"JİLET"
Eve gelmiştim. Anonim'e daha herhangi bir şey yazmamıştım. Batu'nun gelmesini bekliyordum. Elimde bir saattir salladığım telefonu salonun ortasındaki gösterişli sehpanın üstüne koydum.
O sırada kapı çaldı.
Koşarak kapıyı açtım. Batu tam karşımda kıpkırmızı bir halde duruyordu. "Umarım taşak geçmiyorsun. Yoksa seni bugün öldürürüm!"
"Yok lan bu öyle bir şey değil!"
Batu beni itip içeriye girdi. Mutfağa girmiş kendine dolaptan soğuk su dolduruyordu.
Kendi evinmiş gibi kullan anasını satayım. Hiç sorma!
Mutfak tezgahına yaslandı. Bir yandan da suyu yudumluyordu.
"Anlat neler oluyor?"
"Ayaz bilmeyecek duydun mu?"
"Ayaz İklimle ilgili hiçbir şeyi bilmiyor zaten gerizekalı. Ona mı anlatacağımı düşünüyorsun?"
"Ben baştan uyarımı yapayım."
"Tamam anlat!"
"Bu sabah antrenmandaydık. Mola vermiştik. Bir mesaj geldi. Bilmediğim bir numaradan." Telefonumu açtım. Anonimle olan mesajlarımı ona uzattım. "Oku!"
Mesajları okuduktan sonra bana baktı ifadesizce.
"Sonra?"
"Bugün bir kızla buluştum. İkinci buluşmamızdı. İlk buluştuğumuzda tuhaf davranmıştı biraz. Neyse işte kız, kankanın sevgilisine yürümek falan dedi bana! Sonra da bu fotoğrafı verdi." Cebimdeki fotoğrafı ona verdim. "Arkasına da bak"
Fotoğrafı çevirdi. "Siktir!" Diye bağırdıktan sonra evin içinde dolanmaya başladı.
"Bugün buluştuğun kız, Anonim dediğin kişi mi?"
"Değil. Kim olduğunu bilmiyorum."
"Oğlum yoksa bu kız İklim olmasın!"
"Siktir git" dedim inanamıyormuş gibi gülümserken. "O gitti Batu! Adeta ortadan kayboldu. Anonim o olamaz!"
"Öyle mi?" Dedi. "Salak İklim değilse bu fotoğrafı niye o kızla göndersin?"
"Ne bileyim amına koyayım!"
O sırada elinde tuttuğu telefonumun ekranı aydınlandı.
"Mesaj geldi lan"
"Kimden?"
Onun yanına ulaştım.
Elinden telefonu aldım. İkimiz birden telefonun ekranına bakıyorduk.
Anonim: Fotoğraf eline ulaşmış. Hoşuna gitti mi eskileri görmek?
Anonim: O fotoğraftaki kız var ya onun hayatını nasıl söndürdüysen senin ve Batu'nun da hayatı sönecek!
Anonim: Sen beni mahvettin
Anonim: Keşke aşkın da karakterin gibi orospu olmasaydı.
Anonim: Belki o zaman o jilet bileklerimi kesmem için bana verilmemiş olurdu.
Batu da ben de telefondan başımızı aynı anda kaldırdık ve "İklim" diye mırıldandık.
Sarp: İklim, sen misin?
~Görüldü~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Forget It // Texting (TAMAMLANDI)
Teen FictionGizli numara: Yaptığın her şeyden haberim var. Gizli numara: Şu anda yatağında yattığını, babana sövdüğünü bile biliyorum. Gizli numara: Boşuna dışarıyı izleme. Gizli numara: Ben senin aklının içine bile sızdım. Gizli numara: Her şeyden kaçabilirs...