' Baby' zei Achraf terwijl ik de telefoon opnam. 'Waarom ben je blij' vroeg ik nieuwsgierig. ' Die Imane kan niet zwanger worden' zei hij. 'Wat hoe weet je dat' zei ik. ' Ik had naar je geluisterd en na het douchen ging ik bidden en heb gevraagd of god het me wou vergeven en ik belde haar broer en die vertelde dat ze zusje een slet was, maar dat ze haar leven probeerde op te pakken vandaar dat ze mee ging en vervolgens zij hij dat ze niet zwanger kon raken' zei hij. ' Al hamdoullilah' zei ik. ' Ik zei toch alles komt goed' zei hij. ' Niet te blij hoor je hebt nog steeds seks met haar gehad' zei ik. 'Ik moet nog een nieuwe auto voor je kopen' zei hij. ' Ik hoef je geld niet vriend' zei ik. ' Soms wordt ik zo gefrustreerd om het feit dat je niet makkelijk bent zoals die andere chikies anders was het allang al goed. Maar dan bedenk ik me dat eigenlijk jij een heel loyaal en goed meisje bent die me nooit zou naaien' zei hij. ' Komt er eentje achter he he he' zei ik. ' Hahahah, Amira je vader belde me vandaag he' zei hij. ' Ben je serieus? Wat zei hij ' zei ik. ' Hahahah jaa, die man is geweldig' zei Achraf. 'Hij belde me op en zei: Wanneer is die handvraging dan, want aangezien je niet hoeft te sparen voor die bruidschat zei hij' zei Achraf. ' Huh ik snap het niet' zei ik. ' ik moest die kickboks band plus het prijzengeld inleveren als bruidschat' zei Achraf. ' HAHAHAHAH omg' zei ik. ' Zei hij dus nog wat over die kus' vroeg ik. ' Hahahahah, ik was al bang voor ze reactie maar het kwam goed' zei hij. ' Huh wat zei ie ?' Vroeg ik. ' Hij vond het niet zo erg, want hij had erger meegemaakt doelend naar Mo en Youssra' zei hij. ' Oh shit' zei ik. ' Hij vond alleen grappig, omdat hij niet van je had verwacht dat je een vriendje nam' zei hij. 'Denk dat niemand dat zag aankomen' zei ik. ' Dus weekje weg van hier' zei Achraf. ' Je bent echt gek' zei ik. ' Ik ben serieus hoor' zei hij. ' Ik ben ook serieus, ik ga niet met je mee' zei ik. ' Dan ga ik wel met Rayane' zei hij. ' Isgoed' zei ik. 'Amira, doe normaal en kom me' zei hij. ' Baby, i got shit to do' zei ik. ' Pfff, waar ben je' zei hij. ' Inpakken' zei ik. ' Wanneer ga je weg' zei hij. 'Tomorrow' zei ik. ' Kom je vanavond niet in mijn huis slapen' zei hij. ' Welk huis nou weer' zei ik. ' Ik slaap toch niet voor een jaar in een hotel gekkie' zei hij. ' Weet maar nooit met jouw' zei ik. ' Nee, alleen voor dit gevecht moesten we in een hotel' zei hij. ' Oh, ik weet het niet hoor' zei ik. ' Jawel kom nou' zei hij. 'Waarom zou ik moeten gaan dan' zei ik. 'Aangezien, ik heb gewonnen moet je me even goeie sex geven' zei hij en op dat moment hing ik op. Ja doei, gaat ie nog met respect praten of hoe zit dit. Ik liep het hotel uit want ik wist dat ie anders naar me toe zou komen en buiten dat had ik best wel honger. Ik liep het hotel uit en liep richting een snackbar achtig iets. Wel een halalversie daarvan. Ik liep de winkel binnen en sloot me achterin de rij en pakte me telefoon erbij. ' Waar the kanker ben jij' zei Achraf. 'Praaat met respect Achraf' zei ik. ' Liefjeee, waar ben je' vroeg hij opnieuw. ' Snackbar' zei ik droog. ' Ik kom eraaan' zei hij. ' Hoeft niet joh' zei ik. ' Bestel hetzelfde voor mij' zei hij en hij hing op. Ik was aan de beurt en bestelden: 2x Chicken menu met cola en frietjes. We waren in Frankrijk dus moest ik Nederlands praten. 'Was that everything?' Zei hij. ' Yes, Thankyou' zei ik. Hij tikte wat dingen in op het scherm en vervolgens stopte ik me pinpas in het schermpje. Ik kreeg de bon van hem en wachtten op me eten.
Na 5 minuten was het eten klaar en zag ik Achraf aanlopen. ' Ik pak het eten wel ga jij maar een plekje zoeken' zei hij. Ik liep naar boven waar het rustig was en Achraf achtervolgde me. We namen plaats aan een tafeltje en hij legde het eten neer. 'Het was maar een grapjee, Mirra'zei hij. ' Ja, You better' zei ik. ' Hahahaj niet zooo boos, princes' zei hij. ' Niet zo boos? Denkje dat ik een kech ben ofso' zei ik. ' Tuurlijk, denk ik niet zo over je' zei hij. 'Nou dan' zei ik. ' Hahahah kom genieten van ons eten en daarna gaan we naar je hotel om je spullen te pakken' zei hij. ' Heb ik dat besloten dat ik met je mee ga' zei ik. ' Dat is heel faya voor je, want ik ontvoer je gewoon hoor' zei hij. ' Haaaaydeeek, je wilt zo gaan spelen' zei ik. Ondertussen aten we ons eten op en gingen we wat kletsen.
We liepen me hotelkamer binnen en ik pakte me koffer die ik had ingepakt vanmiddag. Vervolgens belde Achraf met ze trainer die ons zou brengen naar het huis waar hij en ze trainer en nog paar andere gasten sliepen. 'Geef je koffer maar' zei Achraf die hij droeg richting beneden. 'Wie slaapt er dus allemaal daar want vind het eigenlijk akward en hsouma' zei ik. ' Neee Amira geen stresss, faissal me trainer en paar matties van mij en Faissal ze broertje' zei hij. 'Isgoed' zei ik. Ik zag een Audi in de verte onze kant oprijden en hij stopte voor ons neus. Er stapte een man af die Achraf ging begroeten. Hij deed de kofferbak open en Achraf deed me koffer erin. De jongen gaf me een hand en stelde zich voor. ' Safouane' zei hij. ' Amira' zei ik. Ik stapte achterin en Achraf stapte voor in. ' Ewa Amira, heb je geen knappe vriendin voor me' vroeg Safouane na 5min rijden. ' hahahah hoezo knappenvriendin, ik ben ook nog single' zei ik. ' Oh shit' zei Safouane. ' Wat zei je? Vrijgezel? Ik breek je benen vriendin' zei Achraf. ' Safouane is echt een mooie naam, ik wou me kind zo laten noemen maar ik kan me kind niet hetzelfde naam geven als ze vader' zei ik. 'We doen Achraf als naam van het kind' zei Safouane. 'Ja echt een goed idee' zei ik. ' Amira klaar met je Kanker grapjes je maaakt me helemaal m3aseb jaaa' zei Achraf. ' Ik maak geen grapjes' zei ik. 'Broer, als je het niet erg vind leen ik haar vanavond' zei Safouane. ' Ze wilt stoer doen maar vanavond ga ik je zo hard neuken dat je morgen niet op twee benen kan lopen' zei hij. Op dat moment was ik fucking bang en was ik gelijk stil. ' hahahah nu ben je wel stil' zei hij. 'Waroom zeg je zulke vieze dingen jezus' zei ik. ' Moet je me niet testen he' zei hij. ' Safouane is mooie naam van een kind' zei Safouane. 'Jaa Amira , wat vind je daarvan?' Vroeg Achraf. 'Hahah wil je mij nu gaan rellen?' Zei ik. Ze gingen beide lachen. ' Als het een jongen wordt is het Safouane' zei ik.
JE LEEST
Amira's Life
RomanceWelkom, Bij mijn allereerste boek. Leuk dat je op dit boek hebt geklikt. Dit boek gaat over een bloedmooi meisje genaamd Amira El Azrak. Ze zit nog op de middelbare school in haar examenjaar 6Vwo en ze is 18jaar oud. Ze woont in Amsterdam- west e...