S2/ part five

293 21 2
                                    

Sziasztok! Írjátok le a véleményeteket a dallal kapcsolatban ami nem rég jelent meg Lauv ft Jikook párosunkkal. Személy szerint nekem nagyon tetszik. A dalszövege valami eszméletlen. Lauv hangja gyönyörű szép, ahogyan a fiúké is az angol kiejtésükkel együtt. ♥♥ Ami a részt illeti, írjátok le a véleményeteket róla:D Köszönöm! Fighting!


JK POV:

A srácok látogatása után leültünk megbeszélni ezt az egész kavalkádot. Nem tudom kifejezni, mennyire hálás vagyok nekik, amiért vannak nekem. Jin készített mindenkinek teát, majd leülve egy nagy körbe a padlóra elkezdtünk beszélgetni. Úgy éreztem készen állok elmondani nekik mindent, amit tudniuk kell rólam. Nem lesz könnyű, de tudniuk kell.

-Szóval Jisung az exed akivel több, mint két éve már vége a kapcsolatodnak. Ha jól értem, ezt ő nem igazán akarja elfogadni a mai napig sem, de eddig nem hallottál róla.-mondja Taehyung iszogatva teáját. Erre csak bólintani tudtam. Sajnos ez így igaz.Bárcsak meg se ismertem volna, akkor nem lenne ilyen problémám.

-Ahogy mondod.-sóhajtottam.-Miután vége lett a kapcsoltunknak, közösségi portálokon próbált írni. Hamar meguntam ezt, ezért nem is válaszoltam neki, hiszen nem akartam vele beszélni és nem is volt miről beszéljünk. Egy idő után durvábbak voltak az üzenetek hangvételei, ami természetesen nem tetszett. Nem akartam tovább olvasni ezeket, ezért is döntöttem a tiltás mellett. Megtettem, le is tiltottam de azzal nem számoltam, hogy másnap egy döglött madár fog heverni az ajtóm előtt.-mikor ezt elmondtam, a többiek szinte fogták a fejüket. Na igen. Elég veszélyes emberrel találkoztunk össze.

-Azt a rohadt kurva élet.-pontosan ilyen reakcióra számítottam. Meg sem lepődtem.-Ezek után mi történt?-kérdezte Jin.- Feljelentetted vagy mi volt ezek után? Ez a döglött madár dolog, eléggé durva.-teljesen ki volt akadva, amit megtudok érteni. Abban a helyzetben én is kiakadtam, féltem. Egy kezet éreztem meg a sajátomon, mire ránéztem a kézre, majd annak tulajdonosára. Jimin kedves mosolyával találtam szembe magam. Ez elég erőt adott ahhoz, hogy elmondjam mi is történt ezek után. Hosszú időbe telt elmondani mindent, amit tudniuk kellett a srácoknak. Volt amikor elsírtam magam, olyan emlékek szabadultak fel, amiket elnyomtam magamban. Nem akartam ezekre emlékezni, tudomást venni róluk. Miután mindent elmeséltem a srácoknak a múltamról, olyan érzésem támadt, mintha egy hatalmas súlytól szabadultam volna meg. Mellkasom kevésbé volt már nehéz, szinte felszabadultnak éreztem magam az elmondottak után. Ennyi mindent magamban tartottam, nem mondtam el senkinek mi volt az ami bántott, miért voltam sokszor figyelmetlen, de most már tudják. Tudják és megértenek.

-Nincsen semmi baj Jungkook. Mindannyian hálásak vagyunk neked azért, hogy képes voltál elmondani nekünk a történetedet. Ez egy olyan dolog, amiről nem szívesen beszél az ember. Teljesen megtudjuk érteni, hogy nem akartál beszélni erről.-Jimin hangja volt az, ami képes volt megnyugtatni az ölelésével együtt. Ahogy mellém ült szorosabban, karjával pedig átfogta vállamat, s magához húzott közelebb egy kellemes sóhajt váltott ki belőlem. A mellettem ülőre vetült tekintetem, s jobban szemügyre vettem. Szempárjaihoz hasonlót még nem láttam, annyira egyedinek találom. Lejjebb haladva szememmel pisze orrát néztem, ami nagyon aranyosan helyezkedik el tökéletes arcán. Vastag ajkai szinte hívogatóak, pirosak, s húsosak, amik minden bizonnyal nagyon finomak is. Nem tudom mennyi ideig időzhetett szemem tökéletes arcán, de csak arra sikerült eszmélnem, hogy egy magabiztos vigyort látok. Megrázva a fejem inkább elfordultam, mert ha Jiminre kellett volna néznem, biztos isten felgyulladok zavaromban.

-Nagyon lefogytál az utóbbi időben Jungkook és ez az arcodon is meglátszik.-igazat kell adnom, hiszen nem igazán étkeztem ebben a két hétben. Nem bírtam volna egy falatot sem lenyelni, de talán most sikerülne ennem.-Készítek valami finomat.-egy halvány mosoly jelent meg arcomon Jin javaslatára. Tudni kell róla, hogy istenien főz. Nem akármilyen férfival állunk szemben, egy igazi szakács.

𝙴𝚡𝚘𝚝𝚒𝚌 𝙳𝚊𝚗𝚌𝚎𝚛[𝙹𝙸𝙺𝙾𝙾𝙺] [SZÜNETEL]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora