''GÖRÜLDÜ''
Her zaman gittiğim yolu sanki ilk defa gidiyormuşum gibi hissediyordum. Ayaklarım birbirine dolanıyor gibiydi. O an bayılmak istedim. Keşke kaçma şansım olsaydı ama nereye kadar kaçacaktım? Eninde sonunda öğrenecekti, ki öğrenmesi gerekiyordu da. Ama asıl sorun İklim'in her şey benim yüzümden olmuş gibi davranıyor olmasıydı. Bu durum sinirlerimi bozuyordu. Cebimdeki telefonu aldım. Yan tarafımda duran durağa oturdum.
Sarp: Sana büyü mü yaptım amk?
Saçma bir mesaj gibi duruyordu ama yapmak zorundaydım. Yaşadığım her şeyle taşak geçiyor olmamın nedeni ciddi olmak istemememdi. Çünkü ciddileştiğimde ilkokul gösterisinde sevdiğim çocuk, prens olurken ben cadı olmuşum ve yetmiyormuş gibi çocuğun başka bir kızı yanağından öpmesini görmüşüm gibi hissediyor ve depresyonun kapılarını aralıyordum. O sikik depresyon ilaçlarını bir daha sikseler kullanmam amk.
İklimim: Boş yapma.
Sarp: pfft
Sarp: Neden olan her şeyi ben yapmışım gibi anlatıyorsun? O gün geldin dudağıma sen yapıştın. Seni seviyorum dedin lan. Ben sana zorla mı söylettim? Zorla mı oldu her şey?
İklimim: Hayır, zorla olmadı.
Sarp: Ne boş karısın.
Sarp: Ayaz'ın yüzüne nasıl baktın ve bakıyorsun diye soruyorsun.
Sarp: Onu her gördüğümde sen geliyorsun aklıma. Acı çekiyorum. Sırf belli etmiyorum diye orospu çocuğu yerine koyuyorsun beni.
Sarp: Peki ben sana sorayım İklim Hanım. Sen nasıl bir orospusunda sevgilinin en yakın arkadaşından hoşlanabiliyorsun? Hatta onunla nasıl sevgili olabiliyorsun? Hadi ben orospuyum ama sen? Sen şu anda yansıttığın gibi düşünceli, vicdanlı biriysen eğer niye yaptın bunları?
✅✅
Sarp: Niye görüldü atıyorsun?
Sarp: Ciddi olmamı istemiyor musun? Al ciddiyim. Soruma cevap versene. Eğer sende o göt varsa!
İklimim: Bilmiyorum.
Sarp: Sürekli bana yüklenmekten vazgeç. Bir şeyler yaşadık. Zamanı geriye alıp yaptıklarımızı silemeyeceğimize göre artık birbirimize yüklenmeyelim.
Sarp: Geçmişle yaşanmaz. Geleceğe bakalım. Benden ne istiyorsan yapacağım. Zor olacak ama Ayaz'la konuşacağım.
İklimim: Bunu o durakta oturarak mı yapacaksın?
Sarp: Beni mi izliyorsun korkunçlu karı?
İklimim: Benim düşünebileceğim bir geleceğim yok.
Sarp: O ne demek?
Sarp: Ne diyorsun İklim?
Sarp: Bana cevap ver.
✅✅ Görüldü
Sarp: Görüldü atma! Siktirtme şu telefonu.
✅✅ Görüldü
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Forget It // Texting (TAMAMLANDI)
Подростковая литератураGizli numara: Yaptığın her şeyden haberim var. Gizli numara: Şu anda yatağında yattığını, babana sövdüğünü bile biliyorum. Gizli numara: Boşuna dışarıyı izleme. Gizli numara: Ben senin aklının içine bile sızdım. Gizli numara: Her şeyden kaçabilirs...