Gespannen zaten we in de zaal waar zometeen Achraf zal gaan vechten. Ik ben serieus dat ik fucking zenuwachtig ben en eigenlijk het te eng en gevaarlijk vind om hier te zijn. Iedereen die mee is gekomen ziet er gespannen en chil uit. Maar ik ben als enige die me druk maakt. Hij vecht over twee gevechten. Ik had hetzelfde jurkje aan net als gisteren alleen dit keer een zwarte versie. Met zwarte hakjes en me LV tasje.
' Amira, wil je even meekomen' zei Mo. ' Hoezo' vroeg ik verwarrend. ' Wat is er aan de hand Mo' vroeg Rayane. ' Hij wil dr zien voor dat hij gaat vechten' zei Mo. ' Huh' zei ik. ' Kom nou mee' zei Mo. Ik liep achter hem aan. We liepen een gang doorheen met verschillende kamers. Ik zag vele jongens die al de vanavond hadden gevochten en hun groepje dat erbij hoorde. Ik zag de ogen op mij gericht, want waarschijnlijk ben ik het enige meisje dat hier is. Mo stopte bij een kamerdeur met de cijfers 34. Hij klopte aan en er deed een brede jongen op met een getinte kleur. Die jongen groette Mo en mij gaf hij een hand. ' Dus met jouw sprak ik gisteren' zei hij. ' Hahah oeps' zei ik. Ik liep de kamer in en zag Achraf daar zitten. Hij was bezig met ze kapsel. ' Echte een sukkel gaat ie ze haar fixen terwijl ie zometeen moet vechten' zei ik. Iedereen in de kamer begon te lachen en Achraf lachte ook mee. Hij deed ze handen wijd open en kwam mij kant oplopen. ' Ben je me nu al voorschut aan het zetten' zei hij en knuffelde mij. Ik knuffelde hem ook terug. ' Voor wat moest ik nou eigenlijk komen' vroeg ik Mo. 'Hij wou je zien voordat ie ging vechten' zei Faissal. ' HAHAHAH serieus' zei ik. ' Wat is daar zo grappig aan?' Vroeg Achraf. ' Ik ben nog steeds niet vergeten wat er allemaal is gebeurd he' zei ik zachtjes in ze oor zodat niemand het hoorde. ' Wees even tot na de wedstrijd me vriendin en daarna mag je beslissen wat jij wilt' zei hij zachtjes. ' Alleen omdat ik van je houd anders had ik je allang geskot' zei ik fluisterend. Ik liet hem los en nam plaats op een stoel. 'Achraf, je moet jezelf opwarmen' zei Faissal en ze begonnen op te warmen. Hij gaf harde stoten en trappen tegen de kussens. Ik zeg je eerlijk buiten dat wat hij me heeft geflikt ga ik hem echt niet zo makkelijk hier vanaf komen. Het is maar dat ik wil dat hij deze wedstrijd wint, want hierna moet hij goeie moeite gaan doen en zichzelf te bewijzen als hij mij wilt. Maar op dit moment genoot ik van het uitzicht.
Inmiddels zat ik al in de zaal op dezelfde plek als daarvoor. Achraf gaat nu zijn gevecht houden. Als eerst kwam zijn tegenstander het podium op een typisch Nederlands jongen. Blond haar en blauwe ogen. Hij kwam met zijn team de ring in op een nummer waarvan ik de naam niet weet. De omroeper riep zijn naam en achternaam en het publiek klapte zachtjes. Vervolgens liep hij een rondje door de ring heen. Toen was het moment daar. Ik hoorde muziek. Het was het liedje Mabrouk 3lina van Ismo. Als eerst zag je een jongen met een Marokkaanse vlag voorop lopen die met de Marokkaanse vlag heen en weer zwaarde en ervoor zorgde dat alle Marokkanen mee gingen schreeuwen en zingen. Daarachter kwam Hij achter super gefocused lopen. Achterhem zag je een groep mensen met ook Marokkaanse vlag en de Amazigh vlag waar hij dus vandaan komt. Ik trouwens om maar het gaat niet op mij. Het publiek zong mee met het liedje en het publiek schreeuwden. Het was duidelijk dat er meerdere fans van Achraf mee waren gekomen vandaag.
THE WINNER OF GLORY 64 IS ACHRAF ***. Er werd voor hem een Marokkaanse kleed op de grond gelegd en hij boog voorover en legde zijn hoofd op de vlag als bidpositie. De zaal gilden allemaal mee. Hij werd gefeliciteerd door zijn team. ' Amira kom mee' zei Mo en hij bracht hem richting de ring. Omg nee ,what the fuck! Stel dat Achraf me er niet eens bij wilt hebben ofsoiets en er zijn fucking camera's op hem gericht. Ik werd mee getrokken door Mo de ring in. Achraf kwam mij kant op en gaf me een kus op me wang. Omg, ik maak hem dood het staat fucking op tv dat ie me een kus gaf. Ik ben vanavond dood als me ouders dit zien. Hij werd geroepen om een speech te houden en kreeg zijn winnersband in ontvangst. Hij pakte me hand en nam me mee naar de microfoon.
' Thankss alle Mgharbas in de zaal, jullie waren echt gruwelijk vandaag. Ik hoorde jullie hele wedstrijd schreeuwen, love naar jullie a drerries' zei Achraf en het publiek begon te schreeuwen. 'Respect voor Kevin voor het zo lang vol te houden in de ring hopelijk slaap je vanavond' zei Achraf en de zaal begon te lachen. ' Nee grapje, Komt goed bro' zei Achraf en hij gaf een hand aan zijn tegenstander Kevin. 'Als laatste wil ik me Familie en vrienden bedanken voor het supporten van mij elke keer weer' zei hij. ' Maar diegene die ik het allerliefste wil bedanken is me vriendin Amira' zei hij en hij keek me aan. ' In Sha allah ook bij vrouw wordt' zei hij en gaf de riem aan mij.' Kom schatje we gaan een foto maken' zei hij. 'Ik haat de shine' zei ik. ' Ga je aan moeten wennen Mirra' zei hij. Ik grinnikte en er werden foto's van ons gemaakt. Vervolgens gaf ik zijn riem terug en liep richting het tafeltje. Achraf liet ik achter met ze matties. Ik zag aan tafel Rayan, Imran en Leyla alleen. ' Wat was daar gebeurd' zei Rayane. ' Achraf, zij allemaal rare dingen' zei ik. ' Yekk Rare dingen?' Zei hij en fronsde zijn wenkbrauwen. ' Ik heb nog steeds ruzie met hem hoor' zei ik. ' Ja joh, zag ernaar uit alsof jullie ruzie hadden' zei Rayane. 'Hayek, gaan we nu zo doen' zei ik. ' Hahahaha, Ga maar beide sparen voor jullie bruiloft' zei hij. ' Doeiii, Mocht Achraf willen dat we gingen trouwen' zei ik. ' Je bent echt zo moeilijk, Amira' zei hij. ' Ik ben serieus hoor hij heeft wat goed te maken aangezien hij me heeft genaaid' zei ik. ' Het is maar dat ik geen drama wil veroorzaken op dit moment met iedereen erbij niemand hoeft te weten dat we ruzie hebben' zei ik op een sneltempo. ' Zorg maar dat jullie dit fixen want als jullie niet met elkaar gaan zal iedereen weten dat het je ex is' zei Rayane. ' Komt goed vriend' zei ik. Hij liep weg richting de ring waar het hele groepje stond.
' Dus jullie hebben nog steeds ruzie' zei Leyla. ' Nou eigenlijk niet, maar ik had dus mijn kant van het verhaal vertelt en dat ik helemaal niets verkeerds heb gedaan en hij had ze excuses en shit aangeboden' zei ik. ' Dus het is goed' zei ze. ' Dat ook niet, hij moet nog steeds zichzelf bewijzen zo makkelijk fixt ie me niet' zei ik. ' Huh maar net dan, jullie gaan trouwen' zei ze. 'Hij zegt maar wat ik heb nog nooit gezegd dat ik met hem wil trouwen hoor' zei ik. Ze ging lachen. ' Jullie zijn echt twee vage vogels' zei ze. ' Hahahaha' zei ze.
JE LEEST
Amira's Life
RomansaWelkom, Bij mijn allereerste boek. Leuk dat je op dit boek hebt geklikt. Dit boek gaat over een bloedmooi meisje genaamd Amira El Azrak. Ze zit nog op de middelbare school in haar examenjaar 6Vwo en ze is 18jaar oud. Ze woont in Amsterdam- west e...