"YANAŞGAN"
Sarp: Annemle beni aynı kefeye mi koyuyorsun?
Sarp: O babama dayanamadığı için çekip gitti ama benim suçum neydi? Ben annem kadar acımasız değilim.
İklimim: Öylesin. Sen kendi hatalarını kabullenmek istemediğin için siktir olup gittin. Ayaz'ın yüzüne hala nasıl bakıyorsun?
Sarp: Sen de bakmıştın zamanında ne çabuk unuttun?
İklimim: Salak salak konuşma! Seninle bir şeyler yaşamaya başladıktan sonra onunla tek bir mesajla ayrıldım. Her yerden engelledim karşınıza çıkmadım ama sen aşkına sahip çıkmadın. Hala yüzsüz yüzsüz onunla gezdin. Benimle sevgiliyken Ayaz'ı teselli ettin sen amına koyayım.
Sarp: Geçmişi yüzüme vurmaya devam edecek misin?
Sarp: Yoksa neden birden ortaya çıktığını mı konuşacağız?
Sarp: Karar ver
İklimim: Geçmişin hep peşinden gelecek. Ben bahsetsem de bahsetmesem de
İklimim: Neden ortaya çıktığımı mı merak ediyorsun? Ha ha
İklimim: Karşına daha erken çıkabilirdim ama yaşadıklarımı sindirmem gerekiyordu.
İklimim: Seni anılarımıza götüreceğim ve sen sadece benim dediklerimi yapacaksın kabul ediyor musun?
Sarp: Kabul
İklimim: İyi. O zaman başlıyoruz. Bu hikayenin sonunda ölmek isteyeceksin. Bu hikayenin sonu masallardaki ya da saçma aşk hikayelerindeki gibi bitmeyecek.
Sarp: Bizim hikayemiz farklıydı İklim. Sonunun nasıl bittiği önemli değil. Bir arada olalım finalde. Sahnede ikimiz selam verelim. Siyah elbiseni bir kez daha üzerinde göreyim bu bana yeter.
İklimim: İşte şimdi Sarp gibi konuşmaya başladın.
Sarp: Nereye gideceğim?
İklimim: Beni öptükten sonraki yaşananlardan başlayacağız. Batu'nun evinden çık. Batu'ya da söyle. Onun benim hayatımın kararmasında bir etkisi yok. Beş dakikan var.
Telefondan başımı hızla kaldırdım. Batu biz konuşurken odadan çıkmıştı. Odadan çıkıp onun yanına ilerledim. Masada oturuyordu.
''Batu'' diye seslendim. Başını kaldırdı ve gözlerimin içine bakmaya başladı.
''Ne oldu? Ne diyor İklim?''
''Onun hayatının kararmasında senin hiçbir etkin yokmuş.''
''Emin misin?''
''Evet. Şimdi lütfen beni oyalama. Gitmem gerek.''
''Nereye?''
''Sorma anasını satayım sorma. Boka battım çıkmaya çalışıyorum.''
Batu şaşkınlıkla gözlerimin içine bakarken koşarak evden çıktım.
Dışarıdaydım. Etraftan arabalar geçiyordu. Gözlerim İklim'i aradı ama yoktu.
Gelen mesaj sesiyle telefonu açtım.
İklimim: Beni öpmenin üstünden bir hafta geçtikten sonra hep beraber piknik alanına gitmiştik hatırlıyor musun?
Sarp: Evet.
İklimim: Oraya gideceksin.
Sarp: Yarım saati bulur.
İklimim: Ben ne dersem o. Bu arada söylemeyi unuttum. Eğer dediklerimi yapmazsan sevgiliyken çekildiğimiz fotoğraflar Ayaz'a ulaşacak. Arkadaşının ne kadar yıkılacağını tahmin edebiliyorsun değil mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Forget It // Texting (TAMAMLANDI)
JugendliteraturGizli numara: Yaptığın her şeyden haberim var. Gizli numara: Şu anda yatağında yattığını, babana sövdüğünü bile biliyorum. Gizli numara: Boşuna dışarıyı izleme. Gizli numara: Ben senin aklının içine bile sızdım. Gizli numara: Her şeyden kaçabilirs...