Figyelem. Ne haragudjatok amiért ennyire szar résszel jövök nektek, de most csak ennyire futotta.:( Sajnálooom! :( :'(
Viszont! Igyekszem a következő részt sokkal hosszabbra írni, eseménydúsabbra is ahol már fellelhető lesz némi véres jelenet :D Remélem ettől függetlenül aki esetleg nem szereti, az azért elolvassa majd mit fog tartogatni JK kalandja. :D
A tegnapi nap hatása alatt vagyok még mindig. Azóta se tudtam felfogni teljesen miket is ejtett ki a száján Jisung. Valahogy beszélnem kell Jiminnel, hiszen nem fog leállni és megfogja majd keresni, ebben biztos vagyok. A fürdőszobába egyből a mosdókagylót céloztam meg, ahol lemostam kezemről a rászáradt vért ami ebből a patkányból került a bőrfelületemre. Megnyitottam a csapot, amiből folyni kezdett a víz, s kezemre tettem némi fertőtlenítőszert is amit a csap alatt lemostam kezemről. Tükörbe nézve bámultam tükörképemet, de semmi mást nem láttam, csak egy zavarodott srácot. Mit kellene tennem? Hogyan keressem meg Jimint? A szórakozóhelyen nem fogják kiadni az adatait, és abban is biztos vagyok, nem szereti ha zargatják. Jackson Wang azóta se szállt le rólam, erre társul még mellé egy pszichopata is aki nem akar leállni. Mindent miért? Mert egy olyan fiút néztem ki magamnak amilyen Jimin.
Sosem tudtam megérteni az olyan embereket akik kényszeríteni akarnak másokat arra, hogy velük maradjanak. Mi értelme lenne olyan emberrel együtt maradni aki iránt nem érzel már ugyan úgy mint azelőtt? Hazugságban élni, hitegetni a másikat csak azért, hogy neki jó legyen? Ez nem így megy. Az aki így gondolja, az akkor téved. Meg kell értenie a másiknak is ezt az álláspontot, hiszen hazugságra alapuló kapcsolatban senki sem lesz boldog.
Leültem a kanapémra, s csak bámultam magam elé felfogva a mai nap eseményeit. Nem is értem, hogyan jutottunk el idáig. Egyáltalán honnan tudta meg, hogy engem érdekel Jimin? Ha csak, nem esetleg ettől a Wang gyerektől nem kaphatott információt. Alaposan át kell gondolnom mit és hogyan fogok tenni, ha nem akarok még nagyobb problémát, mint ami most van. A probléma ott kezdődik, hogy Jimint nem is ismerem, kizárólag kétszer találkoztunk s csak a bárban beszélgettünk, szóval ebben sajnos már most veszítettem. Össze kell szednem magam, meg kell tudjak mindent róla amit csak lehet, de ehhez segítséget kell majd kérnem. Gondolataim csak úgy cikáztak elmémben, ahogyan az autó száguldozik az autópályán. Fogalmam sincs mi lenne a megfelelő lépés, tekintve a helyzetet, mivel nem csak magamat kell néznem, hanem még Jimint is. Neki pedig nem akarok gondot okozni.
Ha valaki egyszer azt mondta volna nekem, hogy az exem és egy ismeretlen akar megölni, megfenyegetni egy srác miatt aki megtetszik, biztos isten ott helyben arcon röhögtem volna. Megmondtam volna neki, tudod kit álltass ezzel a szöveggel, azután pedig el is mentem volna onnan, de így, hogy komolyan benne vagyok most ebben a szituációban, eléggé.....rezeg a léc alattam. Nem tagadom a félelmet, hiszen ki ne tartana egy pszichopatától meg egy elmebetegtől? Milyen szép kis páros nem? Mindjárt telibe fosom a bokámat miattuk, annyira kis aranyosak együtt. Meg a nagy lónak a faszát! Nem sokon múlik nekik az, hogy totálisan becsavarodjak tőlük. Ezt mind miért? Mert megtetszett nekem egy tökéletes srác, aki ráadásul egy elképesztő egzotikus táncos, amikre szavak sincsenek. Talán el kéne mennem újra a szórakozóhelyre, talán ott tudnék akkor beszélni Jiminnel pár szót.
Laptopomat ölembe kapva kerestem rá arra a bizonyos közösségi oldalra, ahol Jimin profilja is megtalálható. Nem kellett csalódnom amikor megtaláltam a képét, s az adatokat miszerint, holnap este hétkor fog táncolni. Tökéletes az időpont. Ott kell lennem, de egyedül nem mehetek, ezért elfogom vinni magammal Taehyungot, aki biztosan nem fog nekem nemet mondani, főleg amiért ő mutatta nekem ezt a helyet.
YOU ARE READING
𝙴𝚡𝚘𝚝𝚒𝚌 𝙳𝚊𝚗𝚌𝚎𝚛[𝙹𝙸𝙺𝙾𝙾𝙺] [SZÜNETEL]
FanfictionPark Jimin az Exotic 666 klub táncosa, aki műsoraival pezsdíti fel az emberek vérét. Előadás módja igazán karizmatikus, szenvedélyes, látványos. Egy nap Jeon Jeong Guk az egyetemista fiút, barátja Kim Taehyung által kerül kapcsolatba az Exotic 666 n...