3

187 21 16
                                    

"KIZLAR SORUYOR SAYFASI"

Başımı telefondan kaldırıp birkaç saniye etrafıma bakma gereksinimi duyduktan sonra Ayaz'ın mesajını açtım.

Kızın teki benimle dalga geçiyordu işte. Olan buydu.

Ayaz:

Ayaz: Nasıl deri ceketim?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ayaz: Nasıl deri ceketim?

"Salak" diye mırıldandıktan sonra parmaklarımın klavyede gezinmesine izin verdim.

Sarp: Harbi beyinsizsin. Bu sıcakta deri ceket mi aldın?

Ayaz: Lan mal, Merve havalı erkeklerden hoşlanıyor.

Sarp: Yani?

Ayaz: Deri ceketin erkekleri havalı gösterdiğini okudum bir yerde

Sarp: Kızlar soruyor sayfasında mı? Dkmrkfkfk

Ayaz: Nerden anladın aq? Yoksa sen de mi okuyorsun o soruları?

Sarp: Cık. Okumuyorum tabiki

Ayaz: Nerden biliyorsun o zaman Kızlar Soruyor sayfasını?

Sarp: Dalgasına dedim salak. Ne bileyim senin oraya baktığını

Sarp: Deri ceket cool evet ama kışın dldökcld

Sarp: Senin gibi yazın ortasında terden ölen bir genci pek havalı göstereceğini düşünmüyorum😂

Ayaz: Pezevenk dalga geçeceğine taktik ver o zaman

Sarp: Şimdi olmaz. Bir kızla randevum var. Bu akşam bize gel, konuşalım.

Sarp: Benden aldığın taktiklerle tam bir Sarpello olacaksın.

Ayaz: Sarpello ne aq? Çikolata mı olacağım? dkdmdkdkd

Sarp: Sarp'dan ders alıp çikolata gibi tatlı olan erkeklerin adı. SARPELLO

Ayaz: Sen benden de salaksın amk

Sarp: Sarpello dersi almak istiyor musun istemiyor musun?

Ayaz: Senden nefret ediyorum ama bu işleri biliyorsun. Tamam istiyorum.

Sarp: Bu akşam evime gel.

Ayaz: Tamam

Sarp: Deri ceketini getirme ama kfmrkckfkck

Ayaz: Piç

Dudağımın kenarı yukarıya doğru kıvrılırken telefonu cebime attım. Zaten geleceğim yere gelmiştim.

İskenderun sahilindeydim. Yine her zamanki gibi büyük bir insan kalabalığı vardı. Boş bulduğum bir banka oturdum. Şu kız, ismi neydi lan?

Ela

Hemen gelse iyi olurdu çünkü çok sıkılıyordum ve etrafta güzel kızlar dolanıyordu.

&

Sekiz dakika yirmi sekiz saniye sonunda Ela'nın bana doğru koşar adımlarla geldiğini farkettim ve oturduğum banktan kalktım. Tam önümde durdu. Sarı saçları dümdüzdü ve beline kadar uzanıyordu. Yüzünde bin kat boya vardı. Mini çiçekli bir elbise giymişti. Elbisenin göğüs detayları fazla göze çarpıyordu ya da bana öyle geliyordu.

"Geç kaldım kusura bakma" dedi birbirine giren nefesiyle.

"Sorun değil" dedim gülerek. Aslında sinir olmuştum amına koyayım. Bu geçen sekiz dakika içerisinde başka bir kızla konuşabilirdim. Bunu düşünmemeye çalıştım. Bakışlarım üstüne takıldı. İşaret parmağımla üstündeki elbiseyi işaret ederken "Yürüyüşe çıkacağımızı sanıyordum" dedim.

Biraz bozulmuş gibi dudaklarını büzdü.

Büzme o dudakları! Etkileyici olmuyorsun!

"Benim yürüyüşe çıkarken ki halim bu Sarp. Neden böyle dedin ki şimdi?"

"Bana biraz abartı gibi geldi"

Sarı saçlarını elinin tersiyle geriye doğru attı ve bana biraz yaklaştı.

"Abartı olan şeyleri sevdiğini duymuştum. Mesela kankanın eski sevgilisine yürümek gibi? Yanılıyor muyum?"

Forget It // Texting (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin