamd Amira El Azrak. Ze zit nog op de middelbare school in haar examenjaar 6Vwo en ze is 18jaar oud. Ze woont in Amsterdam- west e...