Chapter 9

129 7 1
                                    

Vandaag is het dan de dag dat Leyla gaat trouwen. Vandaag zou het een hectische dag gaan worden. Iedereen is aanwezig en inclusief Achraf. Na onze ruzie van gisteren wat we eigenlijk goed hadden gemaakt heb ik best wel zin om hem te zien. Ik weet niet hoe het precies tussen ons zit maar dat soort domme grapjes moet hij echt niet maken, want daar kan hij me echt parra mee maken. En ik kan zolang een persoon negeren, dus als ik hem was zou ik oppassen daarvoor.

Ik stond op en liep naar de badkamer waar ik ging douchen en de wassing verrichtte. Elke avond zet ik mijn kleding die ik de volgende dag aan wil gaan doen klaar,zodat ik er de volgende ochtend geen last of drama over heb. Ik verrichtte de wassing en ging douchen. Na het douchen besloot ik om te bidden. Ik trok een trainingspak aan die ik van Anass had gekregen van het Nederlands elftal. Vervolgens deed ik me haar in een hoge strakke staart. Ik verzorgde me gezich met een creme en smeerde vaseline op me wimpers en krulde die met een wimperkrullen. Ik smeerde lippenglos op me lippen en dat was het. Ik pakte een grote balr tas waar al me bruiloft spullen in moeten. Ik ga me pas omkleden als we in de zaal zijn en niet voor de stoet. Puur omdat het zoveel moeite is en me jurk vies gaat worden buiten en zo veras je iedereen op de bruiloft met wat voor jurk je gaat. Ik liep naar beneden en zag iedereen ontbijten en inmiddels al klaar.

' Ga je je omkleden of hoe zit dat' vroeg me broer. ' Niet nu pas in de zaal' zei ik. ' Je bent de enige sukkel die dat doet' zei hij. ' Tjaa er moet onderscheid zitten he tussen iedereen' zei ik. Ik nam plaats aan tafel waar iedereen inmiddels al aan het opruimen was aangezien ik het laatste ben.
' Met welke auto gaan jullie' vroeg ik. ' Iedereen neemt een apparte auto zodat we met hele ga g gaan' zei hij. ' Hayek we hebben maar 4 auto's hoe moet ik gaan' zei ik. ' Achraf zou je ophalen zei hij tegen mij' zei rayane. ' Huh daar weet ik echt niets van' zei ik. ' Ik weet niet maar mohim ik moet gaan' zei hij.  Iedereen verliet het huis en ik bleef er als enige over. Ja doei waarom zegt ie dat zomaar tegen Rayane. Nu ga ik echt niet met hem hoor. Denkt ie dat ik zomaar ga instappen aangezien hij niets heeft gevraagd. Grappig is ie. Ik moet eerst ff een auto fixen. Ik pakte me telefoon en belde me beste vriendin van school.
Amira: Heey Youss
Youssra: Heyyyy schatt
Amira: Alles goed?
Youssra: Jaa gaat primaa met joue
Amira: Gaat goed al hamdoullilah alleen heb ik een klein probleempje
Youssra: Waar moet ik je mee helpen?
Amira: Nou ik heb je auto nodig mijne is bij een garage, want hij was stuk.
Youssra: Amira ik wil je echt graag helpen, maar me broer is naar Tilburg met de auto voor zaken.
Amira: Oh isgoed bedankt nog he
Youssra: Het spijt mee
Amira: Oh nee geen probleem byee love u
Youssra : Love you too.

Shit en nu? Wie heeft een auto die ik kan lenen.   Ik wil dus echt niet met Achraf. Ik moet hem ook terug pakken, maar wacht. Ik app imran gewoon en vraag of ik kan meerijden? Ik maak Achraf dan echt woedend. Dat is wel waar ik zin in heb sensatie. Maar wacht hoe kom ik aan zijn nummer dan? Ik bel de sportschool.
Sportschool: Ja halo, waar kan ik u meehelpen
Amira: hey omaar
Sportschool: Hey mirra, alles goed
Amira: Jaa gaat goed met mij al hamdoullilah, maar heb je hulp ff nodig hoe kom ik aan imran ze nummer. Moet wat bespreken met hem over de tijden wanneer we de zaal gebruiken.
sportschool: Ik zal ze nummer ff zoeken.
Hij zocht zijn nummer en gaf het aan mij. Ik sloot het gesprek af. En belde imran gelijk op.
Imran: Halo met wie spreek ik?
Amira: Hey met mij
Imran: Is dit Amira?
Amira: Ja dat ben ik
Imran: alles goed?
Amira: gaat goed al hamdoullilah, maar ik heb een probleempje en dacht dat jij me daar mee zou kunnen helpen.
Imran: Oh ja natuurlijk. Wat is het probleem?
Amira: Ik heb een rit nodig voor de bruidstoet. Me ouders zijn allemaal gegaan met 3 auto's en zoals je weet zit de mijne bij een garage.
Imran: Oh jaa, tuurlijk ik ben ook best laat wakker, want moest gaan trainen dus iedereen is al gegaan. Ben je al klaar? Hoe laat moet ik je halen? Welk adres?
Amira: Oh dankjewel, ik ben al klaar dus wanneer jij ready bent kan je me halen. Het adres van gisteren.
Imran: Ik ben er over 10 minuten.
Amira: Top, bedankt nog Imran.
Imran: Geen probleem, voor jouw altijd.
Ik sloot het gesprek af en liep naar boven om kauwgom pak te halen. Op dat moment werd er gebeld.
Amira: Ja halo
Achraf: Mirra, ik kom je ophalen ja
Amira: Nee
Achraf: Wat zeg jij, je hebt niet eens vervoer
Amira: Jawel ik word gebracht.
Achraf: Door wie ?
Amira: Iedereen is beter dan jij die me brengt
Achraf : Wat is er met jou aan de hand dan? Ik breng je gewoon sinds wanneer doe je daar nou moeilijk over?
Amira: Omdat je het beslist zonder overleg vind je het gek dat ik niet met jou wil gaan.
Achraf: was dat het ? Als het omdat gaat kan je toch met me meegaan doe niet moeilijk amira.
Amira: Ik word al gebracht ik ga hem niet afbellen.
Achraf: Wie the k***ker is hij? Als je met een jongen gaat ik zweer het Amira ik ga echt helemaal m3aseb worden he dat je dat weet.
Amira: Dan wordt je maar gek, maar dit is jou schuld hoor en ik ga want anders kom ik te laat.
Achraf: Luister dan ik spreek jou zo.
Ik legde me telefoon af en pakte me tas, omdat ik iemand hoorde kloppen. Ik maakte de deur open en zag Imran in een mooie pak. Ze kapsel was gefixt en hij zag er echt goed uit moet ik zeggen. Hij keek mij lang aan waardoor er stilte ontstond. ' Uhm ' zei ik. ' Hahahah oh ja sorry, maar ga je zo naar een bruiloft?' Vroeg hij en wees naar mijn kleding. ' Oh nee nee ik kleed me in de zaal om' zei ik. ' Sgoed' zei hij.

Amira's LifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu