Aliya tiba di depan rumah Farid. Namun kelibat Farid di muka pintu tidak kelihatan...
'Ihh mana Farid ni. Tak kan aku nak main masuk terjah macam tu je. Malu lah kalau orang tak jemput masuk' omel Aliya dalam hati. Dia mengeluarkan iphone6 nya dan membuka aplikasi whatsapp , lantas dia chat Farid...
"Weii kau kat mana? Aku kat depan rumah kau ni"
"
Sekejap aku turun"
Aliya melihat Farid yang muncul di depan pintu. Farid membuka pintu pagar rumahnya dan menjemput Aliya masuk ke dalam rumah.
"Ehh skjap" Kata Aliya
"Apahal kau ni?"
"Erkk dalam rumah kau ni ada orang lain tak?"
"Takda. Aku je dalam rumah"
"Kalau macam tu aku tak nak masuk"
"Aikk asal?"
"Tak baik lah. Nanti jadi apa - apa. Timbul fitnah"
"Hahahahah"
"Asal kau gelak"
"Aku gurau je lah...hahahha kau ni."
"Kau ni jangan main - main boleh tak"
" yelah..dalam rumah ni ada kakak aku , maid aku..puass"
"Ouhh..kalau macam tu jomlah masuk"
"Jom"
Farid dan Aliya masuk ke dalam rumah Farid. Kelihatan Kakak Farid yang baru turun dari tingkat atas terus menyapa kehadiran Aliya..
"Hai..emm Aliya kan?"
"Ya saya Aliya. Kawan Farid"
"Ouhj. By the way , saya Fasha , panggil kak sha aje"
"Ok kak sha"
Fasha berlalu dan menuju ke dapur. Farid dan Aliya naik ke atas dan masuk ke dalam bilik Farid , kerana alat yang mereka perlukan ada di dalam bilik Farid. Namun mereka tidak akan menutup rapat pintu bilik Farid agar tidak mencurigai sesiapa. Untuk keselamatan mereka tidak menutup rapat pintu bilik itu. Lagi pun kerja hanya print kertas saja bukan lama..kn kn ?