Bölüm 28

835 53 46
                                    

Gemma ile onun özel terzisine gelmiştik. Açıkçası onunla pek samimiyetimiz yoktu. Son bir haftadır sürekli birlikte olmamıza rağmen paylaşacak pek bir şeyimiz olmuyordu. Bu yüzden sadece düğün hakkında konuşuyorduk. Yanımızda ünlü organizatör Belle Michell söylediğimiz her şeyi not alıyor ve görkemli düğünün planlamasını yapıyordu. Her ne kadar sade ve kalabalık olmayan bir düğün tercih etsem de Harry'nin geniş çevresine saygı duymak zorundaydım. Terzi ölçümü alırken telefonum bugün milyonuncu kez çalıyordu. Gemma telefonu getirip elime verirken Harry'nin sürekli aramasına söylendi. 

"Nasıl gidiyor bebeğim? Bir sorun var mı?" dedi Harry'nin sesi telefonun ucundan.

Gözüm odanın en uç köşesinde sessizce bekleyen adamlara kaydı.

"Hayır Harry. Yarım saat önce de bir sorun yoktu. Hala da yok."

Derin bir nefes aldığını duydum.

"Ben de orada olmalıydım. Sen yalnızken çok huzursuzum."

Bu kez bıkkınca nefes alan bendim.

"Burada zaten neredeyse benimle birlikte tuvalete kadar girecek iki tane şemsiye adamın var. Pek yalnız olduğum söylenemez."

Belle ve Gemma kendi aralarında bir şeyler konuşup kıkırdadılar. 

"Herneyse. Kapatmam gerek."

"Bekle..." 

Durdum ve söyleyeceği şeyi bekledim.

"Sence de bu çok güzel değil mi?"

Telefonun ucundan sırıttığını hissedebiliyordum.

"Sen gelinlik denemesindesin. Ben Tyler ile takım elbise seçiyorum. Sanki her şey fazla normal ve olması gerektiği gibi..."

Güldüm. Ona kesinlikle katılıyordum. Burada kollarımı açmış ölçümü alırlarken sıkılmak bile keyifliydi. Sonuçta bu bir düğün hazırlığıydı ve bu bana yakında evlenecek olmamızın neşesini hatırlatıyordu.

"Evet Harry. Bu çok güzel."

"Seni seviyorum bebeğim. Kendine dikkat et."

"Ben de seni seviyorum."

Telefonu kapattıktan sonra Belle ve Gemma oturdukları yerden beni dik dik izliyordu.

"Harry'i küçüklüğünden beri tanırım ve onu daha önce hiç böyle görmemiştim."

Belle ailenin çok eskiden beri her organizasyonda birlikte çalıştığı ellili yaşlarında güzel bir kadındı. Harry hayatıma girmeseydi ve hala kütüphanede çalışıyor olsaydım asla yüzünü göremeyeceğim, herkes tarafından ulaşılamayan bir kadındı. Onu genelde gazetelerde, internet reklamlarında, moda dergilerinde görürdüm. Ve muhtemelen kütüphanede çalışan Polly onunla bir görüşme yapmak isteseydi asistanları tarafından, dilenci sanılarak def edilirdi. Bu düşünce yüzünden kadına ısınamıyordum. 

"Ne kadar üstüne titrediğine bak. Çok şanslısın. Daha önce sayısız kızla yattı ama hiçbirine telefon numarasını bile vermemişti." dediğinde odadaki herkes Gemma'ya uyarırcasına baktı.

"Önemli değil. Daha önce karşısından geçen her kızla yattığını biliyorum." 

Hepsinin gözleri büyüdü. İçimden, siz bir de onunla tanışma hikayemi dinleyin diye geçirdim.

Belle ayağa kalkıp yanıma geldi. Kısacık bir süre zarfında saçlarımı okşayıp yüzüme hayranlıkla baktı.

"Harry'i daha önce hiç böyle aşık görmedim. Bu sabah seni buraya bıraktığında sana olan bakışlarını gördüm. Daha önce herhangi bir konuyu ikinci kez düşünmezdi Tanrım. Hayatı boyunca hiç aşık olamayacağını falan sanıyordum. Ama şu hale bak. Büyülenmiş gibi."

THUNDERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin