Jungkook POV:
Szemeimet képtelen voltam levenni Jiminről. Azt gondoltam a tánc csak egy hobbi, valakinek esetleg a foglalkozása, de álmomban sem mertem volna gondolni, hogy valakinek ennyire az élete részese legyen. Nagyon nagy tehetség, átadja magát minden mozdulatának, a zenének, amibe beleéli magát, ezzel megmutatva mindenkinek milyen érzelmek játszódnak le benne. Nem is sejtettem milyen történetet mond el a táncával addig, amíg értelmet nem nyert mindent egyes mozdulatának jelentése számomra. A történet lényege, hogy egy srác akit valaha bántottak, elnyomtak, megmutatja milyen magas szintre jutott azok ellenére, hogy mennyire bántalmat kapott, mégis egy Démon lett, aki most megmutatja mindazt amit eddig senki sem gondolt volna róla. Az ahogyan megszólalt a dob, s Jimin teste pedig reagált rá, szavakkal sem kifejezhető mennyire tökéletesen illik hozzá ez a zene, a tánc teljesen sokkoló, de csak pozitív értelemben. Egészen eddig próbáltam nem lefolyni a székről, de amikor villantott felém egy szívdöglesztő mosolyt, ez a tervem totálisan kudarcba fulladt. Arcom egyenlő lehetett egy paradicsom színével, annyira zavarba tudott hozni egy kibaszott mosollyal.
'-Jimin.....te megakarsz ölni mi?'-tudatalattim szólalt fel, jelezve saját magamnak, nem ártana ha becsuknám a számat a bámulása közben, mert a végén valami légy bele is szállna, amit lenyelnék amiért nem figyelek. Még mindig nem tudom elhinni teljesen, miért is szingli még ez az isteni pasi, aki egyszerre egy angyal, és maga az ördög. Azt gondolná az ember, hogy amikor ránéz Jiminre, biztosan van valakije, hiszen egy ilyen kurva jó pasiért, ki ne lenne oda? Most őszintén, ha nő, ha pasi, az illető tuti elfolyik ha meglátja őt. Ebben olyan biztos vagyok, ahogyan jelenleg itt ülök a széken s készülök lefolyni.
Az előadása végén állva tapsoltam neki, hiszen nem tudtam volna nem ezt tenni, egy ilyen elképesztő műsor után. Nem csak én voltam aki így tapsolt, ezért még inkább büszke voltam rá. Felém nézett a világ legszebb mosolyával, szemei eltűntek, én pedig mint aki nem normális úgy csináltam akár egy tinilány akire rá mosolygott a kiszemeltje, s bénán intettem neki. Most komolyan? Ennyi telt tőlem? Ennél hülyébbnek nem is nézhetne szerintem, de hát ki tudja mit fog majd akkor mondani, mikor elmondom neki a helyzetet. Csak ne akadjon ki...Intett nekem, miszerint nemsokára jön beszélgetni, addig én vettem egy hatalmas levegőt s vissza ültem a székemre. Rendeltem magamnak egy whisky-t tisztán, s egy kis narancslevet is. Kell egy kis löket a történet elmeséléséhez. Izgalmamban szinte kétszáz félképp lejátszódott bennem Jimin reakciója, mit mondhat majd, mit fog tenni, de ez majd akkor fog kiderülni, amikor ténylegesen előttem fog ülni s meghallgatja a mondandóm. Annyira elgondolkozhattam, hogy egy egészen apró kezet véltem felfedezni magam előtt, ami nekem integet. Megráztam a fejem, mire a világon a legszebb s legédesebb mosolyát láttam szemeim előtt.
-Nagyon elgondolkoztál, nem tudtam hogyan kellene jelezzek, miszerint itt vagyok. Így ennél maradtam.-mosolygott. Te jó ég! Hogy lehet ennyire édesen mosolyogni? Tudja ez a fiú, hogy most olvadok el épp amiért mosolyog rám? Nem mi? Gondoltam. Erőt véve magamon szedtem össze bátorságomat s nagy levegővétel után viszonoztam a mosolygást.
-Ne haragudj, egy kissé ideges vagyok. Az előadásod pedig teljesen felcsigázott. N-Nem tudom, h-hogyan vágjak neki a lényegnek.-dadogtam. Várjunk! Dadogtam? Mi van veled Jeon? Ne szarj már be! Szedd össze magad és mond el neki, amit tudnia kell.
-Rendben. Figyelni fogok mindenre, amit mondani fogsz. Nyugodj meg.-mosolygott. Na baszki, így mosolyogsz rám, miközben próbálok nem elolvadni már a lényedtől is, erre még ráteszel egy lapáttal. Nem vagy semmi Jimin. Miután kellően kifújtam magam, jobbnak láttam komolyan belevágni a mondanivalómba, hiszen nem akarom rabolni az ő idejét sem.
-Kerek-perec megmondom neked, hogy az életed veszélyben van. Ez elég kacifántos lesz elsőre, de remélem megfogod érteni a lényeget.-néztem szemeibe, miben a kíváncsiság és a várakozást fedeztem fel.-Tudok Jacksonról, arról is hogy folyamatosan zaklatott téged, de ahogy elnéztem a dolgokat, már nem csak téged de még engem is elkezdett zaklatni. Amióta először voltam itt s táncoltál nekem, látta Jackson az előadásodat, valahonnan megszerezte a Facebook fiókomat is, amin elkezdett folyamatosan üzeneteket hagyni nekem. Eleinte nem vettem komolyan, de miután durvulni kezdett a helyzet, jobbnak láttam ha válaszolok neki. Na itt kezdődtek a lényegesebb fenyegetések.-erre a mondatomra teste megfeszült, akárcsak az enyém, de mindent elakarok mondani neki. Egy levegővétel után folytattam a történetet.-Nem gondoltam volna erről a srácról, hogy ennyire veszélyes, viszont amikor pár ismerőstől megtudtam veled mit művelt, úgy gondoltam jobb vigyáznom vele. Wang egy őrült, azt mondta ha nem hagylak békén, akkor mindkettőnknek itt az élete vége, de én nem foglak békén hagyni.-mosolyogtam biztatásképp, míg kezét is megfogtam ami az asztalon pihent. Istenem de picike keze van! Eltűnik az enyémben, és én kezdeményeztem! Na higgadj le Jeon. Magyarázz tovább.-Tehát ami a lényeg, azt gondoltam talán Wang volt az, aki kézzel írt levelet hagyott a lakásom ajtajában, de mint kiderült, nem ő volt az. Hanem az exem, Jisung.-itt nagy szemekkel nézett rám Jimin.
-Ne haragudj, de ő neki mi köze van ehhez az egészhez? Azt sem tudom ki ő, akkor miért írt neked levelet az én nevemben?-kérdezte enyhe éllel a hangjában. Oké, tehát ideges. Na jó, én is az lennék a helyében. Teljesen megértem az aggodalmát, félelmét ami most benne lehet, de megfogom védeni. -Wangot még valahol meg is értem, de az exedhez semmi közöm sincs. Mi ez az egész?-kérdezte aggódva.
- A neve Park Ji Sung. Amikor megismertem hidd el nekem, egyáltalán nem tudtam. mégis mennyire beteg oldala is van ennek a srácnak. Egyszerűen csak nem illettünk össze, nem volt meg a kémia, mikor ezt pedig közöltem vele az egy orbitális vitába fulladt, ami verekedésbe ment át, később pedig kidobtam őt. A napokban futottam vele össze, eleinte nem akartam foglalkozni vele, tudomást sem akartam venni arról, hogy újra vissza jött ide.-akadtam meg, de összeszedve magam folytattam.-Miután szitkozódott pár sort, amit a fülem mellett el is engedtem, felhozott példának téged. Itt még a vér is meghűlt bennem.-Jimin nyelt egyet, majd megszorította a kezemet. Fél. Én is félek, de nyugodtnak kell lennem.-A leírása rólad olyan volt, mintha csak valami préda lennél egy olyan vadnak, mint amilyen ő. Ez nekem nem tetszett, ezért is kezdtem el vele vitatkozni. Szépen kértem, fogja vissza magát és ne beszéljen rólad úgy, mintha valami tárgy lennél. Erre ugye berágott, nem tetszett neki a válaszom, mire azt vettem észre nekem esik. Olyan dolgokat mondott, amik teljesen elborzasztottak, amiket nem akarom, hogy megtegyen veled.-kezét megszorítottam egy kicsit, mikor eszembe jutott miket is mondott ez az elmebeteg állat.-A lényeg az Jimin, nem lehetsz egyedül. Szerintem ezek ketten összeálltak, csak azért, hogy kettőnket teljesen tönkretegyenek amiért nem őket akarjuk. A meglátásom az, bármit is tesznek, nekünk az ellen tennünk kell, mielőtt még vér folyna.-komoly csönd állt be közénk, miután végeztem ezzel a hosszú sztorival, ami szerintem eléggé lesokkolta Jimint. Legalábbis a sokkot, félelmet, meglepődöttséget véltem felfedezni az arcvonásaiból. Csak nézett maga elé, nyilván most fogja fel mindazt amit mondtam neki.
-Tehát már nem csak Wang akarja megkeseríteni az életemet, de még az exed is. Csodálatos.-hirtelen vágott az asztalra, mire bennem még az ütő is megállt. Azt hiszem, most jött el az a pillanat, amikor felfogta mit mondtam, most ideges lett, ez miatt pedig összeszartam magam.
-Jimin nem lesz semmi baj.-keze után kaptam, mire felém fordította fejét így megláttam ahogy könnyei folytak le az arcán. Nem tehetek róla, de azonnal felálltam, odamentem hozzá s szorosan magamhoz is öleltem. Hátát kezdtem simogatni, próbáltam ezzel si megnyugtatni. Biztos vagyok benne, én is hasonlóan reagálnék, ha kiderülne, hogy nem csak egy elmebeteg akar tönkretenni de még egy pszichopata is az életemre akarna törni. Meg kell védenem Jimint, és meg is fogom.
YOU ARE READING
𝙴𝚡𝚘𝚝𝚒𝚌 𝙳𝚊𝚗𝚌𝚎𝚛[𝙹𝙸𝙺𝙾𝙾𝙺] [SZÜNETEL]
FanfictionPark Jimin az Exotic 666 klub táncosa, aki műsoraival pezsdíti fel az emberek vérét. Előadás módja igazán karizmatikus, szenvedélyes, látványos. Egy nap Jeon Jeong Guk az egyetemista fiút, barátja Kim Taehyung által kerül kapcsolatba az Exotic 666 n...