Bölüm 30

896 64 13
                                    

Bugüne kadar düğünüm ile ilgili hiçbir şey beni heyecanlandırmamıştı. Ama aynanın karşısında gelinliğimi giymiş, duvağımın takılmasını izlerken kalbimin ritmi düzensizdi. Gemma başarısının gururuyla beni izlerken övgüler yağdırıyordu. Tabi çoğu kendineydi. Belle gördüğüm en profesyonel insan olabilirdi. Defterini bir an olsun elinden düşürmüyor her şeyi özenle kontrol ediyordu. Sadece süslü mihrabı bile her beş dakikada bir kontrol edip bir sorun olmadığını teyit ediyordu. Ve ne yazık ki mihraba kadar Harry'i görmeme izin vermiyorlardı. Ancak onunla gizlice mesajlaştığımızı bilmiyorlardı.

Tyler odanın kapısında belirdiğinde ona kocaman gülümsedim.

"Nasıl olmuşum?"

Ağır adımlarla yanıma gelerek parıldayan gözleriyle beni baştan aşağı süzdü.

"Sen, şu ana kadar gördüğüm en güzel gelinsin."

Kollarını bana dolayıp sıkıca sarılırken Belle ve Gemma hayranlıkla bizi desteklediler. Ondan ayrıldığımda kardeşimin kravatını düzelttim.

"Muhtemelen sen evlenene kadar göreceğin en güzel gelin olacağım. Eminim müstakbel eşin benden daha kıymetli ve güzel olacaktır." dedim şakacı bir alınganlıkla.

Tyler güldü ve aynaya bakıp saçlarını düzeltti. Göz ucuyla Gemma'ya bakış attığını görmüştüm.

"Tabi."

Omzuna vurup beni onayladığı için onu tersledim.

"Tyler Gibbs!"

"Hey hey sakin ol. Üstündeki gelinlikle bana abalık taslamayacaksın herahalde?"

Omuz silktim.

"Doğru söylüyorsun. Muhtemelen Harry de senden daha yakışıklı bir damattır."

Kaşlarını kaldırmış hayretle bana bakarken Gemma kıkırdayarak Tyler'ı omzundan tuttu.

"Hadi bakalım. Şimdi gelini rahat bırak da biraz işe yara. Gidip tüm davetlilerin gelip gelmediğini kontrol eder misin?" dedi onu kapıya doğru götürürken.

Tyler ona çarpık bir gülümsemeyle baktı.

"Sen şu an benimle flört mü ediyorsun?"

Gemma'nın gözleri büyüdü.

"Ne?"

"Pekala. Aşağıda seninle dans edeceğim. Bu arada sen de çok şıksın." deyip ona göz kırptı ve odadan çıktı.

Gemma yüzündeki hayran sırıtmayla bize dönüp başını salladı.

"İnanılır gibi değil. Sadece o, gelinin kardeşi ben de damadın kardeşi olduğum için onunla dans edeceğim. Bu şirin görünür. Başka bir sebebi yok."

Kaşlarımı kaldırdım.

"Ah evet kesinlikle."

Belle ile birbirimize bakıp gizlice kıkırdadık. Gemma hızlıca moduna geri döndü. Telefonuna yapışıp sosyal medyayı kontrol ederek düğünden herhangi bir fotoğraf paylaşılmadığına emin olmak istiyordu. Bu görevi ona annesi vermişti.

Odada oturmuş tüm konukların gelmesini beklerken Harry ile mesajlaşmaya devam ediyorduk.

-Lütfen bana bir selfie gönder. Seni özledim ve çok merak ediyorum. *Harry

-Hayır. Biraz sabret. Belle ve Gemma beni öldürür. *Polly

Gemma ayakkabımın altına kendi ismini yazarken hiç arkadaşım olmamasına şaşırmakla meşguldü. Belle ise telefon trafiğindeydi. Onlar görmüyorken hızlıca bir fotoğraf çektim.

THUNDERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin