17

61 7 11
                                    

''KORKUNÇLU KARI''

Finale gittikçe yaklaşıyoruz :/

Yavaşça gözlerimi açtım. Hissettiğim ilk şeyin belimin ağrıması olması kötü olmuştu. Üstelik yumuşak bir şeyin üzerinde de yatmıyordum. Yattığım yere kısa bir bakış attım. Amına koyayım ben geceyi yerde mi geçirmiştim? Bu ne ara olmuştu? Yerden dikkatli bir şekilde kalktım.

"Böyle vaziyetin içine sokayım." dedikten sonra gerilme hareketleri yaptım. Bütün kemiklerim dokunsam kırılacak gibiydi. Telefonum neredeydi? Telefonumu bulmak için yere bakıyordum. İleride telefonumu gördüm ve hızla açtım. En son eve geldiğimi hatırlıyordum ama sonrası yoktu. Telefonla en son ne yaptığıma bakarken o mesajları gördüm.

İklim'le olan mesajları...

Seksi tavuk dansı mı?

illuminati mi?

Engellendim mi?

Duraksadım. Ayaz'a söyleyeceğim demek ne demek amınakoyayım?! Ayaz'a nasıl söylerim? Ne diyeceğim Ayaz'a? Amınakoyayım ben niye sürekli sıçtığım yetmiyormuş gibi bir de sıvıyorum? Başımı ellerimin arasına aldım ve yere çöktüm. Beni engellemişti. Ona nasıl ulaşıp Berk'in evine gideceğimi söyleyecektim? Söyleyemeyecektim. Ayaz'a anlatamazdım durumu. Nasıl söylerdim ona? Ne diyecektim? Kardeşim kusura bakma ben senin deliler gibi sevdiğin İklim'i, yengemi, sevdim. Ona aşık oldum. Hatta yetmezmiş gibi sevgili olduk. Beni affet mi diyecektim anasını satayım?

''Siktir.'' diye bağırdım ve telefonu rastgele bir yere fırlattım. Telefon yere düştüğünde korkuyla telefona koştum. Bu atarım kimeydi? Telefonu yerden aldım. Hiçbir şey olmamıştı. Telefonuma kısa bir sarılmanın ardından onu masaya koydum ve sandalyenin üstüne kendimi bıraktım. İklim elbet bana mesaj atacaktı. Atmak zorundaydı amına koyayım.

&

''Sikeyim mesajını. Sikeyim Ayaz'ı. Sikeyim seni. Sikeyim bu dünyayı. Sikeyim bu hayatı. Sikeyim Sokrates'i.'' Duraksadım.

''Sokrates'in suçu ne amına koyayım? Koy göte gitsin. Zaten sevmezdim ibneyi. İyi ki öldü oh olsun. Amına koyduğumun Sarp'ı. Beynimi sikeyim.'' Hala şu lanet olası engel kalkmamıştı. Beklemekten kök salmıştım.

Telefonun tuşuna basıp saate bakmaktan başka bir bok yaptığım yoktu. O sırada gelen mesaj sesiyle heyecanlanmaya başlamıştım.

İklimim: Ne zaman Ayaz'la konuşmayı planlıyorsun?

Sonunda mesaj atmıştı. Hiç atmayacak sanıyordum.

Sarp: Gelin evi reklama girsin öyle.

İklimim: Ne boş insansın ya. Taşak geçmeyi bırak artık.

Sarp: Söyleyemem. Berk'in evine gitsem olmaz mı?

İklimim: Korkak orospu çocuğu.

Sarp: Siktir git.

İklimim: Senin sevgilinle sevgili oldum diyecek göt yok değil mi sende?

İklimim: Çok aptalsın.

İklimim: Ayaz neler olduğunu eninde sonunda öğrenecek zaten.

İklimim: Oyunlardan sıkıldım. Senden de sıkıldım. Her boku en ince ayrıntısına kadar hatırlıyorsun zaten.

İklimim: Artık oyuna gerek yok.

İklimim: Götün yiyorsa gerçekleri konuşalım Sarp Sayel.

İklimim: Güldün eğlendin ama artık yetti.

İklimim: Senden nefret ettiğim kadar hiçbir şeyden nefret etmedim.

İklimim: Git olan her şeyi Ayaz'a anlat. Sonra sana olanları anlatacağım ve uçurumda buluşacağız.

İklimim: Herkes yoluna baksın.

İklimim: Burada mısın?

İklimim: Sarp?

İklimim: Orospu yazdıklarımı bildirimlerden mi okuyorsun? Görüldü bile olmuyor.

Görüldü

Yazıyor...

Sarp: Bir sal korkunçlu karı. Evden çıktım Ayaz'ın evine doğru gidiyorum. Bitsin bakalım her şey. Ama seni bulduğumda

İklimim: Beni bulduğunda ne yapacaksın?

Sarp: Kocaman sarılacağım.

Görüldü

Forget It // Texting (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin