Bab 1

37 1 0
                                    

Di pagi yang cerah, Aliya menggagahkan diri untuk bangun walaupun mata masih berat untuk di buka. Selesai sahaja menunaikan solat sebentar tadi, dia menyambung tidur nya semua dek kerana terlalu penat. Erkk Aliya anak bongsu kut, penat apa? Ah! Abaikan.

Ya, Aliya merupakan anak bongsu Dari 3 orang adik beradik nya. Full name Aliya Natasha Binti datuk Faliq Irshad. Dari keluarga yang berada membuatkan diri nya hidup dlm keadaan mewah tanpa ada kekurangan.

Tapi, Aliya Sudah tidak mempunyai seorang ibu. Ya itulah kekurangan hidup nya, ttpi akn jadi lebih ceria kerana mempunyai 2 org abang yg sngat baik dan ambil berat dlm hidupnya.
Abang sulungnya bernama Farish Irshad manakala yg kedua Fattah Irshad. Kedua dua jejaka ini  Sudah tentu menjadi penerang hidupnya.

Selesai sahaja tersedar Dari Lena, dia bangun Dari katil empuk nya dan berjalan menuju ke bilik air. Hari ni Aliya perlu ke sekolah dan tidak boleh lambat.

1minit
2minit
3minit
4minit

Aliya keluar Dari bilik mandi dan lantas menyarungkan baju seragam sekolah nya.

Pintu dari luar diketuk oleh seseorang...
"Ya siapa tuAliya Dari dalam bilikY, ya..

"Ni akulah abang kau" huh

"Ouhh knapa? Eh kejap abang mana satu?"

'Hei bnyak Tanya pulak minah ni' gerutu Fattah dlm hati.

Love you MR. DRIVERWhere stories live. Discover now